Lista artykułów

Dostosuj

Respawning (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Respawning graczy w UT jest przypadkowy, ale w większości zależy od położenia twojego przeciwnika. Prawdopodobnie wiesz z używania teamsay, że każda mapa podzielona jest na różne strefy. Na Tempeście są to: Westwing, DamageAmp, Rocketroom and Shieldbelt.

15_teamsay.jpg

Lokacje użyte w teamsay nie są jedyną sytuacją w której używane są nazwy stref.

więcej

Prediction (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

W duelu przewidywanie jest wszystkim. Chodzi o to, aby próbować rozpracować gdzie twój przeciwnik się znajduje, ile moze mieć życia/pancerza, jaką ma broń i co zamierza zrobić. To jest główny klucz do zwycięstwa. Wyróżnić można trzy rodzaje przwidywania.

Pierwszy poziom przwidywania jest używany w walce, głównie przy broniach takich jak RL i schock.

więcej

Suprise (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Teraz wiesz już o przewidywaniu. Musisz się jeszcze nauczyć jak nie być przewidywalnym. Przewaga w postaci armora czy shielda nie zapewni ci zwycięstwa. W UT bardziej liczy sie ten kto odda pierwszy strzał. Nie jest wcale tak łatwo być nieprzewidywalnym, zwłaszcza gdy masz kontrolę nad mapą. Musisz być przy pasku dokładnie w czasie respawnu, co nie zostawia Ci dużo miejsca by zrobić coś nieoczekiwanego.

więcej

Shield Bug (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

W UT jest pewien bug, który ma wpływ na obrażenia. Przydatny jest szczególnie w duelach. Ponieważ Epic jeszcze go nie naprawił, (chociaż doskonale o tym wie) zacząłem na to patrzeć jak na nową możliwość, a nie jak na błąd w grze. Tak czy owak, używając tej dodatkowej możliwości możesz zdobyć do 50 punktów więcej opancerzenia, więcej niż maksymalne 150, co oznacza 33% pancerza więcej! Bug jest prosty.

więcej

Tricks (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

W UT wyróżniamy 3 główne rodzaje tricków.
Jednym z nich jest wyskok z windy. Jeśli skoczysz będąc w windzie, prędkość windy zostanie dodana do twojej, więc skok będzie o wiele wyższy niż zazwyczaj. Jest to bardzo popularne zwłaszcza na decku, gdzie możesz wyskoczyć nad armorem, gdy winda jest tylko w połowie drogi.

więcej

Feign Death (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

W UT możliwe jest udawanie śmierci w każdym miejscu i kiedy tylko chcesz.
Udawania powienieneś używac jednak tylko wtedy, gdy nie jesteś widziany przez przeciwnika. Dziwnie wygląda jeśli biegnąc po prostu upadniesz. Aby udawanie śmierci uczynić bardziej realistycznym, po prostu upuśc broń przed całym zdarzeniem, lub użyj do tego binda zamieszczonego w rodziale controls.

więcej

General (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Kilka statystyk o Unreal Tournament:

przyspieszenie w powietrzu: 35%
kontrola w powietrzu: nie

wysokość gracza: 78uu
szerokość gracza: 38uu
rozmiar strefy headshota: 38 x 26uu (poni

więcej

Impact Hammer (Młotek) (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Obrażenia:max.

więcej

Enforcer (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damagehit:max.

więcej

Bio Rifle (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damage/hit:60h
481.5h
primary direct hit
secondary direct hit
Rate: 3.84/s primary
Time until charged:4.1ssecondary
Splash radius:150uuprimary
Damage/s:

więcej

ASMD Shock Rifle (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damage/hit:60h
82.5h
247.5h
primary
secondary
combo
Rate:1,4/s
2,1/s
0,85/s
primary
secondary
combo
Splash radius:

więcej

Pulse Gun (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damage/hit:30h
Rate:6.1/sprimary
Length:729uu
Damage/s:185h
114h
primary

więcej

Ripper (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damage/hit:45h
157h
52h
primary
headshot
secondary
Rate:2.9/s
1.5/s
primary
secondary

więcej

Minigun (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damage/hit:15-22.5h
Rate:10,4/s
12,5/s
primary
secondary
Inaccuracy:0.5 degrees
2.7 degrees
primary
secondary
Damage/s:
140-234 -> 187
169-281

więcej

Flak Cannon (brak komentarzy)

shiro_4 - 2003-12-25 20:08:04

Kategoria:

Damage: 24h/shrapnel * 8 schrapnels = 192h
105h + 5 shrapnels * 24h/shrapnel = 225h
prmiary
secondary
Rate:1,4/s
1,1/s
primary
secondary

więcej

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1596 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie