Aparat cyfrowy! Jaki wybrać?

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
VIP
d00mer

2007-10-16 18:20:29

Heloł! Witam czytelników eSports.pl! Czyli żenujący żart prowadzącego mamy już za sobą.

Poszukuję aparatu cyfrowego do ceny 1000 złotych pln. Jestem amatorem jeśli chodzi o fotografię, ale cenię sobie jakość wykonywanych zdjęć. Porównywałem wiele modeli, ale tak na dobrą sprawę nie wiem na co zwracać najwięcej uwagi. Chciałbym aby był to aparat z w miarę dużym obiektywem, nie musi to byc mała pchełka.

Na co zwracać uwagę? Na wielkość matrycy, ogniskową obiektywu czy jego przesłonę?

1000 to maksymalna cena jaką jestem w stanie wydać.

Myślałem o Kodaku z612, Fujji s5800. Co Wy na to?

Pomocy!

Będę dodawał sławy.

__

Użytkownik
Tymek

2007-10-16 18:55:41

na co zwracać uwagę? w tym przydziale cenowym chyba przede wszystkim na markę :->

__

VIP
V!ct!M

2007-10-16 19:06:53

hmm kiedy sam chcialem kupowac aparat wiele osob polecalo mi wyzsze modele fuji z tej serii (6500, 9600), nie wiem jak jest z tym nizszym modelem. ale ogolnie dobre w kategorii cena/jakosc sa te aparaty ;)

widze na allegro, ze za 1000 mozna kupic uzywany s6500... :)

z tego co pamietam fokuz ma m.in. s6500, jego mozesz zapytac :P no i jeszcze interesuje sie tym uysy

__

VIP / Fotograf
PawelS

2007-10-16 21:42:42

Zobacz: Canon A610 albo coś nowszego z tej serii (A6xx).

Zdecydowanie patrz na przesłonę i ogniskowa obiektywu, bo wielkość matrycy jest używana głównie do reklamowania produktu, a to nie jest najważniejszy czynnik w tego typu aparatach.

Co z tego, że jakiś aparat ma np.: 10 Mpix, jak ciężko zrobić nim zdjęcie, jeżeli nie ma bardzo słonecznego dnia ?

Prócz aparatu musisz kupić sobie jeszcze kartę pamięci, dobra karta o pojemności 1 GB powinna kosztować już poniżej 100 zł.

__
Senior Pablo Escobar

VIP
d00mer

2007-10-16 22:42:48

Jest i nówka za 1076 zł. Chyba muszę się ładnie pouśmiechać w tym tygodniu... W niedzielę urodziny : D

__

Użytkownik
coolfon

2007-10-16 23:05:41