Xbox i kilka pytań o podłączenie do monitora PC.

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Dziubasek

2010-02-07 17:09:27

Witam, pożyczyłem dzisiaj od kumpla Xboxa. I mam kilka pytań: ( w tej dziedzinie jestem nowicjuszem i liczę na pomoc z waszej strony)

1. Xboxa podlączyłem standardowo pod monitor LG, 22 cale. I pierwsze pytanie, dlaczego obraz jest takiej złej jakości ? szczerze myślałem że będzie o niebo lepszy niz na telewizorze CRT na którym gra mój kolega. A nie wiem czy nawet nie jest gorsza jakość niż na zwykłym kineskopowym.

2. Jak zmontowac głos ? czy konieczne jest jakieś kombinowanie z kablami i przejściówkami ? posiadam zestaw 2.1 Logitecha. Niby w monitorze w miejscu w którym podłączyłem trzy końcówki jest jeszcze jedno na zwykłego czincza ale jak podłączam tam np słuchawki głosu nie ma.

Da się cos z tym zrobic ? ewentualnie czy jest wogole jakas możliwosc polaczenia tego wszyskitego tak aby byl obraz i głos ?

__

VIP
zoom

2010-02-07 18:57:51

Widziałem na allegro specjalny kabel do podłączenia x’ka do monitora, może masz jakiś robiony domowym sposobem i dlatego masz aż tak słaba jakość.

__
Play more promode.

Użytkownik
Dziubasek

2010-02-07 19:07:23

Nie, Xboxa podlaczonego mam do monitora na firmowym kablu od konsoli. I zdziwiło mnie że taka słaba jakość obrazu jest, a wątpie żeby to była wina monitora.

__

Użytkownik
comr

2010-02-07 21:04:11

wejdź w ustawienia i zmień z PAL 60 na PAL 50 lub na odwrót powinno pomóc, u mnie jest o wiele gorsza jakość na 60

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

27 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca