Jakiś czas temu firma Hoop Polska zdecydowała się odświeżyć markę napojów energetycznych R20. Za grupę docelową produktu firma obrała młodych mężczyzn, graczy komputerowych i internautów. Widocznie za dobry sposób na dotarcie do nich uznany został esport, bowiem R20 zostanie partnerem polskich eliminacji Wolrd Cyber Games 2009.
Na początku czerwca w ośmiu największych miastach Polski zaczęły pojawiać się billboardy odnowionego R20. Spotkać je możemy w miejscach potencjalnie najliczniej odwiedzanych przez młodych ludzi - w pobliżu pubów, kin, centrów rozrywki czy szkół. Od ósmego czerwca do piątego lipca potrwa z kolei kampania reklamowa w telewizji, w takich stacjach jak Polsat, Polsat Sport, TV4 czy AXN.
Na jej potrzeby przygotowany został trzydziestosekundowy spot. To właśnie z niego dowiedzieć się możemy, że napój został oficjalnym partnerem World Cyber Games. Na czym dokładnie będzie polegała współpraca dowiemy się, kiedy głos zabiorą przedstawiciele WCG. A oto wspomniana reklama:
Źródło: medialine.pl ; wirtualnemedia.pl
#1 | nicejoke
2009-06-11 12:25:05
#2 | Hunter
2009-06-11 12:52:22
#9 | nicejoke
2009-06-11 14:52:10
staram się częściej pic kawę;]
#3 | z1ppi
2009-06-11 13:13:58
#5 | vicek
2009-06-11 14:11:08
#6 | kris
2009-06-11 14:19:10
#8 | nicejoke
2009-06-11 14:47:54
#4 | diGi
2009-06-11 14:05:25
Edit: Chociaż widzę, że są jakieś 3 nowe smaki. Dobre to? :)
#7 | UKASZ
2009-06-11 14:42:46
#10 | freak
2009-06-11 15:12:50
#12 | annihiluzz
2009-06-11 19:33:35
#17 | Phoenix# ₪ ø lll ·o.
2009-06-11 21:51:34
#19 | UKASZ
2009-06-12 01:18:02
#20 | UKASZ
2009-06-12 01:18:04
#16 | Phoenix# ₪ ø lll ·o.
2009-06-11 21:51:14
#11 | Pajda
2009-06-11 19:05:04
#14 | vtm
2009-06-11 20:38:29
#15 | nicejoke
2009-06-11 21:27:51
#18 | diGi
2009-06-12 00:17:48
#21 | Soofka
2009-06-12 10:38:49
#22 | vicek
2009-06-12 21:48:01
#23 | aimowy
2009-06-12 22:00:23
#24 | z1ppi
2009-06-13 10:19:28
#25 | KrawieC
2009-06-13 18:55:29