radeon 9600 pro, a rozdzielczosc 1680x1050?

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
LoOcas

2008-12-01 18:09:34

Witam wszystkich. Moim problemem jest karta graficzna - gigabyte radeon 9600 pro 128mb. Chciałem zakupić w końcu nowy monitor LCD, bo mój 10 letni CRT jest delikatnie mówiąc zużyty. Na wielu forach pytałem się o to jaki monitor kupić i zauważyłem, że kilka osób zwraca uwagę na to jaką mam kartę graficzną. W temacie jestem kompletnie zielony i nie miałem pojęcia, że na niektórych starszych kartach graficznych tak wysokie rozdzielczości jak 1680x1050 mogą niewłaściwie działać. Przewertowałem całe google w Polsce i za granicą od deski do deski, ale nie znalazłem jasnej konkretnej odpowiedzi czy na mojej karcie graficznej rozdzielczość 1680x1050 będzie prawidłowo działać? Jeśli nie będzie współgrać z kartą, wyklucza to w moim przypadku zakup monitora 20', ale 17' i 19' calowy wchodzi w grę ? Uświadomcie mnie proszę jeśli się mylę. I tu moja serdeczna prośba do Was. Może mieliście podobny problem z tą kartą jak ja, może znajomi go mieli, może gdzieś czytaliście o tym? Liczę na Waszą pomoc, z góry wielkie dzięki :)
PS: Zakup nowej karty nie wchodzi w grę póki co :)

__

VIP
Mateck

2008-12-01 20:43:34

19 i 17 powinny działać w porządku, ale nie jestem raczej w tym temacie dobrze zorientowany, więc poczekaj lepiej na odpowiedź kogoś w temacie. Swoją drogą sam chciałbym niebawem wymienić monitor, bo mój czasami odwala takie akcje, że szkoda gadać. Wiecie, czy 19 i 17 LCD będą działać na GF MX 4000 bez problemów?

__

VIP
El_Matador_SSJ

2008-12-01 22:50:42

W starszym kompie mam jeszcze Radeona X550, czyli generalnie to samo tylko na PCI-E zamiast AGP i pamiętam, że kiedyś męczyłem go rozdziałką 1920x1080 i podczas pracy w windowsie nie było żadnych problemów, co prawda gier i filmów w HD na tym nie pooglądasz, ale internet i aplikacje 2d powinny działać bez większych problemów.

__

VIP
spec_u

2008-12-01 23:18:14