eSports.pl nie jest obojętne!
Wczoraj wieczorem poinformowaliśmy Was o niezwykle przykrym wydarzeniu, jakie miało miejsce w lidze ClanBase. Po postawieniu bezpodstawnych zarzutów kapitanowi Reprezentacji Polski Quake 2 - sYnth|Scooby'emu - dotyczących rzekomego używania przez niego niedozwolonego oprogramowania podczas meczów w ramach tejże ligi, został on natychmiastowo zbanowany we wszystkich rozgrywkach.
O iście tragi-komicznej postaci tej sytuacji może świadczyć fakt, że dowody, którymi osłania się zarząd CB są niezwykle słabe i z czystym sumieniem można powiedzieć, że nie wykazują praktycznie niczego.
Przecież ten zawodnik nie pokazał się na scenie kilka miesięcy temu! To gracz, który od kilku lat jest klasą sam dla siebie, stanowi ścisłą czołowkę polskiej oraz europejskiej sceny Q2.
W związku z tym serwis eSports.pl, który od samego początku swojego istnienia stara się nie tylko promować sporty elektroniczne w Polsce, ale również dbać o interesy polskich zespołów jak i idnywidualnych graczy, postanowił wystosować oficjalne oświadczenie do władz ligi ClanBase. Dyrektor serwisu - Igor Zagórowski - w e-mailu skierowanym do administratorów CB wyraził swoje ubolewania nad zaistniałą sytuacją oraz zażądał wyjaśnienia sytuacji, w sposób, który nie będzie wzbudzał jakichkolwiek podejrzeń, tak jak to ma miejsce w chwili obecnej.
e-mail do władz ClanBase.com:
Dear Sirs,
First of all, let me introduce to you my humble person. I am the owner of eSports.pl - by far the biggest polish esports community site which gathers players from all the games together. We inform people about what is going on in electronic sports all over the world but also we try to protect our clans and individual players from unfair accusations which seem to happen more and more often at Clanbase.
I've always respected Clanbase for what you guys had done to the community and I still think you are great at what you are doing. But your decision about banning Scooby - one of the most talented player in the whole polish community who definitely is not a one-day-star, known at the scene for number of years - is just ridiculous. I'm pretty sure you know what I'm talking about, in case you don't, here's the link - http://www.clanbase.com/news_league.php?nid=171045&mid=0&lid=1924.
Now, I'd like you to be honest, isn't it pathetic to judge a player only by checking out the demos? If it is, why the supervisor's decision differ from many other q2stars such as: stuff (captain of team Sweden), Gravgon (former Q2 supervisor), bubkez (one of the best movie makers), DM (captain of team Lithuania). Comparing it to sport. I don't know if you guys have seen the ski jumping competition today. Janne Ahonnen jumped 240 meters which yesterday was not to believed by anyone. Did they ban him from the competition because his jump was so long? No, it would be impossible and pathetic. All the serious people would first investigate carefully everything before writing a statement like this. Seriously - demos don't prove nothing, not a damn thing. You should try harder if you want to harm somebody and ban him from the competition.
Well, that's not the first time as we can notice a bit of a "racism" towards our country from Clanbase's supervisors. Same thing happend to mik, our Q2 captain two years ago. From what I remember there was a couple more situation like this in ET and UT community, but that's not the point of this letter.
So I want you to think over the whole situation and post a statement regarding banning Scooby from Clanbase. I can promise we will not let it go like this, because SanQuin's decision is just bullshit to many of us. I don't believe that it is only up to one person to decide about such important decision. Especially when nobody else agree with it.
Best Regards and I hope to hear from you soon,
Igor Zagórowski
eSports.pl
Mamy nadzieję, że nasze działanie pomoże Scooby'emu oczyścić się z zarzutów oraz doprowadzi do rozwiązania tej żenującej sytuacji, która w bardzo złym świetle stawia zarówno ligę jak i naszego gracza. Z przykrością należy stwierdzić, że nie jest to pierwsze takie działanie ze stron adminów i coraz częściej właśnie takie zachowania, a nie oszustwa graczy powodują to, że uczestnictwo w rozgrywkach zarówno ladderowych jak i puacharowych to katorga, a nie dobra zabawa.
Powodzenia Scooby!
#0 | Mav_
2005-03-21 18:00:04
#0 | Mav_
2005-03-21 18:04:35
Dla tych, którzy nie zajażyli żartu wyjaśniam, że popieram ripera a niektóre Wasze komentarze mi przypominają coś w rodzaju zdania powyższego :)
#0 | RagnaRock
2005-03-21 18:20:07
#0 | PGS|guandi
2005-03-21 18:36:18
Podobnej opini sa inni gracze, nie tylko z naszego kraju, ale z calej Europy. Moge Cie zapewnic ze jescze nigdy scena nie byla tak zgodna co do spornej kwesti. Kazdy wie ze Scooby swiety nie jest, ale nikt nie jest w stanie podwazyc jego skilla i doswiadczenia, tym bardziej uzywajac tak marnych argumentow i dowodow. Ostatnia wypowiedz na Cb, nalezaca do purriego, razem wlasnie ze scoobym, uznawanego za najlepszego i najbardziej kompletnego gracza na swiatowej scenie, sprawia sprawe jasno. Scooby jest nie winny. Podobnie uwazaja miedzy innymi kapitan repy szwecji, litwy, finlandi. Nigdy nie zylismy z tymi krajami w dobrych stosunkach, jednak sa oni w tej chwili na tyle fair aby wstawic sie za naszym kapitanem.
Co do Remixera. Uwiez ze ten czlowiek jest znany na naszej scenie prawie tak jak scooby. Tylko z innego powodu. To znany cziter i oszust, wystepujacy jako xerot najczesciej. Gosc w szybkim czasie zdobyl bany na wiekszosc polskich serverow, wiec postanowil klikac na zagranicznych. Jak widac tam tez mu sie nie udalo. Nikt sie za nim nie wstawi bo nikt nie uwierzy ze moze byc nie winny. W przeciwienstwie do Scooby.
Pozdrawiam
Guandi
#0 | adraju
2005-03-21 18:46:42
#0 | tysik
2005-03-21 19:20:59
#0 | tysik
2005-03-21 19:22:26
#0 | zubrzyk
2005-03-21 19:50:41
#0 | sxl
2005-03-21 21:02:10
potrafie lepiej, to mi w ogole nie wyszlo. a moze potrafilem. chyba za bardzo na sile chcialem cos napisac. tymczasem najciekawsze teksty wychodzily spod mojej reki pod wplywem impuslu, dobrej idei.
anyway, stary juz jestem. wena nie ta co kiedys
#0 | sxl
2005-03-21 21:05:13
ja mowie tylko, ze jak igor wysyla maila, to co najwyzej w imieniu redakcji, a nie od razu calej spolcznosci jakiejs, jak to ujal sp00n
#0 | v1rtus
2005-03-21 21:37:27
#0 | Suvoshi
2005-03-21 23:08:42
#0 | ShiftY
2005-03-21 23:16:55
#0 | tysik
2005-03-21 23:43:26
#0 | shock
2005-03-21 23:49:50
[+] za list [-] za krawat :lol
#0 | cesar
2005-03-22 00:41:00
:)
edit: zapomnialem dodac, ze pomysl bardzo dobry i w 100% popieram :D
#0 | PGS|guandi
2005-03-22 07:01:20
#0 | Krypton
2005-03-22 07:20:41
#0 | igor
2005-03-22 09:50:43
#0 | det
2005-03-22 10:32:04
#0 | Krypton
2005-03-22 10:49:05
#0 | Krypton
2005-03-22 10:50:47
#0 | igor
2005-03-22 11:23:07
#0 | off | paokuba
2005-03-22 11:49:48
#0 | shaun
2005-03-22 14:38:49
\"If it is, why the supervisor\'s decision differ from many other q2stars \"
differs, present simple w koncu chyba:) jesli sie myle to zwracam honor, ale watpie;) swoj poziom ang. tez uwazam za wysoki, ucze sie juz wystarczajaco dlugo, zeby wylapywac takie bledy :).
nie zrozum mnie zle - to nie jest osobisty atak. tylko warto czasem zwrocic uwage na takie literowki, wszak uczymy sie cale zycie :). no, ale to juz mocne zejscie z tematu.
#0 | camon
2005-03-23 19:37:50