Witam, postanowiłem zrobić wywiad z jednym z najlepszych graczy na świecie, a dokładnie jest to MaNtOrRaS z portugalskiego klanu TK. Ostatnim wspólnym sukcesem jego klanu było zajęcie drugiego miejsca w CB OpenCup UrT BM, a już w niedzielę nasz bohater zagra w drużynie Portugalii przeciwko teamowi ze Słowenii.
więcej
Na każdej scenie kształtuje się od pewnego czasu pewnego rodzaju "moda językowa". Gracze używają lajtowych tekstów, korzystają z plebejskich odzywek, a także śmiechowo piszą newsy i komentarze. Weszło to w nawyk wielu z nas, każdy chce być pro i każdy chce być najfajniejszy i najśmieszniejszy.
więcej
grzEs - 2004-01-18 20:11:04
Od już całkiem długiego czasu interesuję się polską (i nie tylko) sceną ProMode. Bardzo dawno temu, po przeczytaniu artykułu RooSa w którymś tam Resecie o którejś tam z kolei wersji Challenge Pro Mode modyfikacja ta przypadła mi do gustu. Od samego początku imponowały mi zmiany jakie ludzie w to zamieszani nam propagują - wyeksponowanie z czystego q3 to co najważniejsze w roz(g)rywce w taki własnie sposób.
więcej
sxl - 2004-01-18 01:05:59
Robię to wraz z grupą kilkudziesięciu osób już dobre 3-4 lata. Granie na trąbce zawsze było moją pasją. Odkąd tylko zacząłem - wiedziałem, że będę to już kochał po kres istnienia. I tak też jest - do tej pory ani kropla tej miłości ze mnie nie wyparowała.
Gdy zaczynałem grać na swojej trąbce bywało różnie.
więcej
fala - 2004-01-10 16:37:02
Steam to multi-bajer stworzony przez Valve, który odpala wszystkie gry - mody do Half-Life'a, a także samego HL. Rozpoczął opanowywanie świata 9 września 2003. Skynet to przy nim pestka.
Historia współczesna, w której tkwimy po uszy
Na początku byli sobie młodzi i przebojowi programiści, którzy chcieli stworzyć Grę.
więcej
scuzz - 2004-01-10 11:53:40
Przepraszamy za tak duże opóźnienie relacji z IMC2. Planowany start turnieju był na godzinę 10:00. Jednak tradycyjnie pojawił się poślizg. Zawodnicy dopiero przygotowują się do swoich pierwszych pojedynków. Jest tu między innymi matr0x, sting, benny, lop, serious a nawet ortho ;-). Postaram sie relacjonować przebieg turnieju najczęściej jak to będzie tylko możliwe.
więcej
scuzz - 2004-01-10 11:53:40
- 11:05 - Przepraszam za opóźnienie relacji. Dowiedziałem sie jakąś godzine temu, że nie będzie igora. Mamy tu narazie 45 osób więc zostaje dużo wolnych miejsc w drabince (wolnych losów). Czekamy na zagubionych uczestników i będziemy ich na bierząco dopisywać do drabinki. Do godziny 12:00 powinno już działać GTV
- 13:25 - Faworyci pewnie przechodzą dalej. GTV już działa i można sie łączyć.
więcej
scuzz - 2004-01-10 11:53:40
1 RUNDA
1. matr0x > Gonzo
2. - / -
3. w0w
4. Bubu / -
5. sl1m / -
6.
więcej
scuzz - 2004-01-10 11:53:40
Zdjęcia + drabinka są dostępne w dziale pliki..
LINK
Relacja |
więcej
W poniedziałek Team ArenA przegrał po zaciętym meczu z godLike.cN w ramach OpenCup, o którym pisaliśmy na łamach servisu. Pozostał niedosyt, dlatego przepytałem gobo oraz wanie o przyczyny takiej sytuacji a także o plany na przyszłość.
więcej
asd - 2004-01-04 14:52:23
Przez długi czas wszystko było w jak najlepszym ładzie i porządku. Świat gier komputerowych tętnił spokojnym życiem, nic nie zapowiadało rewolucji. Lecz dnia 28 marca 1998 roku nastąpił przełom... Nic już nie było takie samo... Na Świat wydostał się z czeluści laboratoriów firmy Blizzard produkt o wstrząsającej nazwie: "Starcraft". Gra po bardzo krótkim czasie zrewolucjonizowała rynek RTSów, nadała im nowy standard.
więcej
Koniec roku to jak wiadomo idealny czas na wszelkiego rodzaju podsumowania. Takiego małego przeglądu naszych osiągnięć postanowiliśmy dokonać także w zespole redakcyjnym eSports.pl.
Od dnia 3 marca, kiedy serwis oficjalnie wystartował, aż do 31 grudnia na naszych łamach ukazały się 2083 newsy, 72 kolumny, 78 artykułów. Przeprowadziliśmy też wiele relacji z najważniejszych imprez gamingowych w kraju i na świecie.
więcej
W ciągu naszej ponad dziewięciomiesięcznej egzystencji w polskim internecie, na naszych łamach pojawiło się sporo artykułów. Były to m. in. przedstawienia turniejów polskich i zagranicznych, recenzje sprzętu dla graczy, a także wszelkiej maści teksty, które bez problemu mogą pretendować do publikacji w prasie codziennej. Postanowiliśmy w gronie redakcyjnym wybrać 5, naszym zdaniem, najlepszych artykułów.
więcej