QuakeCon '07 - Quad Damage

Tegoroczne rozgrywki QuakeCona będą niezwykle ciekawe. Nie dość, że po raz pierwszy odbędą się lanowe zmagania w Enemy Territory: Quake Wars (które notabene nie zostało jeszcze wydane - więcej na ten temat w dziale naszej relacji poświęconym właśnie ET:QW) to dodatkowo wiele atrakcji zapewne przysporzy nam turniej w Quake Quad Damage. Wszak jak gra w cztery różne tytuły (nawet pomimo tego, że z jednej serii) w jednych rozgrywkach może nie ciekawić? W turnieju Quad Damage rozgrywki toczyć się będą we wszystkie cztery części Quake. Zabawę przewidziano na aż 256 zawodników, i jeśli spojrzymy na listę chętnych przekonamy się, że to i tak za mało! Wśród wszystkich zgłoszeń doszukamy się także wpisów najlepszych zawodników "wstrząsu". Swoich sił spróbują między innymi:













Informacje |











Pełna lista





5th-8th 5-8 miejsce: $1,250

Wersje gier
- Quakeworld: EZquake Client 1.8, KTX Mod 1.33 , mvdsv 0.26 server.
- Quake 2: R1Q2 client + server b7322, OSP Tourney DM Mod 2.76, bright skin pak
- Quake 3: 1.32 point release, CPMA 1.43
- Quake 4: 1.4.2 point release, Q4Max 0.78d
- QuakeWorld: DM4 "The Bad Place" i AEROWALK "Aerowalk"
- Quake 2: Q2DM1 "The Edge" i ZTN2DM3 "The Rage"
- Quake 3: Arena: ProQ3DM6 "The Campgrounds II" i ZTN3TOURNEY1 "Blood Run Tourney"
- Quake 4: L4DM2_1 "Monsoon" i Q4CMP3 "[CMP] Phrantic"

- Pierwsza faza rozgrywek 64 grupy po 4 osoby. Każdy gracz gra trzy mecze, złożone z trzech rund. Pojedynek wygląda tak: zawodnik wyżej rozstawiony wybiera grę, niżej rozstawiony mapę. Jest to runda pierwsza. W drugiej gracz niżej rozstawiony wybiera grę (pomijając wcześniej wybraną przez wyżej rozstawionego), wyżej rozstawiony natomiast mapę. W rundzie trzeciej gra oraz mapa wybierane są losowo. Wygrana runda - 1pkt., przegrana - 0 pkt. Łącznie do zdobycia 9 pkt. Dalej przechodzi najlepszy.
- Faza druga to te same zasady, z tym że dalej przechodzi dwójka najlepszych i mamy do czynienia z 16 grupami (oczywiście w każdej grupie 4 graczy).
- Faza trzecia kończy zmagania grupowe. Najlepsi przechodzą do drabinki single elimination, dlatego każdy przegrany żegna się z turniejem. Zasady rozgrywki te same. Drzewko grane jest aż do wyłonienia najlepszej dwójki.
- Faza czwarta, finał, to ostatni etap rozgrywek. Dopiero tutaj tak naprawdę uda się odczuć klimat Quad Damage. Dwójka graczy, cztery wersje Quake (pierwszy mecz QW, drugi Q2 itd.) i w końcu cztery mapy (wybierane losowo). Zwycięstwo przypada temu, kto zdobył podczas całego finału więcej fragów.
- Całe zasady dostępne są tutaj
Aktualności |
Ostatnia aktualizacja - 4 sierpnia 20:20 -


- 2 sierpnia 23:59 - Z powodów problemów technicznych z serwerami turniej Quad Damage został przesunięty na jutro.
- 4 sierpnia 11:00 - Niestety to nie koniec problemów. Okazało się, ze nie dopisała frekwencja. W związku z tym postanowiono po części anulować fazę pierwszą, dlatego zamiast 64 grup na początku ujrzymy 32. Rozpiskę możemy znaleźć tutaj.
- 4 sierpnia 20:20 - W końcu rozgrywki wystartowały. Za nami już nawet pierwsza runda koszyka drabinki pojedynczej eliminacji. Przed nami natomiast bardzo ciekawa runda druga. Dojdzie do kilku arcy ciekawych meczów. Przykładowo fox zagra z kovaakiem, a griffin ze stermym, a więc dwóch świetnych graczy będzie już niebawem za burtą Quad Damage. Przebieg gry w drabince możecie znaleźć poniżej.
Pierwsza faza - 64x4 |

Grupa 1 :

Grupa 2 :

Grupa 3 :

Grupa 4 :

Grupa 5 :

Grupa 6 :

Grupa 7 :

Grupa 8 :

Grupa 9 :

Grupa 10 :

Grupa 11 :

Grupa 12 :

Grupa 13 :

Grupa 14 :

Grupa 15 :

Grupa 16 :

Grupa 17 :

Grupa 18 :

Grupa 19 :

Grupa 20 :

Grupa 21 :

Grupa 22 :

Grupa 23 :

Grupa 24 :

Grupa 25 :

Grupa 26 :

Grupa 27 :

Grupa 28 :

Grupa 29 :

Grupa 30 :

Grupa 31 :

Grupa 32 :

Grupa 33 :

Grupa 34 :

Grupa 35 :

Grupa 36 :

Grupa 37 :

Grupa 38 :

Grupa 39 :

Grupa 40 :

Grupa 41 :

Grupa 42 :

Grupa 43 :

Grupa 44 :

Grupa 45 :

Grupa 46 :

Grupa 47 :

Grupa 48 :

Grupa 49 :

Grupa 50 :

Grupa 51 :

Grupa 52 :

Grupa 53 :

Grupa 54 :

Grupa 55 :

Grupa 56 :

Grupa 57 :

Grupa 58 :

Grupa 59 :

Grupa 60 :

Grupa 61 :

Grupa 62 :

Grupa 63 :

Grupa 64 :

Druga faza - 16x4 |

Grupa 1 :
tba /
tba
Grupa 2 :
tba /
tba
Grupa 3 :
tba /
tba
Grupa 4 :
tba /
tba
Grupa 5 :
tba /
tba
Grupa 6 :
tba /
tba
Grupa 7 :
tba /
tba
Grupa 8 :
tba /
tba
Grupa 9 :
tba /
tba
Grupa 10 :
tba /
tba
Grupa 11 :
tba /
tba
Grupa 12 :
tba /
tba
Grupa 13 :
tba /
tba
Grupa 14 :
tba /
tba
Grupa 15 :
tba /
tba
Grupa 16 :
tba /
tba


Grupa 2 :


Grupa 3 :


Grupa 4 :


Grupa 5 :


Grupa 6 :


Grupa 7 :


Grupa 8 :


Grupa 9 :


Grupa 10 :


Grupa 11 :


Grupa 12 :


Grupa 13 :


Grupa 14 :


Grupa 15 :


Grupa 16 :


Trzecia faza - Single Elimination |

Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek wbudowanych lub jest obecnie skonfigurowana tak, aby nie wyświetlać ramek wbudowanych.
Czwarta faza - Ostateczna rozgrywka |
x![]() ![]() PURRI - vs - DaHang | |
![]() ![]() | |
x x Turniej: QCon 2k7 - QuadDamage Data: 05.08.2007, xx:xx Gry i mapy: QW, dm4 (4:32), Q2, ztn2dm2 (7:20), Q4, monsoon (10:7) x |
x![]() ![]() toxjq - vs - fojji | |
![]() ![]() | |
x x Turniej: QCon 2k7 - QuadDamage Data: 06.08.2007 x |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Podsumowanie |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
| ![]() |

Relację z turnieju QuakeCon 2007 przygotował Krzysztof 'm4Xym' Maksym.