Pokaż swój Talent!

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
jtmt

2010-07-15 16:03:15

Witam wszystkich forumowiczów i pasjonatów CS oraz innych gier multiplayer. Chciałbym was zaprosić do nowo powstałego serwisu www.jatezMamTalent.com Serwis ma na celu pokazanie, że nie tylko ludzie z telewizji mają talent. Każdy z nas może się nagrać i umieścić (przy pomocy naszego uploadera lub linka youtube.com) swój filmik na naszej stronie. Przygotowałem nawet dla was specjalny dział. Kto wie, może dzięki temu zyskasz sławę i pieniądze!? U nas jedynym ograniczeniem jest tylko Twoja wyobraźnia.
Z myślą o stałych użytkownikach naszego serwisu postanowiłem przekształcić stronę w mały serwis społecznościowy. Dzięki temu możesz tworzyć grupy, poznawać nowych ludzi, dodawać znajomych, pisać z nimi, oceniać ich talent itp.

http://www.jatezmamtalent.com/banner.gif

Ps. Jestem biednym studentem, który nie ma pieniędzy na reklamę innego rodzaju a chce coś osiągnąć w życiu (jak każdy). Mam nadzieje że władze forum okażą wyrozumiałość i nie usuną od razu tego tematu. Z góry dziękuje! Jarek.

__


Warning: getimagesize(http://www.jatezmamtalent.com/banner.gif) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1020 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.