CPMa 1.46 dostępne
Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena, a wszystko to w jedyne dwa miesiące po ukazaniu się ostatniej aktualizacji. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji, a także personalizacji ustawień. Zmiany w CPMa 1.46
Zmiany w CPMa 1.46
1.46 Challenge Promode Arena changelog
-  chg: mode_current tagged as serverinfo for MAXBrowse / ASE / etc
-  chg: FFA mode uses 5s weapon respawns
-  chg: reverted to 1.43 cg_altLightning
-  chg: removed hemostick's RL explosions
 they're derived from something other than Q3 apparently
-  chg: removed uriel's wings - they're annoyingly defective
-  fix: listen servers hanging sometimes on map load
- fix: loud LG impact sounds with correctly-functioning Q3 clients
 Pobierz CPMa 1.46 (7,60MB)
Pobierz CPMa 1.46 (7,60MB) Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)Jak widzicie zmiany w najnowszym CPMa są raczej czysto kosmetyczne. Dla przykładu modyfikacja niweluje głośny dźwięk promienia LG, który można usłyszeć po jego zetknięciu się z teksturą mapy (dzięki najnowszemu CNQ3). Zapraszam wszystkich do aktualizacji swoich klientów Q3, gdyż już niebawem najnowsza wersja CPMa stanie się standardem na serwerach gier.
ProMode
 
				
			 
					 
		  
		 Komentarze
Komentarze
 Ostatnio publikowane
Ostatnio publikowane 
			 Napisz do redakcji
 Napisz do redakcji



#1 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 08:44:52
PB albo lepsze CPMa ;)
#2 | kaboom
2008-04-28 09:36:10
#3 | kaboom
2008-04-28 09:36:22
ale te zmiany to takie kosmetyczne strasznie...
#4 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 09:44:55
#5 | AL|EN
2008-04-28 10:22:15
#6 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 11:39:28
#7 | aiken
2008-04-28 12:38:55
#8 | ThrawN
2008-04-28 12:45:28
#9 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 13:06:45
#10 | kaboom
2008-04-28 15:29:43
#11 | kaboom
2008-04-28 16:32:43
195.42.112.97:28004
195.42.112.97:28104
195.42.112.6:28004
195.42.112.6:28008
#12 | Cwirkov
2008-04-28 20:48:51
#13 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 21:53:59
Jedyne co mi teraz przychodzi do glowy, to moze masz podbindowane pod klawisze, ktore sa \"nadpisywane\" przez cpma. O takie cos:flip('36e97f26b0_1');
Keystrokes and mouse clicks no longer abort demos. If you have binds
that you wish to use, press ESC once. However there are a standard
set of keys for most common demo functions:
.:Standard Demo
TAB brings up the scoreboard
PGUP / PGDN adjusts playback speed by +-0.25
HOME sets playback speed to 1.0
KP_5 toggles third-person rendering
KP_UPARROW / KP_DNARROW moves camera to / from player
KP_LEFT / KP_RIGHT moves camera around player
KP_HOME resets camera distance and angle
F11 takes a screenshot
.:MultiViewDemo only
SPACE/MOUSE2 switches to next player
ALT switches to previous player
MOUSE1 in a coachview zooms in to that player
MOUSE1 in a main view switches to coachview
MOUSE1 on a subview switches to that player
B - Blue Flag, i.e. *red* FC (CTF duh!)
R - Red Flag, i.e. *blue* FC
F - either FC
I - Invis player
Q - Quad player
S - Batsuit player
P - any player with a real PU (i.e. not Regen/Flight/Speed)
for F and P, if there\'s more than one PU/flag in play
each keypress will cycle to the next one
Sprawdz z tym wcisnieciem 1 raz ESC
Czy inne bindy dzialaja? (np zrob sobie bind na s_volume 0)
#14 | maydayyy
2008-04-28 23:36:22
WPISUJE I DALEJ 125 !!!!!! OCB ?
#15 | Cwirkov
2008-04-29 09:34:19
#16 | wzf | yeltzyn
2008-04-30 16:19:24
#17 | adsik
2008-04-30 19:17:23
#18 | gumol_15
2008-07-13 15:10:43
#19 | dadek_pl
2008-07-13 15:33:57
#20 | gumol_15
2008-07-13 16:33:08
#21 | kaboom
2008-07-13 17:23:16
#22 | gumol_15
2008-07-15 21:36:56
#23 | kaboom
2008-07-15 22:53:13
no bo tak jest :)