"Quake 4 - nasz zbawca"

Dostosuj

"Quake 4 - nasz zbawca"

"Chcemy takiej gry, która dałaby możliwość pokazania talentu graczy jednocześnie stając się atrakcyjną rozrywką dla widzów. W ciągu ostatnich 3 lat, na żadnym z większych turniejów nie było tego typu gry 1v1... tylko Quake 3 spełniał tą rolę. Wierzę, że ta gra (Q4) ocali świat."
Quake 4 - ta nazwa zdominowała ostatnio wszystkie strony zajmujące się tematyką esportową. Wyznawcy religii spod znaku wielkiego "Q" przebitego gwoździem buszują nieustannie w odmentach sieci by znaleźć wiadomości o nowym obiekcie swoich westchnień. Pożywką dla nich okaże się na pewno wywiad przeprowadzony przez Carmac'a z djWheat'em, człowiekiem odpowiedzialnym za jedne z najlepszych relacji shoutcasto'owych, z wirtualnych pojedynków, jakie kiedykolwiek powstały. Tekst znajdującego się tutaj traktuje o fizyce gry, broniach i przebiegu rozgrywki. Z kolumny djWheat'a możemy się dowiedzieć między innymi, hide_dot.gifże:
  • Nailgun zadaje obrażenia użytkownikowi i "wall climbing" będzie możliwy.
  • Bazowa ilość HP po respawnie to 120.
  • Railgun nie zabija jednym strzałem.
  • Shotgun ma dużą skuteczność zarówno w bliskim dystansie jak i z daleka (mały rozrzut).
  • Dobule Jump jest możliwy (wykorzystywanie krawędzi obiektów, by po pierwszym skoku dodatkowo nabrać wysokości i pędu - tak jak wskakiwanie po YA na q2dm1).


Jeszcze więcej informacji dostarcza nam relacja, którą napisał Doug "citizen" Suttles. Skorzystał on z zaproszenia przedstwicieli INTEL'a by przetestować Q4 dokładniej niż było to dane zwykłym uczestnikom, QuakeCon 2005, a mianowicie zasmakował gry nie tylko w trybie FFA ale także TDM i CTF oraz miał okazje zobaczyć inne mapy niż, tą którą znamy z dotychczasowych materiałów krążąch po sieci. Z jego relacji możemy sie dowiedzieć hide_dot.gifiż:
  • Maxymalna liczba graczy oddających się wirtualnej rozrywce na serwerze to szesnaście.
  • Strzał z Railguna zabiera nieopancerzonemu przeciwnikowi 75HP.
  • Zbroje działają na tej samej zasadzie co w Q3.

Po całość obfitującą w inne rewelacja zapraszam tutaj.

UPDATE: Dodatkowe dość dokładne info oraz własne wrażenia z testowania gry spisał Substance w tym miejscu. Za tą informację można kliknąć [+] Panu Xsi. Dziękujemy!

ESReality, GGL

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • twoonesix

    #0 | freak > elies :(

    2005-08-17 19:05:36

    tak, zapchajcie ta grę klasykami i grajcie w kółko na tym samym wydając kolejną, wtórną kaszanę.

    chcesz, by \"elytka\" miala latwiej na poczatku? ja jestem za jak najwiekszymi udziwnieniamy, bo bedzie po prostu ciekawiej i nie beda caly czas sie pojawiac te same twarze.
  • JuiCe

    #0 | JuiCe

    2005-08-17 19:49:58

    Let\'s hope so. Musiałbym zainstalować d3 i zobaczyć czy tam w konfigu jest - tzn. to nic by nam nie powiedziało o q4 ale przynajmniej wiedzielibyśmy czy jest taka komenda/cvar.
  • JuiCe

    #0 | JuiCe

    2005-08-17 19:54:06

    Te same twarze są nie do uniknięcia (nie ucieszyłbyś się gdybyś miał okazję zobaczyć znowu grającego Jordana albo Pele :> ). Udziwnianie to chyba nie jest najwłaściwsze słowo ale powierz świerzości rzeczywiście by się przydał. Mam nadzieję, że producenci podołają zadaniu i stworzą grę, która jest \"easy to learn, hard to master\"
  • P!thrawn

    #0 | ThrawN

    2005-08-17 20:45:43

    CPMA q4 przyda sie niektorym widze ...ja wole q3 cpma , q4 narazie zostawcie :)
  • Lucas

    #0 | Lucas

    2005-08-17 20:51:02

    Nie przeklinamy.
  • mbronka

    #0 | castor

    2005-08-17 22:12:10

    sure :D
  • bizzare

    #0 | bizz

    2005-08-17 22:17:15

    :-DDDDDDDDDDDDD
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-08-18 07:49:37

    W całej rozciągłości zgadzam się z tym, co powiedział mój przedmówca w komentarzu #43.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2475 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie