CPMa 1.45 oraz ChallengeQ3 1.41
Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena. Całkiem niedawno, bo zaledwie miesiąc i sześć dni po ukazaniu się wersji testowej doczekaliśmy się pełnego wydania CPMa 1.45. Najważniejszą i chyba najbardziej wyczekiwaną zmianą są poprawki związane z "rakietnicą". Odnoszą się one do sławnego już błędu związanego z bądź to niezaliczaniem trafień lub przekraczaniem hitboxu. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji a także personalizacji ustawień. Zmiany w CPMa 1.45
Zmiany w CPMa 1.45
Notes for version 1.45 (18 Feb 08)
- add: callvote remove is back
- chg: RG low ammo warning
- chg: CQ3 pg/sg ammobox
- chg: CQ3 RG scaling from 100 to 80
- chg: CQ3 hitsound from CPM
- fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket splash
- only took seven years to track the damn thing down...
- fix: IDs bot stuck
- fix: PMC ctfs/ctf heavy flag
- fix: CPM ctfs heavy flag
 Pobierz CPMa 1.45 (7,71MB)
Pobierz CPMa 1.45 (7,71MB) Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)Równolegle z ukazaniem się najnowszej wersji CPMa światło dzienne ujrzał ChallengeQ3 1.41 (plik, który jest zamiennikiem Quake3.exe, pozwala on ładować automatycznie mod CPMa oraz usuwa kilka błędów). Możecie go pobrać z tej lokalizacji. Pełna lista zmian, jakie wprowadza najnowszy CQ3 znajduje się
 tutaj
tutajremoved all bs references to GT_SINGLE_PLAYER and ui_singlePlayerActive
(except from the bot code, which has bigger problems)
added sv_singleplayer
improved TTF overhead a lot: now as fast as crappy bitmap fonts :D
removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only
(ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)).
only play the id logo cin the FIRST time, not every fkn time
removed the broken stencil/projection shadow code
avis produced by video actually work (bug+fix both from ioq3)
fixed some ABSURD buffer overruns and broken code in snd_dma
which caused random dropped sounds for no reason
it's a miracle it doesn't segfault any real OS
also dumped the unused-since-TA adpcm/mulaw/etc cruft
fixed a TA-era bug that broke loopsound behavior
loop (ie ambient) sounds are now 75% volume
q3config is NEVER autowritten just because of bind/cvar changes
it sucks if you're playing and it sucks even more if you're on GTV
UI/SP code should write it EXPLICITLY if they want to save something
--
!!! Note that since versions of CPMA prior to 1.45 used the defective TA calls that have been removed, they will not work with this version of the engine.
ProMode
 
				
			 
					 
		  
		 Komentarze
Komentarze
 Ostatnio publikowane
Ostatnio publikowane 
			 Napisz do redakcji
 Napisz do redakcji



#43 | raul
2008-02-28 15:08:30
#44 | infin
2008-03-20 16:10:02
ktoś potrafi pomóc? :(
#45 | satan
2008-03-20 16:58:15
#46 | infin
2008-03-20 17:26:52