WCG ???????????????

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Nikon

2004-07-01 11:16:51

sory czy ktos znalazl na stronie www.wcg.pl jakies regulaminy i dokladniejeszcze informacje niz opisy gier w jakie gramy z kim sie kontaktowac jesli chodzi o rozgrywke danej gry itd. bo normalnie ta nowa www w tym roku to jakas jedna wielka porazka nic na niej kurwa nie ma

__

VIP
hodzio

2004-07-01 12:49:41

nic ciekawego tam nie ma to fakt, regulamin pewnie bedzie niedługo, kontakt to bodajże mail samsunga, do samsunga musisz się zgłośić, czy zadzwonic, jak wolisz ;)

__

VIP
ash

2004-07-01 13:48:35

regulaminy przeciez sa :o

__

VIP
OnliNE

2004-07-01 15:26:19

regulamin:

[url=http://pl.worldcybergames.com/DesktopDefault.aspx?TabOrgId=506&LangId=0]Counter-Strike[/url]
[url=http://pl.worldcybergames.com/DesktopDefault.aspx?TabOrgId=507&LangId=0]StarCraft[/url]
[url=http://pl.worldcybergames.com/DesktopDefault.aspx?TabOrgId=508&LangId=0]WarCraft[/url]
[url=http://pl.worldcybergames.com/DesktopDefault.aspx?TabOrgId=509&LangId=0]Need For Speed[/url]

__

Użytkownik
Nikon

2004-07-01 19:03:47

o lol gdzie one sa ?:D w ktorym miejscu znajduja sie do nich linki bo szukalem i nie moglem znalezc :D

dziekuje

__

VIP
OnliNE

2004-07-01 20:04:28

KOMENTARZ #3 - tu są linki..


[hide=Counter-Strike: Condition Zero]
Zasady ogólne

Przystępując do rozgrywek gracz zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich reguł zawartych w regulaminie. W przypadku złamania zasad przez klan lub jego członka administratorzy mogą nałożyć stosowne kary do usunięcia z rozgrywek włącznie.
Wszyscy gracze wyrażają zgodę na wykorzystanie materiałów sporządzonych z ich udziałem na potrzeby organizatorów.
Wszelkie materiały sporządzone w trakcie trwania sezonu rozgrywek stają się wyłączną własnością organizatorów i nie mogą być wykorzystywane bez ich zgody
W niniejszym regulaminie zostały użyte następujące sformułowania:
Runda - rozgrywka na mapie pozwalająca na zdobycie jednego punktu
Tura - zestaw rund stanowiący rozegranie jednej połówki mapy
Mecz - wspólnie punktowany zestaw rozegranych dwóch Tur i ewentualnej dogrywki.
Tk - team-kill uśmiercenie zawodnika ze swojej drużyny
Zgłoszenia (rejestracja)

Każdy gracz musi zarejestrować się na stronie www.wcg.pl podając wszystkie wymagane dane.
Jeden z graczy zdefiniuje się jako Lidera i ustali hasło dostępowe do danych klanowych. Udostępni to hasło innym graczom, którzy zarejestrują się jako zawodnicy danego klanu.
Klany występują w składach 5-cio osobowych.
System rozgrywek

Rozgrywki podzielone są na 3 pucharowe tury eliminacyjne (system double-elimination), które rozgrywane są w 3 przedziałach czasowych oraz turniej finałowy
Tury eliminacyjne rozgrywane są w terminach:
Tura 1: 01/07/2004-20/07/2004
Tura 2: 21/07/2004-10/08/2004
Tura 3: 11/08/2004-31/08/2004
Eliminacje rozgrywane są w dwóch odmianach gry:
tury 1 i 2 w Half-Life Counter-Strike 1.6 (lub nowszej),
tura 3 w Counter-Strike Condition Zero.
Klan może zapisać się tylko do jednej tury.
Zapisy przeprowadzone będą w dniach 21/06-08/08/2004. Do danej tury rozgrywek można zapisać się przed jej rozpoczęciem
W każdej turze mogą wziąć udział maksymalnie 64 drużyny (klany), decyduje kolejność zgłoszeń.
Mecze rozgrywane na zasadzie "Double elimination". Zwycięskie klany pną się w tzw. "drabince zwycięzców", natomiast klany, które doznają 1 porażki zostają przesunięte do tzw. "drabinki przegranych". "Drabinka przegranych" rozgrywana jest równolegle do "drabinki wygranych" i jest na bieżąco uzupełniana o kolejne klany, które doznały 1 porażki. Porażka w ramach "drabinki przegranych" oznacza definitywne odpadnięcie z dalszych gier. "Drabinka przegranych" rozgrywa dwukrotnie większą ilość kolejek niż "drabinka wygranych" ze względu na większą ilość meczy.
Zwycięzcy tur spotkają się na finale rozgrywanym we wrześniu w Warszawie wraz ze zwycięzcą edycji ubiegłorocznej.
Finał rozgrywany jest w systemie Counter Strike Condition Zero.
Szczegółowe ustalenia dotyczące regulaminu rozgrywki finałowej zostaną podane na 14 dni przed finałem.
Mecze tur eliminacyjnych

Mecze rozgrywane są na 1 mapie w systemie MR-12.
W wypadku remisu grana jest dogrywka na tej samej mapie w systemie MR6 aż do wyłonienia zwycięzcy.
W poszczególnych rundach rozgrywane są mapy: de_aztec, de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train
wyborze stron na każdej z map decyduje drużyna wygrywająca rundę nożową. W trakcie tej rundy o wygranej decyduje wyeliminowanie wszystkich zawodników drużyny przeciwnej. Jeśli nie nastąpi to w trakcie trwania jednej rundy, runda jest powtarzana.
Na początku tej rundy należy wyrzucić wszelką broń. Wykorzystanie przez gracza innej broni poza nożem do osłabienia lub wyeliminowania jest równoznaczne z przegraniem tej rundy przez klan do którego należy ww. gracz.
Każdy klan ma do wykorzystania 3 pauzy w trakcie trwania meczu. Czas trwania pauzy nie może przekroczyć 3 minut. Łączny czas przerw w meczu wykorzystanych przez jedne klan nie może przekroczyć 10 minut.
W trakcie meczu zabronione jest komunikowanie się na otwartym kanale (messagemode1), zawodnicy mogą porozumiewać się ze sobą tylko w ramach własnej drużyny (messagemode2). Kanał wspólny służy do komunikacji między ClanLiderami i/lub sędzią.
Zasada obowiązuje także martwych. Użycie messagemode1 przez kogoś innego niż lidera, będzie skutkowało ostrzeżeniem a w wypadku powtarzania się sędzia może wykluczyć gracza lub zasądzić WO.
W trakcie meczu zabronione jest wykonywanie reconnectów w celu odbudowania stanu zasobów po TK.
Wszystkie mecze odbywają się na serwerach skonfigurowanych zgodnie z zaleceniami ligowymi. Ustawienia serwerów w postaci pliku wcg.cfg dostarczą organizatorzy przed każdą fazą rozgrywek.
Klany muszą się stawić na mecz w pełnych składach, na co najmniej 15 minut przed jego rozpoczęciem.
Nie stawienie się klanu w pełnym składzie w ciągu 15 minut od ustalonego terminu meczu karane jest walkowerem.
Nie stawienie się obu klanów w pełnych składach powoduje wykluczenie obu klanów z rozgrywek.
Awaria serwera w trakcie gry jest uważany za przypadek losowy. W takim wypadku, jeśli rozegrano mniej niż 3 pełne rundy jednej tury (połówki mapy) cała tura jest anulowana i rozgrywka rozpoczyna się od początku. Jeśli rozegrano 3 i więcej rund wynik dotychczasowy jest zachowywany i grana jest brakująca ilość rund.W przypadku rozmyślnego rozłączenia, sędzia może zakończyć mecz walkowerem.
Protest może zostać zgłoszony tylko przez lidera klanu/
Wszyscy gracze w trakcie meczu muszą nagrywać dema i udostępniać je na życzenie organizatorów. Lider każdego klanu musi po zakończeniu meczy przesłać sędziemu wyniki końcowy każdej TURY w postaci zrzutu ekranowego.
Dozwolone jest rozegranie meczu na innym serwerze niż serwer organizatorów ale przy spełnieniu następujących warunków:
liderzy obu klanów prześlą wyniki każdej tury oraz dema do sędziego,
mecz odbędzie się przed terminem meczy ustalonym w termianrzu rozgrywek,
mecz zostanie rozegrany zgodnie z obowiązującym regulaminem rozgrywek (ustawienia serwera, system punktowania).
Zakaz i cheaty

Zabronione jest pod karą dyskwalifikacji zawodnika i klanu używanie ułatwień gry uznawanych jako cheaty. Za cheat uznajemy każdy program działający poza Half-Lifem i/lub Counter-Strik'em wpływający na grę, wyjątek stanowią tu systemy antycheaterskie. Wszystko, co modyfikuje hl lub wpływa na grę w sposób niezamierzony przez autorów jest także uznawane za cheat. Sądzimy, iż gracze sami będą w stanie rozróżnić, co jest cheatem a co nie. Jednak z powodu ogólności tej definicji oraz faktu, iż zawsze będą istnieć sporne sytuacje, podajemy listę takich problematycznych spraw wraz z rozstrzygnięciem:

Zabronione są wszelkie wartości zmiennych wykrywane przez system antycheaterski wbudowany w grę Podmienione modele (lub skiny) są niedozwolone (nie dotyczy hi-fps models). Zapis ten odnosi się zarówno do modeli broni, postaci oraz innych obiektów występujących w grze. Zabronione jest również zastępowanie wszystkich modeli tylko jednym np. wszyscy T będą nosić skin arctica a CT SAS. Nie wolno również użyć komendy cl_minmodels x, która daje podobny efekt.
Inne niż standardowe tekstury map nie są dozwolone.
Bunny hopping i Strafejumping jest zabroniony. Mimo iż wymaga on dużych umiejętności wykorzystuje on bug w grze. Ustawienia sv_airaccelerate 3 i sv_airmove 0 zostały wprowadzone do ustaleń serwerów ligowych, aby uniemożliwić bh i sj.
Jakiekolwiek działania mające na celu zabicie lub uszkodzenie zakładników są niedozwolone.
Zabronione jest wykorzystywanie błędów w kodzie gry. Chodzi tu o takie zagrywki jak np. wykorzystywanie błędów mapy do zaglądania za ściany i inne nieprzezroczyste przeszkody.
Zmiana takich parametrów jak monolight, alphamin, lightgamma i texgamma jest zabronione. Mimo że są to polecenia konsoli hl można nimi uzyskać podobne efekty jak stosując kolorowe modelami czy lamberthacki. Obie te rzeczy są oczywiście zabronione. Wyskakiwanie za mapę (map sweaming) jest zabronione. Jest to wykorzystywanie błędu w mapie i kodzie gry. Każde użycie błędu "auto door" na mapie de_nuke (skakanie przez dzwi, gdy drzwi otwierają się wydając głośny dźwięk i wszyscy gracze zostają rozłączeni z serwera) spowoduje przegranie meczu walkowerem.
Wykorzystywanie błędu "sky box" na mapie de_nuke jest zabronione.
Każde użycie błędu "flash bang" będzie skutkowało przynajmniej ostrzeżeniem lub przegraną walkowerem (de_cbble, de_dust2, de_aztec)
W każdej rundzie wolno zakupić granaty w ilości:

Flashbangs: 2
Grenades: 1
Smoke Grenades: 1
Dozwolone komendy konsoli:

Sensitivity
Fast Weapon Switch
Adjust_crosshair
m_filter 1/0
Gracz może używać:

Activate In-Game-VGUI Command (e.g left hand, adjust_crosshair etc)
bindowania broni lub team messages.
gracz musi używać domyślnych modeli
Boosting (wchodzenie na gracza z własnej drużyny) jest dozwolone.
Rzucanie granatów nad budynkami na wszystkich mapach jest dozwolone.
Zmiana wartości gamma w sterowniku karty graficznej jest dozwolona.
Przewinienia i Kary

W przypadku braku subordynacji, nie sportowego zachowania lub złamania regulaminu sędzia może zastosować karę. Kary stosuje się według zasady "im cięższe przewinienie tym wyższa kara". Do kar zaliczamy: slap 5%, slay, odebranie punktu za rundę, kick, ban oraz walkower.

Taryfikator kar:

slap 5% (z możliwością powtarzania) - za nie sportowe zachowanie
slap 5% (z możliwością powtarzania), slay, odebranie punktu za runde - za wykorzystywanie znanych błędów w grze lub na mapie mogące wpłynąć na wynik rundy
slay, odebranie punktu za rundę, kick - za zbyt duża ilość graczy w drużynie (patrz sekcja Mecze pkt 7 i 8)
slay, odebranie punktu za rundę, kick - za przyłączenie się gracza do spectatow
kick, ban, odebranie punktu za rundę - w przypadku gdy ponad liczbowy gracz nie chce opuścić serwera
walkower - w przypadku stwierdzenia używania cheatow przez któregoś z graczy
walkower - w przypadku - skandalicznego zachowania się w stosunku do przeciwnika lub sędziego
Wymienione kary mogą być również stosowane w innych przewidzianych przez regulamin we wcześniejszych punktach sytuacjach. Kara walkowera oraz dyskwalifikacji (zawodnika lub całego klanu) może być zastosowana przez organizatorów, również w innych niż ww sytuacje.

Konfiguracja serwera gry

Każdy mecz musi byś rozgrywany na serwerze skonfigurowanym według poniżaszych ustawień:


- mp_autokick 0 mp_autocrosshair 0
- mp_autoteambalance 0 mp_buytime 0.25
- mp_consistency 1 mp_c4timer 35
- mp_fadetoblack 1 mp_flashlight 1
- mp_forcechasecam 2 mp_forcecamera 2
- mp_footsteps 1 mp_freezetime 7
- mp_friendlyfire 1 mp_hostagepenalty 0
- mp_limitteams 10 mp_logecho 1
- mp_logdetail 3 mp_logfile 1
- mp_logmessages 1 mp_maxrounds 0
- mp_playerid 1 mp_roundtime 3
- mp_timelimit 0 mp_tkpunish 0
- sv_aim 0 sv_airaccelerate 10
- sv_airmove 1 sv_allowdownload 0
- sv_allowupload 0 sv_alltalk 0
- sv_cheats 0 sv_clienttrace 1
- sv_clipmode 0 sv_contact (admin e-mail address)
- sv_friction 4 sv_gravity 800
- sv_maxrate 25000 sv_maxspeed 320
- sv_maxunlag 0.5 sv_maxupdaterate 101
- sv_minupdaterate 20 sv_minrate 0
- sv_proxies 1 sv_send_logos 1
- sv_send_resources 1 sv_stepsize 18
- sv_stopspeed 75 sv_unlag 1
- sv_voiceenable 1 sv_unlagsamples 1
- sv_unlagpush 0 sys_ticrate 10000
- allow_spectators 1 decalfrequency 60
- edgefriction 2 host_framerate 0
- log on pausable 1

Konfiguracja gry po stronie gracza

Dozwolone ustawienia po stronie gracza:

- cl_updaterate (MAX 101) cl_cmdrate (MAX 101)
- rate (MAX 25000) m_filter 1/0
- hud_fastswitch "0/1" zoom_sensitivity_ratio
- fps_max (MAX 100) cl_dynamiccrosshair 1/0
- gamma (MAX 3) vgui_menus 1/0
- brightness (MAX 3)
- ex_interp 0.1 (tej wartości nie wolno zmianiać)[/hide]
[hide=StarCraft: Broodwar]
Środowisko gry
Oficjalna wersja: StarCraft Brood War 1.11
Typ rozgrywki: Turniej 1 vs. 1
Rodzaj rozgrywki: melee
Wybór rasy: dowolny (można wybrać random)
Rozmiar mapy: 128 X 128
Szybkość gry: „Fastest”
Latency: high latency
Mapy: WCG Korhal of Ceres, WCG Martian Cross, WCG Gorky Island, WCG Dahlia of Jungle
Długość meczu : Dopóki nie zostanie wyłoniony zwycięzca
Zwycięzca meczu : Gracz który kompletnie zniszczy przeciwnika, lub ten, którego przeciwnik się podda.

System rozgrywek

Eliminacje online: rozgrywki w dwóch rundach /lipcowa i sierpniowa/
Finał eliminacji online: najlepsi gracze z dwóch rund eliminacyjnych
Finał offline (16 graczy) - Double Elimination

Terminarz

Zapisy do eliminacji online: od 21.06.2004.r do 31.07.2004r.

Potwierdzanie uczestnictwa w pierwszej rundzie eliminacji - 04.07.2004r. Gracz, który nie potwierdzi w tym dniu swojego uczestnictwa, nie będzie mógł przystąpić do pierwszej rundy eliminacji.

Losowanie grup pierwszej rundy eliminacji - 06.07.2004r.

Rozgrywki pierwszej rundy eliminacji od 08.07.2004r do 18.07.2004r.

Potwierdzanie uczestnictwa w drugiej rundzie eliminacji - 01.08.2004r. Gracz, który nie potwierdzi w tym dniu swojego uczestnictwa, nie będzie mógł przystąpić do drugiej rundy eliminacji.

Losowanie grup drugiej rundy eliminacji - 03.08.2004r

Rozgrywki drugiej rundy eliminacji od 05.08.2004r do 17.08.2004r.

Losowanie grup finału online - 18.08.2004r

Finał online od 19.08.2004r do 29.08.2004r.

Finał ogólnopolski 04.09.2004r

Zasady rozgrywek online

W eliminacjach może brać udział każda osoba posiadająca Polskie obywatelstwo grająca z terenu Polski.

Na czas eliminacji online każdy gracz ma obowiązek zainstalować na komputerze wszelkie programy monitorujące dostarczone przez organizatora.

1. Zapisy:

Każdy z graczy może uczestniczyć w jednej lub dwóch rundach eliminacyjnych.

W przypadku, gdy gracz zakwalifikuje się do finałów online z pierwszej rundy eliminacyjnej nie może brać udziału w drugiej rundzie eliminacyjnej.

Reprezentanci kraju w grach 1v1 (członkowie POL-Teamu - stan na dzień 20.06.2003r. ) nie muszą uczestniczyć w eliminacjach online i biorą udział w rozgrywkach od finałów online. Muszą jednak zapisać się do rozgrywek WCG tak jak każdy inny uczestnik eliminacji.

2. Eliminacje online ( runda I i II )

Rozgrywki w eliminacjach będą prowadzone systemem grupowym. Z każdej grupy do dalszej części eliminacji będzie przechodziło po 2 najlepszych graczy.

Gracze zostaną rozlosowani do grup po zakończeniu zapisów. Ilość grup i ich wielkość jest uzależniona od liczby zgłoszonych graczy. Po zakończeniu zapisów do pierwszej rundy eliminacji zostanie podana liczba graczy, którzy zakwalifikują się z każdej rundy eliminacji online do finałów online. / Przewidywana ilość to po 26-28 graczy z każdej rundy /

W obu rundach eliminacji online mecze pomiędzy graczami rozgrywane są systemem bo1 (do pierwszej wygranej gry). Mecz rozgrywany jest na mapie wylosowanej przez skrypt.

Za każdą wygraną grę w grupie gracz otrzymuje 1 pkt.

Jeśli dwóch lub więcej graczy w grupie posiada tyle samo zdobytych punktów to kolejność miejsc w grupie oblicza się według niżej podanych reguł:

w przypadku takiej samej liczby pkt w grupie wyższe miejsce zajmuje ten z graczy (o równej liczbie pkt ), który wygrał walkę miedzy nimi w czasie meczy w grupie.
jeśli tyle samo punktów ma więcej niż 2 graczy, to wyższe miejsce zajmuje ten z nich, który w walkach z pozostałymi graczami o równej mu liczbie punktów, zdobył najwięcej punktów.
jeśli przy zastosowaniu powyższych zasad nie uda się określić kolejności zawodników w grupie, to pomiędzy zawodnikami z tą samą ilością punktów zostanie rozegrana dogrywka. Dogrywka w grupie rozgrywana jest zaraz po zakończeniu gier w grupie, chyba że sędzia wyznaczy inny termin dogrywki.
3. Finał eliminacji online

Rozgrywki w finale będą prowadzone systemem grupowym. Z każdej grupy do dalszej części finału online będzie przechodzić po 2 najlepszych graczy.

W finale eliminacji online mecze pomiędzy graczami rozgrywane są systemem bo3 (do dwóch wygranych gier). Pierwsza gra rozgrywana jest na mapie wylosowanej przez skrypt. Druga gra rozgrywana jest na mapie wybranej przez gracza, który przegrał pierwszą grę. W przypadku, gdy jest potrzebna trzecia gra to mapę wybiera gracz, który przegrał drugą grę.

Za wygranie meczu bo3 w grupie gracz otrzymuje 1 duży punkt. Za każdą wygraną grę w ramach meczu 1 mały punkt.

O kolejności w grupie decyduje w kolejności:

liczba dużych punktów
liczba małych punktów
różnica pomiędzy wygranymi i przegranymi w małych punktach.
wynik bezpośredniej walki w grupie pomiędzy zawodnikami
jeśli tyle samo dużych punktów ma więcej niż 2 graczy, to wyższe miejsce zajmuje ten z nich, który w walkach z pozostałymi graczami o równej mu liczbie punktów, zdobył najwięcej punktów.
jeśli przy zastosowaniu powyższych zasad nie uda się określić kolejności zawodników w grupie, to pomiędzy zawodnikami z tą samą ilością punktów zostanie rozegrana dogrywka (systemem bo1).
Z finałów eliminacji online 16 najlepszych graczy zakwalifikuje się do finału offline, który odbędzie się w Warszawie w dniu 04.09.2004r.

Zasady rozgrywek w grupach

Poniższe zasady dotyczą I i II fazy eliminacji online oraz finału online

Wszystkie mecze w danej grupie rozgrywane są w podanym dniu i godzinie.
Gracz, który nie stawił się na serwerze w momencie rozpoczynania gier, przegrywa swój pierwszy mecz walkowerem po 15 minutach. Po kolejnych 15 minutach nieobecności gracz zostaje zdyskwalifikowany z rozgrywek.
Gracze rozpoczynają grę w grupie zgodnie z kolejnością podaną w skrypcie. Kolejne mecze rozgrywane są w dowolnej kolejności, w zależności od dostępności przeciwników na kanale grupowym.
Gracz zobowiązany jest podczas trwania rozgrywek grupowych do przebywania przez cały czas na serwerze. W każdej chwili jego nieobecność, brak odpowiedzi z jego strony (dłuższe niż 10 minut), może być potraktowana jako rezygnacja z rozgrywek. Dopuszcza się, aby gracz był w trybie DND tylko podczas trwania meczu.
Po zakończeniu meczu obaj gracze powinni zachować replay z przeprowadzonej rozgrywki. Następnie przegrany zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia wyniku na stronie www.wcg.pl
Wyjście z gry po jej rozpoczęciu traktowane jest jako poddanie meczu.
W momencie rozłączenia graczy:

jeśli rozłączenie nastąpiło przed upływem 1 minuty – mecz jest powtarzany.
jeśli rozłączenie nastąpiło po upływie 1 minuty – wynik meczu może być ustalony na podstawie punktów zdobytych do momentu rozłączenia. Sędzia może także, po zapoznaniu się z replayem, zarządzić powtórkę meczu lub wskazać zwycięzcę.
Zasady Finału Polski

Finał offline na 16 graczy zostanie przeprowadzony systemem Double Elimination.

16 graczy rozgrywa po jednym spotkaniu w poszczególnej rundzie systemem Double Elimination, aż do wyłonienia zwycięzcy rozgrywek;

Obowiązująca mapa w danej grze:

zostaje uzgodniona przez graczy,
każdy z graczy odrzuca po jednej mapie a następnie sędzia losuje mapę obowiązującą z pośród map nie odrzuconych.
Wygrany gracz z 'koszyka wygranych' pozostaje w turnieju i awansuje do następnej rundy zgodnie ze schematem rozgrywki Double Elimination, przegrany gracz z 'koszyka wygranych' przechodzi do 'koszyka przegranych'; przegrany gracz z 'koszyka przegranych' odpada z rozgrywek.

W finale offline mecze rozgrywane są systemem bo1 czyli do jednej wygranej gry.

W przypadku walki o pierwsze miejsce graczowi, który nie odnotował porażki w tej części finałów i awansował poprzez 'koszyk wygranych' wystarczy jedno zwycięstwo, natomiast gracz, który awansował z 'koszyka przegranych' aby zwyciężyć musi wygrać dwa razy; jest to zgodne z zasadą, że z DE odpada gracz który poniósł 2 porażki.

POCZĄTEK GRY
1. Sędzia ustala, z którym przeciwnikiem ma grać dany gracz.
2. W przypadku, gdy po ustaleniu oponentów jeden z zawodników nie jest obecny na swoim stanowisku, sędzia czeka na jego pojawienie się przez okres 5 minut. Jeśli gracz nie pojawi się w tym czasie, jego mecz jest poddawany, a jego przeciwnik wygrywa.
3. Grę zakłada gracz wskazany przez sędziego. Nazwą gry powinien być, nick tego gracza. Po wybraniu ras (lub pozostawieniu random) obaj gracze potwierdzają gotowość do gry, poprzez napisanie "Gotowy". Następnie sędzia daje graczowi, który założył grę sygnał do jej rozpoczęcia.

PODCZAS GRY
1. Podczas trwania meczu nie jest dozwolona żadna komunikacja pomiędzy graczami a innymi osobami.
2. Jeśli gracze zostaną rozłączeni:

do 3 minut - następuje powtórzenie rozgrywki

powyżej 3 minut - decyzję o powtórzeniu rozgrywki, bądź ustaleniu wyniku na podstawie przebiegu gry lub ilości punktów w kolumnie TOTAL następuje po obejrzeniu nagranego replay’a przez sędziego głównego po ustaleniu przyczyny rozłączenia.

3. Gracz może pauzować grę tylko na polecenie sędziego.
4. Gracz używający programu zmieniającego parametry gry, zostaje zdyskwalifikowany z całych rozgrywek.
5. Zabronione jest wykorzystywanie jakichkolwiek bug'ów w grze.

ZAKOŃCZENIE GRY
1. Gracze, którzy zakończyli grę powinni pozostawić komputery na screen'ie końcowym (zawierającym podsumowanie punktowe) i zgłosić wynik końcowy sędziemu. Zgłoszenia dokonuje zawodnik, który wygrał mecz przez podniesienie ręki w górę do momentu, w którym sędzia zobaczy, że gracz zgłasza wynik i podejdzie do niego, by odnotować wynik.
2. W przypadku, gdy czas trwania gry przekroczy 60 minut, lub obaj gracze nie posiadają materiału pozwalającego na osiągniecie zwycięstwa, gracz na polecenie sędziego pauzuje grę. Decyzje o tym, czy ustalenie wyniku gry nastąpi poprzez jej kontynuowanie, czy tez przez porównanie ilości zdobytych punktów podejmuje sędzia główny.
3. Gracze powinni pozostać na swoich miejscach dopóki nie zostaną poproszeni o ich opuszczenie. Jakiekolwiek dyskusje, komentarze, zachowania, odnoszące się do gry przeciwnika, są zabronione.

Zasady ogólne

Wszyscy gracze uczestniczący w rozgrywkach zobowiązani są do właściwego zachowania zgodnego z duchem sportowej rywalizacji.
Gracz musi stosować się do poleceń sędziego. W innym przypadku może zostać ukarany z dyskwalifikacją z rozgrywek włącznie.
Zabronione jest używanie MH, wykorzystanie bugów w grze (np.: „latający dron”.)
Zabronione jest granie na kilku kontach w eliminacjach, jak również granie za innych graczy.
Gracz, któremu zostanie udowodnione oszustwo, zostaje natychmiast i na zawsze usunięty nie tylko z bieżących rozgrywek, ale także z wszystkich kolejnych turniejów.
Wszelkie sytuacje sporne nie objęte regulaminem rozstrzyga sędzia główny.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie do czasu rozpoczęcia rozgrywek.[/hide]
[hide=WarCraft III: Frozen Throne]
Środowisko gry
Oficjalna wersja: WarCraft III: Frozen Throne
Typ rozgrywki: 1 vs. 1
Wybór rasy: dowolny (można wybrać random)
Poziom szybkości gry: Wysoki
Mapy: Zaginiona świątynia (Lost Temple), Zółwia skała (Turtle Rock), Las Gnolli (Gnoll Wood), Przedziwne mokradła (Twisted Meadows)

Opcje zaawansowane:
Zablokuj drużyny: włączone
Drużyny razem: wyłączone
Wspólna kontrola jednostek: wyłączone
Losowe rasy: wyłączone
Losowy bohater: wyłączone
Widoczność: domyślne
Obserwacja: Brak obserwatorów. W przypadku, gdy grę obserwuje oficjalny sędzia wyznaczony przez organizatora, grę zakłada właśnie on i wtedy opcję tą ustawia jako: Komplet obserwatorów.

Można modyfikować plik - 'customkeyinfo.txt'

Długość meczu : Dopóki nie zostanie wyłoniony zwycięzca
Zwycięzca meczu : Gracz, który zniszczy przeciwnika, lub jego przeciwnik się podda.

System rozgrywek

Eliminacje online: rozgrywki w dwóch rundach /lipcowa i sierpniowa/.
Finał eliminacji online: najlepsi gracze z dwóch rund eliminacyjnych.
Finał offline (16 graczy) - Double Elimination.

Terminarz

Zapisy do eliminacji online od 21.06.2004 do 31.07.2004 r.

Potwierdzanie uczestnictwa w pierwszej rundzie eliminacji - 04.07.2004 r. Gracz, który nie potwierdzi w tym dniu swojego uczestnictwa nie będzie mógł przystąpić do pierwszej rundy eliminacji.

Losowanie grup pierwszej rundy eliminacji - 06.07.2004 r.

Rozgrywki pierwszej rundy eliminacji od 08.07.2004 do 18.07.2004 r.

Potwierdzanie uczestnictwa w drugiej rundzie eliminacji - 01.08.2004 r. Gracz, który nie potwierdzi w tym dniu swojego uczestnictwa nie będzie mógł przystąpić do drugiej rundy eliminacji.

Losowanie grup drugiej rundy eliminacji - 03.08.2004 r.

Rozgrywki drugiej rundy eliminacji od 05.08.2004 r. do 17.08.2004 r.

Losowanie grup finału online - 18.08.2004 r.

Finał online od 19.08.2004 r. do 29.08.2004r.

Finał ogólnopolski w Warszawie, hala Expo XIII - 04.09.2004r

Zasady rozgrywek online

W eliminacjach może brać udział każda osoba posiadająca Polskie obywatelstwo grająca z terenu Polski.

Na czas eliminacji online każdy gracz ma obowiązek zainstalować na komputerze wszelkie programy monitorujące dostarczone przez organizatora..

1. Zapisy:

Każdy z graczy może uczestniczyć w jednej lub dwóch rundach eliminacyjnych.

W przypadku, gdy gracz zakwalifikuje się do finałów z pierwszej rundy eliminacyjnej nie może brać udziału w drugiej rundzie eliminacyjnej.

Reprezentanci kraju w grach 1v1 (członkowie POL-Teamu - stan na dzień 20.06.2003r. ) nie muszą uczestniczyć w eliminacjach online i biorą udział w rozgrywkach od finałów online. Muszą jednak zapisać się do rozgrywek WCG tak jak każdy inny uczestnik eliminacji.

2. Eliminacje online ( runda I i II )

Rozgrywki w eliminacjach będą prowadzone systemem grupowym. Z każdej grupy do dalszej części eliminacji będzie przechodziło po 2 najlepszych graczy.

Gracze zostaną rozlosowani do grup po zakończeniu zapisów. Ilość grup i ich wielkość jest uzależniona od liczby zgłoszonych graczy. Po zakończeniu zapisów do pierwszej rundy eliminacji zostanie podana liczba graczy, którzy zakwalifikują się z każdej rundy eliminacji online do finałów online. / Przewidywana ilość to około 20-28 graczy z każdej rundy /

W obu rundach eliminacji online mecze pomiędzy graczami rozgrywane są systemem bo1 (do pierwszej wygranej gry). Mecz rozgrywany jest na mapie wylosowanej przez skrypt. Jeśli obaj gracze uzgodnią, aby rozegrać grę na innej mapie (spośród 4 map WCG) jest to dopuszczalne.

Za każdą wygraną grę w grupie gracz otrzymuje 1 pkt.

Jeśli dwóch lub więcej graczy w grupie posiada tyle samo zdobytych punktów to kolejność miejsc w grupie oblicza się według niżej podanych reguł:

w przypadku takiej samej liczby pkt w grupie wyższe miejsce zajmuje ten z graczy (o równej liczbie pkt ), który wygrał walkę miedzy nimi w czasie meczy w grupie.
jeśli tyle samo punktów ma więcej niż 2 graczy, to wyższe miejsce zajmuje ten z nich, który w walkach z pozostałymi graczami o równej mu liczbie punktów, zdobył najwięcej punktów.
jeśli przy zastosowaniu powyższych zasad nie uda się określić kolejności zawodników w grupie, to pomiędzy zawodnikami z tą samą ilością punktów zostanie rozegrana dogrywka.
3. Finał eliminacji online

Rozgrywki w finale będą prowadzone systemem grupowym. Z każdej grupy do dalszej części finału online będzie przechodzić po 2 najlepszych graczy.

W finale eliminacji online mecze pomiędzy graczami rozgrywane są systemem bo3 (do dwóch wygranych gier). Pierwsza gra rozgrywana jest na mapie wylosowanej przez skrypt lub uzgodnionej przez graczy.

Druga gra rozgrywana jest na mapie wybranej przez gracza, który przegrał pierwszą grę. W przypadku, gdy jest potrzebna trzecia gra to mapę wybiera gracz, który przegrał drugą grę.

Za wygranie meczu bo3 w grupie gracz otrzymuje 1 duży punkt. Za każdą wygraną grę w ramach meczu 1 mały punkt.

O kolejności w grupie decyduje w kolejności:

liczba dużych punktów
liczba małych punktów
różnica pomiędzy wygranymi i przegranymi w małych punktach.
wynik bezpośredniej walki w grupie pomiędzy zawodnikami
jeśli tyle samo dużych punktów ma więcej niż 2 graczy, to wyższe miejsce zajmuje ten z nich, który w walkach z pozostałymi graczami o równej mu liczbie punktów, zdobył najwięcej punktów.
jeśli przy zastosowaniu powyższych zasad nie uda się określić kolejności zawodników w grupie, to pomiędzy zawodnikami z tą samą ilością punktów zostanie rozegrana dogrywka (systemem bo1).
Z finałów eliminacji online 16 najlepszych graczy zakwalifikuje się do finału offline, który odbędzie się w Warszawie w dniu 04.09.2004r.

Zasady rozgrywek w grupach

Poniższe zasady dotyczą I i II fazy eliminacji online oraz finału online

Wszystkie mecze w danej grupie rozgrywane są w podanym dniu i godzinie.

Gracz, który nie stawił się na serwerze w momencie rozpoczynania gier, przegrywa swój pierwszy mecz walkowerem po 15 minutach. Po kolejnych 15 minutach nieobecności gracz zostaje zdyskwalifikowany z rozgrywek.

Gracze rozpoczynają grę w grupie zgodnie z kolejnością podaną w skrypcie. Kolejne mecze rozgrywane są w dowolnej kolejności, w zależności od dostępności przeciwników na kanale grupowym.

Gracz zobowiązany jest podczas trwania rozgrywek grupowych do przebywania przez cały czas na serwerze. W każdej chwili jego nieobecność, brak odpowiedzi z jego strony (dłuższe niż 10 minut), może być potraktowana jako rezygnacja z rozgrywek. Dopuszcza się, aby gracz był w trybie DND tylko podczas trwania meczu.

Po zakończeniu meczu obaj gracze powinni zachować replay z przeprowadzonej rozgrywki. Następnie przegrany zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia swojej porażki na stronie www.wcg.pl

Wyjście z gry po jej rozpoczęciu traktowane jest jako poddanie meczu.

W momencie rozłączenia graczy:

jeśli rozłączenie nastąpiło przed upływem 1 minuty – mecz jest powtarzany,
jeśli rozłączenie nastąpiło po upływie 1 minuty – wynik meczu może być ustalony na podstawie punktów zdobytych do momentu rozłączenia. Sędzia może także, po zapoznaniu się z replayem, zarządzić powtórkę meczu lub wskazać zwycięzcę.
Zasady Finału Offline

Finał offline na 16 graczy zostanie przeprowadzony systemem Double Elimination.

16 graczy rozgrywa po jednym spotkaniu w poszczególnej rundzie systemem Double Elimination, aż do wyłonienia zwycięzcy rozgrywek;

Obowiązująca mapa w danej grze:

zostaje uzgodniona przez graczy,
każdy z graczy odrzuca po jednej mapie a następnie sędzia losuje mapę obowiązującą z pośród map nie odrzuconych.
Wygrany gracz z 'koszyka wygranych' pozostaje w turnieju i awansuje do następnej rundy zgodnie ze schematem rozgrywki Double Elimination, przegrany gracz z 'koszyka wygranych' przechodzi do 'koszyka przegranych'; przegrany gracz z 'koszyka przegranych' odpada z rozgrywek.

W finale offline mecze rozgrywane są systemem bo1 czyli do jednej wygranej gry.

W przypadku walki o pierwsze miejsce graczowi, który nie odnotował porażki w tej części finałów i awansował poprzez 'koszyk wygranych' wystarczy jedno zwycięstwo, natomiast gracz, który awansował z 'koszyka przegranych' aby zwyciężyć musi wygrać dwa razy; jest to zgodne z zasadą, że z DE odpada gracz który poniósł 2 porażki.

POCZĄTEK GRY
1. Sędzia ustala, z którym przeciwnikiem ma grać dany gracz.
2. W przypadku, gdy po ustaleniu oponentów jeden z zawodników nie jest obecny na swoim stanowisku, sędzia czeka na jego pojawienie się przez okres 5 minut. Jeśli gracz nie pojawi się w tym czasie, jego mecz jest poddawany, a jego przeciwnik wygrywa.
3. Grę zakłada gracz wskazany przez sędziego. Nazwą gry powinien być, nick tego gracza. Po wybraniu ras (lub pozostawieniu random) obaj gracze potwierdzają gotowość do gry, poprzez napisanie "Gotowy". Następnie sędzia daje graczowi, który założył grę sygnał do jej rozpoczęcia.

PODCZAS GRY
1. Podczas trwania meczu nie jest dozwolona żadna komunikacja pomiędzy graczami a innymi osobami.
2. Jeśli gracze zostaną rozłączeni:

do 3 minut - następuje powtórzenie rozgrywki
powyżej 3 minut - decyzję o powtórzeniu rozgrywki, bądź ustaleniu wyniku na podstawie przebiegu gry lub ilości punktów w kolumnie TOTAL następuje po obejrzeniu nagranego replay’a przez sędziego głównego po ustaleniu przyczyny rozłączenia.
3. Gracz może pauzować grę tylko na polecenie sędziego.



ZAKOŃCZENIE GRY
1. Gracze, którzy zakończyli grę powinni pozostawić komputery na screen'ie końcowym (zawierającym podsumowanie punktowe) i zgłosić wynik końcowy sędziemu. Zgłoszenia dokonuje zawodnik, który wygrał mecz przez podniesienie ręki w górę do momentu, w którym sędzia zobaczy, że gracz zgłasza wynik i podejdzie do niego, by odnotować wynik.
2. W przypadku, gdy czas trwania gry przekroczy 60 minut, lub obaj gracze nie posiadają materiału pozwalającego na osiągniecie zwycięstwa, gracz na polecenie sędziego pauzuje grę. Decyzje o tym, czy ustalenie wyniku gry nastąpi poprzez jej kontynuowanie, czy tez przez porównanie ilości zdobytych punktów podejmuje sędzia główny.
3. Gracze powinni pozostać na swoich miejscach dopóki nie zostaną poproszeni o ich opuszczenie. Jakiekolwiek dyskusje, komentarze, zachowania, odnoszące się do gry przeciwnika, są zabronione.

Zasady ogólne

Wszyscy gracze uczestniczący w rozgrywkach zobowiązani są do właściwego zachowania zgodnego z duchem sportowej rywalizacji.
Gracz musi stosować się do poleceń sędziego. W innym przypadku może zostać ukarany z dyskwalifikacją z rozgrywek włącznie.
Zabronione jest używanie MH czy też innych programów zmieniających oficjalną wersję gry.
Zabronione jest wykorzystanie bugów w grze.
Zabronione jest granie na kilku kontach w eliminacjach, jak również granie za innych graczy.
Gracz, któremu zostanie udowodnione oszustwo, zostaje natychmiast i na zawsze usunięty nie tylko z bieżących rozgrywek, ale także z wszystkich kolejnych turniejów.
Wszelkie sytuacje sporne nie objęte regulaminem rozstrzyga sędzia główny.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie do czasu rozpoczęcia rozgrywek.[/hide]
[hide=Need for Speed Underground]
Zasady ogólne

Przystępując do rozgrywek gracz zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich reguł zawartych w regulaminie. W przypadku złamania zasad przez klan lub jego członka administratorzy mogą nałożyć stosowne kary do usunięcia z rozgrywek włącznie.
Wszyscy gracze wyrażają zgodę na wykorzystanie materiałów sporządzonych z ich udziałem na potrzeby organizatorów.
Wszelkie materiały sporządzone w trakcie trwania sezonu rozgrywek stają się wyłączną własnością organizatorów i nie mogą być wykorzystywane bez ich zgody.
Każdy gracz musi zarejestrować się na stronie www.wcg.pl podając wszystkie wymagane dane.
Rozgrywki odbywają się w najnowszej wersji gry Need For Speer Underground z wykorzystaniem najnowszego patcha. Aktualny numer wersji będzie na podany na stronie www.wcg.pl wraz z odpowiednimi plikami do pobrania w celu uaktualnienia wersji.
System rozgrywek

Rozgrywki podzielone są na 4 tury eliminacyjne, które rozgrywane w 4 przedziałach czasowych oraz turniej finałowy.
Tury eliminacyjne rozgrywane są w terminach:
01 - 15/07/2004
16 - 31/07/2004
1 - 15/08/2004
16 - 31/08/2004
Zapisy przeprowadzone będą w dniach 21/06-15/08/2004. Do danej tury rozgrywek można zapisać się przed jej rozpoczęciem.
W każdej turze może wziąć udział maksymalnie 128 graczy, decyduje kolejność zgłoszeń.
2 najlepszych zawodników z każdej tury awansuje do finału.
Zwycięzcy tury zostaną wytypowani w pucharowym systemie rozgrywek Single Elimination 1 vs 1.
Zwycięzcy tur spotkają się na finale rozgrywanym we wrześniu w Warszawie.
Mecze tur eliminacyjnych

Mecze rozgrywane są w trybie CIRCUIT 1 vs 1.
Każdy mecz składa się z 5 wyścigów każdy na innej trasie wg kolejności: National Rail, Terminal, Stadium, Market Street Reverse, Atlantica.
Każdy wyścig składa się z 3 okrążeń.
Wyścig wygrywa ten z graczy, który pierwszy przejedzie linię mety po 3 okrążeniu.
Mecz wygrywa ten z graczy, który zwycięży w większej ilości wyścigów.
Gracze mogą używać własnych modyfikowanych samochodów, które muszą zostać wgrane we własnym profilu na stronie www.wcg.pl podczas rejestracji.
Każdy Gracz musi wykonać zrzut ekranu (screenshot) i przesłać go sędziemu podczas rejestracji wyniku meczu.
Gracz wygrywający mecz musi wpisać wynik na stronie www.wcg.pl oraz załączyć pliki ze zrzutami ekranowymi potwierdzającymi wynik.
Gracze muszą spotkać się 15 minut przed rozpoczęciem meczu ogólnym chacie i ustalić warunki techniczne meczu.
Ten z graczy, który ma wydajniejsze łącze internetowe hostuje serwer.
Terminy meczy zostaną podane przez organizatorów, lecz Gracz mogą rozegrać mecz w dowolnym terminie przed ustalonym.
Jeśli któryś z graczy nie pojawi się na ogólnym chacie na 5 minut przed meczem zostanie wykluczony z dalszej części rozgrywek.
Zakazy i cheaty

Używanie wszelkiego rodzaju programów lub ustawień gry mogących modyfikować parametry gry prowadzące do nieuczciwej rywalizacji są zakazane.
Gracz korzystający z tego rodzaju modyfikacji zostanie usunięty z rozgrywek.
Podanie nie prawdziwych wyników meczu zostanie ukarane dyskwalifikacją zawodnika.
[/hide]


a tu masz cała treść każdego regulaminu :>




__

VIP
Nor

2004-07-02 00:16:55

Cwansze z was lisy ;d

__

Użytkownik
Nikon

2004-07-02 03:21:40

nie no luz juz widzialem jak podales wczesniej linki ale 30 6 nie bylo nic na www widac zrobili update bo z lewej strony pojawili sie gracze i regulamin dzialy a wczescniej tego nie bylo

generalnie dzieki za pomoc :]

__

VIP
Perez

2004-07-02 05:37:04

zabranianie uzywania ex_interp 0.01 to glupota...

__

VIP
OnliNE

2004-07-02 09:34:40

ano głupota.. moze na lanie będzie można :)

__

VIP
Nor

2004-07-02 12:01:21

w HLu tez nie mozna urzywac ex_interp :>

__

Użytkownik
InfernoMan

2004-07-02 22:03:36

e po powie mi ktos cos na temat sceny NFSU ? bo juz zainstalowalem i tak sobie pogrywam czasami i mysle czy by nie wystartowac w tym roku bo wycieczka do SF piechota nie chodzi

__

VIP
overeq

2004-07-02 22:16:24

graj i wygraj :X

__

Użytkownik
Nikon

2004-07-04 23:43:51

scena nie jest duza z tego co widze na servie jak gram nfs.com.pl nie wspomina nic o wcg polowa lepszych graczy tez nie wie co to wcg :D ale niektorzy lepsi wiedza i sie zapisali jak patrze jak oni jezdza to nie wiem kurwa jak to mozliwe :D a i poznalem 1 zasade nie chamuje sie :D

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

9060 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie