ESWC 2005 / Unreal Tournament 2004

Dostosuj

ESWC 2005 / Unreal Tournament 2004

Unreal Tournament 2004 już po raz trzeci gości na ESWC, turnieju w którym udział weźmie 16 zaproszonych graczy z całego świata. W tym roku, podobnie zresztą jak w latach ubiegłych szykuje się wielkie show z udziałem całej śmietanki towarzyskiej. Nie zabraknie ochów i achów. Warto dodać, że ESWC jest największą w tym roku imprezą na której pojawi się produkt Epica.

hide_dot.gifLista uczestników
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.

hide_dot.gifPula nagród

  1. $6,000
  2. $3,000
  3. $2,000
  4. $1,000
Łączna pula nagród: $12,000

hide_dot.gifPrzewidywania

Do Paryża zjechała się niewątpliwie światowa czołówka graczy Unreal Tournament 2004. Śmiało powiedzieć można, że nie ma zdecydowanego faworyta turnieju, a jeśli należałoby już go wskazać to byłby to Lauke, który w zeszłym roku zajął 3. miejsce. Wiele osób stawia go na pierwszym miejscu wśród wszystkich kandydatów do zgarnięcia $6,000. Po ESWC 2004 pałeczkę przejęli nowi gracze, który do tej pory byli za plecami GitzZza, Burniego i spółki. Wśród faworytów wymienia się także takich graczy jak kiLLu, Falcon czy CombatCarl. To kto wygra i wróci do domu bogatszy o 6 kawałków okaże się już niedługo.

hide_dot.gifSystem rozgrywek

1. Faza grupowa: Cztery grupy po czterech graczy grających systemem każdy z każdym - best of 3. Dwóch najlepszych przechodzi do kolejnej fazy turnieju.2. Faza grupowa: Dwie grupy po czterech graczy grających systemem każdy z każdym - best of 3. Dwóch najlepszych przechodzi do kolejnej fazy turnieju.3. Drabinka SE: Czterech graczy grających w drabince single elimination, w systemie best of 3.
hide_dot.gifNajważniejsze zasady

Najważniejsze ustawienia gry:
  • Tryb gry: DeathMatch
  • Czas: 15 minut
  • Weaponshaking: off
  • Force Respawn: on
  • Player must be ready: on
  • Weaponstay: off
  • Szybkośc gry: 1.0
  • Air control: 0,35
  • Translocator: off
  • Player Highlighting: on
  • Team Skins: on
  • Ticrate: 40
  • Double Damage(UTComp): off

  • Mutatory: Anti TCC, NoAdrenalin, NoSuperWeapons, UTComp
Mecze rozgrywane będą na mapach:
  • DM-DE-Ironic
  • DM-Roughinery-FPS
  • DM-Rankin
  • DM-1on1-Lea_ESWC2k5


UNREAL TOURNAMENT

hide_dot.gifFaza #1 | Grupa #1
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.

hide_dot.gifFaza #1 | Grupa #2
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.

hide_dot.gifFaza #1 | Grupa #3
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.

hide_dot.gifFaza #1 | Grupa #4
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.


hide_dot.gifFaza #2 | Grupa #1
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.

hide_dot.gifFaza #2 | Grupa #2
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.


hide_dot.gifFaza #3 | Drabinka SE
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.


#UPDATE: 8.07.2005 godzina 12:00
Spotkanie finałowe pomiędzy Falconem i Winzem przed chwilą zakończyło się zwycięstwem francuza. Na pierwszej mapie, którą był Rankin Falcon zupełnie sobie nie radził, wyraźnie coś mu przeszkadzało. Może to było ostre światło kamery świecące prosto w twarz, a może krzyki publiczności czy francuski komentator. W zasadzie tylko na około 3-5min przed końcem rundy Falcon miał przez chwile kontrole i próbował gonic, wliczając w to ładny ostatni frag z flaka gdy Winz ukrywał się/kampił. Druga mapa czyli Ironic była znacznie bardziej pasjonująca. Start był wyrównany z nawet lekką przewagą Falcona, mimo to to właśnie Winz zdobył pierwsze 3 fragi. Jednak Falcon się nie poddawał, był wyraźnie bardziej skupiony niż na poprzedniej mapie i udało mu się wrócic. Niestety gdy wszystko wyglądało, że ma pełną kontrole nad grą Winzowi udało się zdobyć szybkie fragi ze snajpy i ponownie wyjść na prowadzenie. Niestety wszelkie inicjatywy Falcona były zwykle zatrzymywane przez spory spam kulkami flaka ze strony Winza. Na koniec jeszcze zaprezentował nam ładną pogoń na 10sec przed końcem zmniejszając różnice do 1 fraga, ale 10 sec w UT2k4 z ShieldGunem to zdecydowanie za mało czasu by wyrównać.

Natomiast wczorajszy mecz o trzecie miejsce zakończył się zwycięstwem Lauke i tym samym całe podium jest już znane.

Winz
Falcon
Lauke

#UPDATE: 7.07.2005 godzina 19:30
Ci którzy sledzą wyniki na bieżąco zapewne zauważyli pewną niescisłość. Jak już wspominałem coverage na miejscu jest słaby i dotarły do nas mylne informacje - oczywiście to Winz wygrał półfinał z DevilMC stosunkiem map 2:1. Niestety gdy doszliśmy do stanowiska GGL prowadziło ono relacje z meczu CSa zamiast z meczu o trzecie miejsce. Więcej informacji postaramy się przekazać jutro, gdyż o godzinie 11 zostanie już rezegrany finał. Poki co nawiązaliśmy kontakt z naszą drużyną CS kobiet, Rebelią, której postanowiliśmy poświęcić nieco czasu.

#UPDATE: 7.07.2005 godzina 17:00
Właśnie zakończył się mecz półfinałowy Lauke vs Falcon i trzeba przyznać, że było na co popatrzeć. Szczególnie na Ironicu gdzie utrzymywał się stan 0:0 i dopiero po około 2min overtimu Falcon zdobył złotego fraga. Prawdziwy thiller, chociaż wyblakł on przy deciderze - DM-Lea. Comeback za comebackiem, najpierw przez pół meczu prowadził Falcon, zaś Lauke ostro się pocił by odzyskać kontrole co mu się udało i zaczął szybko wypracowywać przewage (w zasadzie ze 2 fragi falcon mu sam podał na tacy rzucając się). Wszystko wskazywało na to, że zwycięzca jest już znany lecz Falcon zadziwił wszystkich i na około minute przed limitem czasu w pięknym stylu wyrównał. Overtime, ostra walka o ostatnie A100 przed nim, uciekający Lauke bez jakich kolwiek armorów i po chwili głóśny okrzyk widowni - Falcon przechodzi do finału.
Zaprawde wspaniały to był mecz, może nawet najlepszy mecz tego turnieju. Swietny prediction Falcona i wspaniała ogólna gra Lauka - obejrzenie dem z Leii jest obowiązkiem.
W drugim półfinale Winz podjął DevilMayCry, niestety GGL jest w stanie prowadzić relacje jedynie z jednego meczu naraz, a organizatorzy zupełnie nie zadbali o jaki kolwiek coverage części UT2k4 i jedyne co moge powiedzieć to to, że zwyciężył DevilMC. A szkoda gdyż oba te mecze zapewne zasługiwały na rozegranie ich na głównej scenie (a Lauke vs Falcon napewno), niestety zamiast nich są tam rozgrywane grupowe mecze PES4...
W momencie gdy to piszę powinien już rozpoczynać się mecz o trzecie miejsce pomiędzy Lauke i Winz, a więc czas udać się na stanowisko GGL, które ratuje medialność tej imprezy. Finał zostanie rozegrany dopiero jutro.


Aktualności | Informacje | Rok temu | CS | PES4 | W3 | CS (k) | GT4 | Q3 | UT2004

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4418 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie