gwarancja razer

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
d4x

2009-03-01 00:22:13

Mam pytanie odnosnie gwarancji razera deathaddera. Dzwonie sobie do nich i oni mi daja numer zgloszenia i wysylaja kuriera. Czy jakos specjalnie mam przygotowac mu pudelko z myszka. Zapokowac w jakoas koperte babelkowa, czy wystarczy samo oryginalne pudelko?

__

Użytkownik
fantz

2009-03-01 01:03:02

ZADZWON DO NICH I SIE SPYTAJ

__

VIP
j3sh

2009-03-01 03:14:57

wystarczy zapakowac w pudelko i dac kartke do srodka z opisem usterki. bynajmniej u mnie tak bylo gdy odsylalem swojego diamondbacka. dostalem nowego diamondbacka 3g :D

__

Użytkownik
Gimli

2009-03-01 13:11:23

Pytanie odnośnie tego..
Miałem zepsutego Razera - wyslałem wszystko (kartę gwarancyjną podbitą).
Odesłali nową myszkę wszystko działa.
Dostałem także nową kartę gwarancyjną, ale czystą.. nie podpitą, nie wypełnioną...
To tak miało być?
Na jakiej podstawie będę mógł się reklamować w przyszłości?
Pustej karteczki?

__

Użytkownik
qwe

2009-03-01 15:38:12

@d4x

Oni Ci tylko podaja numer zgloszenia.

Ty SAM musisz zamowic kuriera (ale TYLKO podanego przez nich dobajze DPD) podajac numer zgloszenia, wtedy oni beda juz wiedziec co robic.

Na pudelku naklejasz numer zgloszenia gwarancyjnego.
Wszystko jest napisane w mailu, ktory dostaniesz po zgloszeniu usterki na stronie MMV.

__

VIP
samolot

2009-03-01 17:16:29

na drugi raz nie kupuj razera :D

__

Użytkownik
bemolFTW

2009-03-01 22:57:25

razer sucks

__

Użytkownik
reurion

2009-03-02 13:09:15

QWE GLS POLAND!!!! przyjezdza

__

Użytkownik
cow.sndstrm

2009-03-02 13:21:54

powiem ci ze 3 x reklamowalem copperheada 3 x dostalem nowa myszke :D ale nie wiem jak to bylo z karta ;D

__

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie