Kret?... Krat?... Krait! - Razer Krait

Dostosuj

Kret?... Krat?... Krait! - Razer Krait

Niespełna rok temu, 18 listopada 2005 w Singapurze, podczas finałów World Cyber Games znana na całym świecie Kalifornijska firma zajmująca się produkcją akcesoriów dla graczy zapowiada swój nowy produkt – rewolucyjną mysz przeznaczoną głównie dla graczy RTS/MMORPG. Pół roku od zapowiedzi ukończona mysz trafia do seryjnej produkcji, następnie na półki sklepowe na całym świecie. Dziś prezentujemy Wam najmłodsze dziecko firmy Razer, mysz Razer Krait!

Razer naprawdę wziął sobie do serca opinie graczy, którzy korzystali z ich poprzednich myszek, skrzętnie śledzili wszystkie recenzje, przekazując najmniejsze szczegóły konstruktorom, którzy po miesiącach analiz i ciężkiej pracy wyszli naprzeciw wszystkim wybrednym gamer’om właśnie z Kraittem.

Praca może nie należała do najcięższych, gdyż Razer postanowił odświeżyć kilka swoich poprzednich pomysłów, mianowicie połączył dwie myszy – Viper oraz Diamondback.

Ostatnio przeglądając sierpniowy numer znanego wszystkim dzieciom czasopisma CD-Action natrafiłem na mini recenzję dość kontrowersyjnej myszy Creative Fatal1ty 1010. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, iż przy recenzji znajdowała się niewielka, ultra-króciutka, dwuzdaniowa kolumna o Kraicie. Esports.pl w przeciwieństwie do CD-A postanowiło uraczyć Was niezwykle dokładną i nieco dłuższą recenzją myszy Razer Krait. Zapraszamy do czytania...



Wstęp | Zawartość opakowania | Opis myszy | Pierwsze uruchomienie, sterowniki | Testy | Podsumowanie

  • 1

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • Lucas

    #0 | Lucas

    2006-08-30 06:30:22

    Dokladnie, taka krzyzowka :))))
  • unit10

    #0 | [email protected]

    2006-08-30 07:01:32

    No to już mam do wyboru 3 myszki dla leworęcznych ; )
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 08:19:56

    No i ładnie :) fajna recenzja rostek :) ale masz trochę krzywe palce ;DDDDD
  • Hakan

    #0 | Hakan

    2006-08-30 08:55:16

    jedna mala uwaga do zamiany jenostek: 210 mm = 21 cm = 0,21 m
  • unit10

    #0 | [email protected]

    2006-08-30 09:25:01

    ciekawe od czego ;D
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 09:34:08

    ja nic nie sugerowałem :DDDDDDDDD
  • Kaleem?

    #0 | Kaleem?

    2006-08-30 09:43:56

    Rostek czemu napisałeś że; \"CD-Action znane wszystkim dzieciom\"? Ja mam akurat 26 lat, raczej dzieckiem nie jestem, ale CDA czytam, bo nie ma innego dobrego pisma o grach na rynku. To byla jakas prześmiewaczanka z Twojej strony?
  • buka8

    #0 | buKa

    2006-08-30 10:02:22

    fajna reca, jak wszystkie u nas :D
  • girith

    #0 | girith

    2006-08-30 10:35:30

    fajna recenzja.

    co do myszki - mysle, ze bedzie to tez calkiem dobry wybor dla ludzi, ktorzy lubia minimalizm. nie kazdy w uzytkowaniu windowsa czy graniu wykorzystuje az 7 przyciskow myszy, wiec takie cacko moze byc fajnym rozwiazaniem. poza tym rozmiar przemawia za tym, zeby kupic ja jako mysz do laptopa i swobodnie moc ja nosic w torbie :)
  • unit10

    #0 | [email protected]

    2006-08-30 10:55:13

    I co czekasz na fanfary? ;x Dobrze napisał, poza tym jakość która prezentuje cd-action jest żenująca.
  • Rethon

    #0 | nekkkkkkkkkro

    2006-08-30 10:59:39

    No zajefajna recka a ja chce cos zareklamowac ... wygrałem razera kraita na ESWC i jest mi nie potrzebny ... Normalnie kosztuje 150 zł , ja moge wam sprzedac za 100 zł ? jeśli sądzisz że to okazja dla ciebie ;p gadaj na gg 6602769 lub nick FF|hoNdo lub hoNdo na kanale #wolfpl lub #ff.org XDDDD to na tyle ^^
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 11:02:42

    zgodzę się ;) mam zamiar wymienić copperheada na właśnie kraita, raczej nie używam bocznych przycisków oprócz on the fly sens\'a ;D
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 11:03:18

    używany czy nowy? :)
  • szefo

    #0 | boogie

    2006-08-30 11:13:55

    \"lecz już na serwisach aukcyjnych jest dostępna już od 125zł. Jeżeli poczekamy jeszcze trochę, cena powinna się ustabilizować w okolicach 100zł.\"

    ladne herezje siejesz :) cena na allegro zawsze jest konkurencyjna bo to jakby jeden sklepik z wieloma sprzedawcami.. tylko ze oni na tej myszce zarabiaja 4 zl

    myslisz ze mmv obnizy cene dla sklepow o ponad .. hm.. 40 zl? nigga please
  • sxl

    #0 | sxl

    2006-08-30 11:17:14

    Fajnie masz, zę wygrales
  • sxl

    #0 | sxl

    2006-08-30 11:19:11

    Boję się twojego avatara
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 11:21:32

    no ;p ciekawe kto mu go wręczał...
  • Rethon

    #0 | nekkkkkkkkkro

    2006-08-30 11:30:03

    FoRgotten raz używany żeby sprawdzic jak działa ... ale ja i tak wole grac narazie na Diamonback`u więc jak jestes zainteresowany to gadaj ;)
  • szefo

    #0 | boogie

    2006-08-30 11:50:51

    Czyli efekt osiagniety :D
  • valkir

    #0 | valkir

    2006-08-30 12:57:53

    gj!:*

    vipera wspominam bardzo miło - może poza akceleracją wsteczną - więc krait pewnie przypadłby mi do gustu. Z drugiej strony nie różni się chyba aż tak bardzo od Diamondbacka...
  • shimzee

    #0 | dlaczegoja

    2006-08-30 12:58:08

    \"Do Kraita niestety nie dołączono żadnego pokrowca na mysz (Diamondback)...\"
    No wlasnie.. Nie wiem czemu ja w swoim razerku nie mialem ;/

    Recka bardzo fajna.
  • vader

    #0 | vdr

    2006-08-30 13:22:43

    Dlaczego niby? Czytam CDA od ladnych paru lat i nie widze w tym pismie nic zenujacego. Inne tanie pisma pojawiaja sie, upadaja lub zostaje wykupione. To one prezentuja zenade - CDA trzyma sie na rynku juz od paru laaadnych lat i nie zamierza zostac pobite. Koniec, kropka.

    Stop hatin\'
  • icee

    #0 | icee

    2006-08-30 13:23:35

    za ile spylisz cprhda?
  • sxl

    #0 | sxl

    2006-08-30 13:51:02

    Sorry, ale po paru beznadziejnych artykułach i wielu dziwnym dla mnie tekstom w środku magazynu (to ma byc czasopismo dla młodzieży itp. bo prosi nie czytają takich kolorowych pism, a jednak za kazdym razem eksponują elementy erotyczne gier - np. art o tom Rider Legend - i dodają głupawe komentarze, które w moich oczach całkowicie ich kompromitują) ta gazeta jest dla mnie skonczona. Ferajna wesołych samo-adoratorów.
  • Rethon

    #0 | nekkkkkkkkkro

    2006-08-30 13:51:55

    nevhil piszesz że pisali XD że z Razerem Kraitem nie było pokrowca ale dziw że ja go jakoś miałem :P chyba że źle cie zrozumiałem
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 13:53:05

    175 z kosztem wysyłki, dodatkowo mam everglide titan i steelpad qck na sprzedaż :P
  • DaveJ

    #0 | DejV

    2006-08-30 14:05:07

    Ogólnie to o co chodzi z tymi przyciskami w praktyce ? Przeciez w tej jak i w innej myszce dobry gracz bedzie mial taką samą ilość APM
  • sxl

    #0 | sxl

    2006-08-30 14:12:35

    Chodzi głównie o to, że przyciski są bardziej wytrzymały. Producent reklamuje je więc, że mogłyby (gdyby tylko człowiek tyle potrafił) obsłużyć 1200 APM.
  • unit10

    #0 | [email protected]

    2006-08-30 14:12:43

    Sorry ale jak widze tam jakąś recenzje sprzętu na którym notabene się nie znają(co widać na 1 rzut oka), lub recenzje gier, napisane w slangu który moga odgadnąc tylko czytelnicy BRAVO to co mam mysleć o takim szmatławcu? Tobie się podoba, mnie nie i na tym zakończmy ; ).
  • buka8

    #0 | buKa

    2006-08-30 15:02:53

    a za ile ten qck ?:}
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 15:07:18

    35 z kosztem wysyłki :)
  • j0k3r!rA

    #0 | j0k3r

    2006-08-30 15:23:43

    dobra recenzja :)
  • b3D

    #0 | b3d

    2006-08-30 15:45:34

    przyjemnie sie czytalo!

    myszka jednak nie dla mnie, a szkoda..dolozcie ze 4 przyciski i chetnie kupie ^^
  • sxl

    #0 | sxl

    2006-08-30 16:01:40

    --> Diamondback :)
  • AvangarD

    #0 | AvangarD

    2006-08-30 16:06:08

    Przepraszam ale chailbym zauwazyc jeden szczegol. Rostek czemu uznales za minus to ze brak jest bocznych klawiszy. Z tego co wiem to mysz Razer Krait zostałą stworzona z mysla pod RTSy czyli pod SC W3, a jak wiadomo w do Sc nie potrzebne sa jakies zbedne guziki z boku ktore by tylko preszkadzaly.
  • shimzee

    #0 | dlaczegoja

    2006-08-30 16:08:54

    Chodzi o to że jest napisane, że do Diamondbacka dodają porowiec. Ja jak kupiłem diabondbacka tego pokrowca nie miałem. Chodziło mi tylko o to:) No i o to że mysz za 50 złotych to nie zawsze syf.
  • black sunday

    #0 | black sunday

    2006-08-30 16:43:01

    Copperheada juz pogonilem i kupuje krait :). Mialem kiedys vipera ( super byl tylko sie troche gubil), gralem na diamondbacku (swietna mycha), viper-obudowa, bebechy-diamondback:DDDD super mycha musi byc :]
    Recke czytatalem jednym okiem, ale wilekie dzieki za nia przynajmniej wiem co kupie, czego sie spodziewac.
    Dzieki :)
  • vader

    #0 | vdr

    2006-08-30 16:43:06

    Mam szacunek do wszelkich pogladów ludzi na rozne tematy i oczywiscie uwazam, ze jednym sie jedno podoba, drugim nie.

    Masz racje - jesli chodzi o glupawe komentarze, dopiski, eksponowanie erotycznych elementów gier musze sie zgodzic - przesadzaja, ale w czasopismie ogolnie jest imo wiecej plusów, niz minusów.

    Tylko jedno zdanie mnie lekko ... rozsmieszylo? bo prosi nie czytają takich kolorowych pism - sxl co jak co, ale od Ciebie nie spodziewalem sie tego typu opini :)


    edit // moze zle zrozumialem - piszac prosi chodzilo Ci o doroslych ludzi, zawodowo zajmujacych sie technologiami informacyjnymi? Czy po prostu ludzi, ktorzy wiedza o kompach wiecej niz \'jak zainstalowac WinXP\' ?
  • e2

    #0 | edwa

    2006-08-30 16:44:30

    mogę Ci sprzedać pokrowiec :D
  • Lucas

    #0 | Lucas

    2006-08-30 17:40:41

    Dodawali, potem byla wersja juz bez - w malym pudelku.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

51 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2018

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.