Pierwsza wersja dedyków dla MW2

Dostosuj

Grupa modmakerów z Teknogods, od momentu ukazania się Modern Warfare 2 stara się stworzyć serwery dedykowane do tej gry. Ich prace zaczynają przynosić pierwsze efekty. Dotychczas udało się im zastąpić ustawienia lokalnego hosta dedykowanym serwerem, którym zarządza się za pomocą zaimplementowanej konsoli. Wszystko to ma na celu umożliwić nowemu Call of Duty wkroczenie do świata sportów elektronicznych.

Minęło zaledwie sześć dni od premiery gry, a już pojawiają się do niej modyfikacje, które w ogóle miały nie mieć prawa bytu, o czym zapewniali panowie z Infinity Ward. Obecna wersja programu przygotowanego przez wymienioną wcześniej ekipę umożliwia łączenie się z dowolnym IP, jednak jak na razie tylko w trybie spec-ops. Na dowód jego możliwości nagrany został film ukazujący grę na serwerze z przykładowo zmienionymi parametrami. Przeróbce poddano ilość punktów otrzymywanych za zabicie rywala, wysokość skoku i właściwości broni.

 

 

Osobny zespół ludzi lubujących się w dostarczaniu modyfikacji do gier - AgentGOD - stworzył oprogramowanie pozwalające na zarządzanie Call of Duty: Modern Warfare 2 za pomocą znanej konsoli. Dzięki niej możliwa jest edycja ustawień serwera, co widać na powyższym filmie oraz pliku konfiguracyjnego, w którym zapisane są wszystkie opcje profilu. Jest to już jakiś początek dedyków i konsoli w MW2 i bardzo możliwe, że niedługo pojawi się ostateczna i stabilna wersja tych dwóch dodatków, dzięki którym powstanie esportowa scena nowego Call of Duty. Obecnie twórcy nie są w stanie zagwarantować stuprocentowej działalności ich dzieł i nie gwarantują, że VAC nie zbanuje korzystających z nich osób (dotychczas nie wykryto takich przypadków).

Obie drużyny modmakerów pracują nad doskonaleniem swoich pomysłów i twierdzą, że zmierzają w dobrym kierunku. Wszystkie kroki, jakie należy zrobić, aby móc korzystać z programu przygotowanego przez Teknogods dostępne są tutaj. Natomiast sposób odpalenia konsoli wyjaśniony został na tej stronie.

 

Źródło: BASHandSlash.

KomentarzeKomentarze

  • kamil306

    #34 | Nero*

    2009-11-16 20:22:46

    poleca bany i będzie tylko plącz, wole tego się nie dotykać, co z tego ze vac nie banuje? iw może wprowadzić blokowanie modyfikacji plików (tak jak zablokował komendę fps ostatnio) i jak iwnet rozpozna zmodyfikowane pliki to może banować od razu na serwerze
  • Eth3r

    #35 | Eth3r

    2009-11-16 20:24:20

    To pytanie retoryczne, czy oczekujesz odpowiedzi? :]

    @Fanzzy ofc ;)
  • spectator

    #36 | spectator

    2009-11-16 20:24:21

    tylko, że ja opisuje tę funkcje(dedyki)
  • velvet

    #39 | velvet

    2009-11-16 20:49:45

    55% kopii mw2 to egzemplarze wydane na Xboksa 360, 33% na PS3 a pozostałe 12%. na komputery PC. Czyli możecie zapomnieć nawet jak wyjdą mody, dedyki, bajery to steam będzie wypuszczać latki i nie po to żeby zrobić tym 12% na złość ale po to żeby bronic polityki firmy :D
  • rastiR

    #40 | rastiR

    2009-11-16 20:55:29

    Jak narazie to iw słabo coś idzie. Zastanawia mnie ile kasy stracili na tym że jest crack do sp i do mp dzięki czemu ludzie mogą podobno na piratach grać jak ludzie z orginałami.
  • exq112

    #41 | exxe emerytura! [-]

    2009-11-16 21:26:24

    Nie bój się, IW się tego pewnie spodziewało. Już teraz firma ma rekordowy zysk z tej gry i ciągle rośnie... więc czy crack, czy srack i tak ich pieniądze rosną ; ]
  • rastiR

    #42 | rastiR

    2009-11-16 21:43:45

    Lecz jeśli z tym nie zrobią to ludzie pewnie poczują się w pewien sposób uważenia albo coś, za to że płacili 60 euro za gre która po tygodniu po premierze niemal staje się darmowa.
  • Dziubasek

    #47 | Dziubasek

    2009-11-16 23:18:23

    hehehe ostatni będą pierwszymi :) ja już sobie piracko pomykam :) no i 60 euro w kieszeni :)
  • kowalewski92

    #63 | kOWAL

    2009-11-17 21:51:39

    długo sobie nie pogracie
  • [fhn]AL|EN

    #73 | AL|EN

    2009-11-18 17:02:58

    Hahhahahahhahaha no tak od 10 lat piszą tak kolejne 'poważne' firmy od zabezpieczeń i co ?
    I gramy w co się nam żywnie podoba :P
  • zoom

    #48 | zoom

    2009-11-17 01:15:41

    Możliwe że dodadzą weryfikacje cd-key w momencie połączenia z IW-net i wtedy crack mało da. Uważam że jeśli ktoś chce grac w tryb multi-player to warto wydać te 100zł i być fair w stosunku do producenta.
  • Dziubasek

    #66 | Dziubasek

    2009-11-18 00:16:21

    tak yhym a czy producent był fer w stosunku do nas ?
  • zoom

    #67 | zoom

    2009-11-18 01:47:14

    No wydaje mi się że w 100%. Bo dostaliśmy grę jaką zapowiadali. Nikt nikomu nie mówił że będzie to platforma esportowa tylko gra dla casuali.
  • Dziubasek

    #72 | Dziubasek

    2009-11-18 13:40:30

    aha, tylko nie fer jest to że ktos wydał 120 zł na grę, a ktoś ściągnął ją z torrenta i gra dokładnie tak samo... tutaj producent sie nie wykazał...
  • zoom

    #75 | zoom

    2009-11-18 21:04:27

    Z tego co wiem to już to naprawili i na piratach nie da się grać.
  • Gofin

    #76 | r4czek

    2009-11-18 22:04:51

    Yyy... czy ja dobrze zrozumiałem że to wina producenta że ktoś ściąga grę z torrenta? =o
  • Dziubasek

    #78 | Dziubasek

    2009-11-18 22:53:46

    Tak dokładnie.

    Bo nie opłaca sie tracic 120 zł na jakieś gówno, z którym są same problemy, a potem, nie daj Boże ! wydać kolejne pieniądze na poprawiające je łatki. No hello ??? ( i coraz bardziej jestem dumny z siebie że nie dałem sie skusić)

    Przykład : w marcu wychodzi BF BC2, z racji zaufania do całej serii koncernu DICE, grę zamówiłem pre-orderem już teraz. (130 zł) i grzechem byłoby ją ściągać z torrenta. Tyle w kwestii co warto a czego nie.

    Dawno temu ja tez zaufałem pewnej części call of Duty...
    Wtedy dałbym sobie za nią ręke uciąć...
    I wiesz co ?
    ... I bym teraz KU***WA nie miał ręki.
  • [fhn]AL|EN

    #74 | AL|EN

    2009-11-18 17:03:54

    Nie bo pojawią się key-generatory, które mają działające klucze tak samo jak w Q3 i Q4 ;-]
  • TOMe

    #43 | ptt

    2009-11-16 21:45:25

    ///
  • kamil306

    #44 | Nero*

    2009-11-16 22:00:18

    bo iwnet nie wymaga klucza, cd-key jest tylko do steam-a
  • mex

    #45 | mex

    2009-11-16 22:37:27

    .
  • therash

    #50 | raszR

    2009-11-17 02:42:49

    No troche jest to nie halo , jeśli większość osób zabuliła 120zł a tera każdy może sobie po necie za darmo jechać i do tego grać na haxie i ku*rwa g*wno będą sobie z tego robili , bo g*wno mogą im zrobić .
  • mex

    #53 | mex

    2009-11-17 05:40:28

    Wiekszosc tych osob strasznie krzyczala ,ze ta gra to fail i takie tam.Wystarczyla premiera i pobiegli do sklepow kupowac ,a teraz maja prawdziwego faila xD
  • Ozone

    #54 | Ozone

    2009-11-17 07:25:28

    pozdrawiam wszystkich placacych 120zl za gre na publiku a tu ne caly tydzien i na cracku elegancka smiga btw nie trafilem na ping nizszy niz okolo 120 i strasznie kampia
  • kamil306

    #55 | Nero*

    2009-11-17 11:55:08

    ozone to masz n1 neta, bo ja mam przewaznie ponizej 100ms, nawet lagometer nie szaleje tak jak bym tego przepuszczal, a to ze wydalem 120zl? stać mnie na to, pracuje i zarabiam i nie załuje ze kupuje, przynajmniej pudełko ladnie sie przezentuje do kolekcji na mojej półce z reszta seria
  • Ozone

    #56 | Ozone

    2009-11-17 13:59:43

    nie mowie akurat o Tobie bo Ty takiej gry oczekiwales (moj internet netia 2mb)
  • kamil306

    #57 | Nero*

    2009-11-17 17:19:58

    n1 neta = nice internet tak czytaj
  • doubleyes

    #59 | UKASZ

    2009-11-17 17:47:46

    http://gry.wp.pl/wiadomosci/modern-warfare-2-wycofane-w-rosji,45674,1.html
  • FastMan

    #60 | FastMan

    2009-11-17 18:01:25

    Również sobie pykam normalnie na piracie :D

    W MW2 grasz na oryginalnych serwerach IWNET z każdym, w MW możesz na piracie jedynie grać na crackowanych serwerach.
    W MW2 możesz na piracie cheatować ile wlezie na serwerach IWNET. W MW jeśli chcesz pograć na cheacie na oryginalnych to długo sobie nie pograsz (czyt. global ban)

    Tak więc - IW chciało ograniczyć cheaty i piractwo. Co im wyszło? Odpowiedzcie sobie sami skoro 6 dni po premierze można robić więcej niż po 6 latach istnienia vCoD'a ;D
  • FastMan

    #61 | FastMan

    2009-11-17 18:05:45

    ps konsola też już jest
  • rastiR

    #62 | rastiR

    2009-11-17 21:01:54

    Nowy patch wyszedł, może ktoś powiedzieć czy da się właczyć konsole, i czy nadal crack działą ?
  • kamil306

    #64 | Nero*

    2009-11-17 22:27:06

    oczywiscie, ten patch poprawia i tak juz poprawiony iwnet jednak i dalej jest gorzej niz bez tycch patchy, dalej sie czeka okolo 1min zanim znajdzie serwer
  • un|T|ra

    #69 | sense

    2009-11-18 08:24:44

    Mi łączy się odrazu a też mam oryginała jedyne co zauważyłem to teraz lepiej działa kompletowanie teamu na IWnecie.
  • mex

    #65 | mex

    2009-11-17 22:41:39

    To wy na tych orginalach cos macie zepsute bo ja nie musze czekac minuty odrazu znajduje ,ale jajca xD
  • rastiR

    #68 | rastiR

    2009-11-18 07:19:53

    Słyszałem że na piratach nie można łączyć sie do prywatnych servrwów, jeśli tak to jest stracone co najlepsze 5on5 xoxox
  • Gorl3s

    #70 | gORLES

    2009-11-18 09:16:46

    gl pubheros.
  • FastMan

    #71 | FastMan

    2009-11-18 13:02:59

    no na piracie NA RAZIE nie ma możliwości na granie na prywatach bo żeby zagrać na prywacie trzeba dodać się do kumpli na steamie, i dac invita w grze poprzez steama, a crack opiera się na tym że steam jest owszem włączony ale w grze działa jako nonsteam.

    ...ale to tylko kwestia czasu...
  • endriuu

    #79 | endriu_

    2009-11-19 20:49:51

    sami przeciwnicy MW2 ;o. Interpretujecie wszystko tak jak wam się podoba, ale rzecz w tym, że gra dopiero się rozwija i cała ta walka z cziterami będzie odpowiedzialnością ludzi od IW, oraz steam'a. Przypomnij sobie jeden z drugim jak było w cod4 10 dni po premierze, a było baardzo podobnie. Na zdrowy rozsądek patrząc na statystyki sprzedaży MW2 w grę opłaca się inwestować, żeby jako tako spróbować rozwinąć scenę. No ale to i tak tylko moje zdanie, a większość ludzi nie będzie dalej myślała przyszłościowo :]
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

42 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie