Konkurs CUED rozstrzygnięty!
Wreszcie oficjalnie zakończono konkurs na CUED . Głównym powodem przedłużenia głosowania była sesja na uczelniach nękająca redakcję, a także niestety niezbyt wielkie zainteresowanie sceny. Oprócz tego poziom nadysłanych map był jak zwykle wysoki, lecz jak wiadomo zwycięża najlepszy i kolejny raz wygrywa jeden z najbardziej utalentowanych mapperów w Polsce-Charon.
Wyniki według głosowania użytkowników:
Miejsce pierwsze: DM-Cobalt by Charon (16 głosów)
Miejsce drugie: DM-1on1-Crone by Deadkatz (4 głosy)
Miejsce trzecie: CTF-GreatTowers by Kaka (3 głosy)
Wybór redakcji CUED:
Miejsce pierwsze: DM-Cobalt by Charon
Miejsce drugie: CTF-GreatTowers by Kaka
Z trzecim miejscem redakcja ma dylemat i ogłoszono specjalną dogrywkę.
Tak więc wygrał zdecydowany faworyt konkursu. Mapa Charona pojawiła się nagle, została nadesłana na konkurs w ostatniej chwili i jak widać zmiotła konkurencję. Zwycięstwo w pełni uzasadnione i zasłużone. Mistrzowskie wykonanie, świetny wygląd i niemal boski gameplay. Każdy powinien tą mapę zobaczyć - w historii polskiego mappingu pod UT mapa ta nie ma sobie równych, poziom światowy. Na zachętę macie recenzję, która pojawiła się ostatnio na Maposferze. Autor mapy obiecał stworzyć wersję bardziej przyjazną starszym komputerom. Fragi na mapie DM-Cobalt Charona można podziwiać na jednym z moich nowych filmów Gonet 2: The ultimate do czego gorąco zachęcam. Wybór drugiego miejsca przez Redakcję nikogo nie powinien dziwić. To dobrze już znana zainteresowanym mapa. Kaka poprawił kilka bugów, skorygował oświetlenie.
Zwycięzcom gratulujemy i życzymy kolejnych udanych produkcji.
Centrum Unreal Editor
#0 | macabre
2006-02-17 17:16:24
#0 | j0k3r
2006-02-17 17:24:04
#0 | gamza
2006-02-17 17:34:23
btw. dwa linki podane na own-age cos nie sa sprawne za bardzo ;p
#0 | macabre
2006-02-17 17:41:35
#0 | Charon
2006-02-17 19:45:50
#0 | Charon
2006-02-17 19:48:43
#0 | be|different\pepe
2006-02-17 21:06:40
Gratulacje Charon :)
#0 | Pajda
2006-02-17 21:22:55
Barton 2500+, 1.5GB ramu i fx5900xt nie jest taki stary znowu :P
A i Ci z lepszymi sprzetami mieli problemy ;)
No, ale sie wywali rury, do tego male tweaki jak wyciszenie ambientsoundow czy wywalenie czarnych kwadratow spod broni i bedzie ok ;)
#0 | Pajda
2006-02-17 21:27:47
No, ale mamy kolejna po spheres v2 dobra nowa mape do dueli. Chociaz poki co wieksza ochote mam na spheres :P
#0 | Charon
2006-02-17 22:45:38
Tak, poprawki poczynię konkretne:) \"Czarne kwadraty\" widoczne są tylko w 16bitach, w 32 jest ok, ale i tak to wywalę, bo to nikomu do gry nie potrzebne. Jak ktoś będzie chciał fajerwerki, to zostanie mu wersja full;)
#0 | macabre
2006-02-18 09:08:09
#0 | Charon
2006-02-18 09:24:10
Styl nowomapperski? Hm, no cóż - czasy się zmieniają i trzeba iść z postępem:)
Mam nadzieję, że gdy powywalam conieco, będziesz wolał DM-Cobalt:P
#0 | Charon
2006-02-18 09:27:25
#0 | Pajda
2006-02-18 11:04:14
Do 40 w singlu i do 20 z jednym przeciwnikiem przy postawionym servie na defaultowym ticku. Takie drastyczne spadki oczywiscie przy walce na szoki.
veg ma lepszy sprzet i do 60 mu normalnie spadalo, a jak szly szoki w ruch to calkiem szarpalo tez.
#0 | Pajda
2006-02-18 11:08:12
#0 | Charon
2006-02-18 15:42:05
#0 | macabre
2006-02-21 13:10:55