Pomocy z bindami.

Dostosuj

Autor Wiadomość
VIP
Pajda

2003-11-19 19:08:12

Chcialem nieco dopiescic swoj cfg, a jako, ze nie jestem specjalista od q3 prosze o lekka pomoc przy 2 problemach.

Chcialem pod boczny w dualu sobie zbindowac spawarke ze strzalem odrazu. W UT daje po prostu "set input middlemouse getweapon pulsegun | altfire", no i dodajac sobie jeszcze "throwweapon" na poczatku mam w dodatku fastswitcha. Jako, ze w Q3 nie ma fastswitcha myslalem, ze sprawa bedzie latwiejsza ale... no tak "/bind mouse3 weapon 6;+attack"... sek w tym, ze komenda +attack nie jest egzekwowana tak jakbym chcial. W UT komenda fire po puszczeniu klawisza nie dziala, +attack niestety jest interpretowane jako komenda ogolna i, zeby zatrzymac ostrzal musze uzyc -attack. Niby nic trudnego bo w UT uzyl bym komendy "onrelease" robiac cos takiego "+attack | onrelease -attack". Sek w tym, ze szukalem i nie widze odpowiednika tej komendy w Q3.

Tak wiec jak pod klawiszem zbindowac spawanie ? Chodzi tutaj o alternatywe/zastosowanie dla +attack, badz po prostu odpowiednik komendy "onrelease" z UT.



Drugi problem to w zasadzie proste pytanko. W Q3 wyrzucenie broni nastepuje komenda /drop z parametrem okreslajacym co chcemy wyrzucic. Sek w tym, ze dla mnie jest lekkie marnowanie klawiszy. Przyzwyczailem sie juz do utkowego "throwweapon", ktore powoduje wyrzucenie aktualnie trzymanej broni. Pytanie: czy istnieje odpowiednik tej komendy w Q3 i jezeli tak to jaki on jest ofkorz.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3668 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie