HeatoN i taktyki

Dostosuj

Odcinek, w którym super gwiazda szwedzkiej sceny Counter Strike 1.6 Emil „HeatoN” Christenssen opowiada o taktykach, kończy pierwszy sezon porad ukazujących się na przestrzeni niecałych trzech miesięcy. Cześć dotycząca strategii tak ważnej na polu bitwy to jeden z najdłuższych wideo filmów nagranych dzięki wsparciu firmy QPAD.

 

Emil Christenssen nie pokazał żadnych ciekawych taktyk, które pozwalały zespołom, w których występował, zwyciężać, a skupił się na części teoretycznej poświęconej tworzeniu strategii. Według doświadczonego gracza nowe motywy na grę powinny przewidywać różne sytuacje, w których znajduje się drużyna np. jeden ze współtowarzyszy ginie, co uniemożliwia dokończenie danej akcji, więc realizujemy tzw. plan B lub jeszcze inny wariant. HeatoN podkreśla też rolę dokładnego zaplanowania rzucenia granatów, a także zmylenia rywali.

 

Cały pierwszy sezon tipsów przekazywanych przez nieaktywnego zawodnika legendarnego Ninjas in Pyjamas zaprezentował wszystkie podstawowe aspekty potrzebne do odnoszenia dobrych wyników w Counter Strike'u. Christenssen omawiał m.in. sposoby na efektywne strzelanie z broni dostępnych dla terrorystów, jak i antyterrorystów, skanowanie, czy odpowiedni dobór ustawień grze.

 

Niestety większość zagadnień HeatoN omówił, delikatnie mówiąc dość powierzchownie, bo ograniczała go formuła pierwszej serii, kręconej pod patronatem szwedzkiej firmy produkującej sprzęt dla graczy. Miejmy nadzieję, że w kolejnym sezonie, który zostanie prawdopodobnie nakręcony, zobaczymy więcej niż tylko podstawy zawarte w 2-4 minutowych filmikach.

 

 

Lista wideo poradników:

 HeatoN Counter-Strike Tips & Tricks - bronie terrorystów
 
HeatoN Counter-Strike Tips & Tricks - granaty
 
HeatoN Counter-Strike Tips & Tricks - bronie antyterrorystów
 
HeatoN Counter-Strike Tips & Tricks - skanowanie (strzelanie przez ściany)
 
HeatoN Counter-Strike Tips & Tricks - config i sprzęt


 HeatoN Counter-Strike Tips & Tricks - taktyki

 

Źródło: Informacja Prasowa.

KomentarzeKomentarze

  • TOMe

    #1 | ptt

    2010-03-13 09:52:23

    dla mnie debilizmem jest takie cos:D to wszystko kazdy pozna grajac pare miechow w csa :P
  • jawoRek

    #2 | jawoR

    2010-03-13 09:56:52

    to dla reklamy było nagrywane
  • qink

    #3 | QINKKKZ!

    2010-03-13 11:14:43

    a mnie się to przyda np :)
  • TOMe

    #5 | ptt

    2010-03-13 14:05:54

    a co grasz w csa 1 dzien? ze tego nie znasz? :D
  • qink

    #6 | QINKKKZ!

    2010-03-14 11:52:45

    no ja nie gram w csa, tylko w cod4 i nie ogarniałem tych recoilów, teraz np wiem ze trzeba myszka smiesznie ruszac:D
  • TOMe

    #7 | ptt

    2010-03-15 16:52:57

    w kazdej grze tak jest :P a co do COD4 to tam recoil tez jest :P mniejszy ale jest
  • qink

    #8 | QINKKKZ!

    2010-03-16 16:14:46

    teoretycznie to tam wg nie ma recoila w porównaniu z csem :D
    tak samo zupełnie inaczej się granaty rzuca itd ;x
  • Darius5000

    #4 | Darius5000

    2010-03-13 12:53:00

    Za takie rady to ja podziękuję ;]
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2624 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie