Biurka i krzesła gamingowe !!

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
lipt0nwOw

2009-01-04 20:37:29

Razem z kumplem zauważyliśmy, że istnieje w branży sprzętu do gamingu dosyć spora dziura. biurka i krzesła to wbrew pozorom też dosyc istotna sprawa jeśli chodzi o sam komfort grania etc.
No i z racji tego planujemy założyc odpowiednia firmę najpierw projektująca a później nawet produkującą tego rodzaju sprzęt. co o tym sądzicie. Ma to szanse powodzenia ? :D

__

Użytkownik
Zippi9

2009-01-04 20:42:34

Nie! Ja złożyłem zamówienie u stolarza na duże biurko jednoczęściowe dla 2 osób i gitara. Przyjechał zmierzył spytał jaka szerokość na nogi wysokość itd. W 2 tygodnie miałem idealnie wymierzone biurko, w cenie i jakości materiału podobnej do tej np z IKEA. A krzesła zwykłe biurowe tzw. prezesa najlepiej się nadają bo są po prostu wygodne.

__

Użytkownik
klawisz

2009-01-04 20:52:48

Sami nie macie szans. Jak już to jakiejś dużej firmie podesłać projekty i modlić się żeby ktoś je obejrzał.

__

Użytkownik
fantz

2009-01-04 20:58:18

krzesło “For Gamers"

__

Użytkownik
chojrak

2009-01-04 21:01:53

trzeba pomyśleć o odbiorcach. A tych byłoby mało. Czyli biznes - dupa. Nie wyjdzie wam :)

__
dupa

Użytkownik
TroPtyN

2009-01-04 21:07:53

Jeśli nie macie dużej wiedzy o ergonomii (czyt. będziecie robić różne elementy “na oko” ), to może być ciężko zaistnieć w takiej branży. Ba, samo rozpoczęcie działalności (przygotowanie miejsca i urządzeń do produkcji) będzie nie lada sukcesem. Sam kiedyś zastanawiałem się, dlaczego nikt nie postanowaił stworzyć mebli dla pro graczy. :)

__

ex-Redaktor
exilek

2009-01-04 21:21:59

lipton jak właśnie planuje kupić nowe biurko :D chętnie przyjmę na testy jakiś próbny egzemplarz :)

__

VIP
V!ct!M

2009-01-04 22:27:36

a co to do gry trzeba jakis specjalny fotel? fotel 'dyrektorski', wybor - czego dusza zapragnie (od 100 w gore, za 250 mozna kupic naprawde porzadny, ktory nie ustepuje tym za 500 czy 600 zl)

biurko... ja komputera na duzym stole, zeby bylo duzo miejsca :p

poza tym nie ma wystarczajaco duzej ilosci osob takim czyms zainteresowanych

co najwyzej jakas osobna linia wsrod znanych producentow mialaby racje bytu

__

VIP
samolot

2009-01-04 22:30:54

ja juz dwa krzeszła biurowe rozwaliłem, mam wyjątkowy talent :DDDD

jakąś kruszynką nie jestem (+80kg), ale kiedyś będę musiał pomyśleć nad jakimś porządnym ;p

__

VIP
spec_u

2009-01-04 22:44:44

kto to kupi ? ciota komputerowa woli ta kase dołożyć do chociażby myszki czy podkładki a nie do krzesła :D

Btw firma projektująca + produkująca (maszyny, materiał itd.) + reklama... jaki macie budżet rozumiem, że + 6 zer na start ?

__
ema

Użytkownik
Zippi9

2009-01-04 22:44:58

@ksiaze Ja mam krzesło z ikei za jakieś 50zł wygodne trzyma się już 3 lata a mam ponad 100kg :)

__

Użytkownik
qwe

2009-01-04 23:46:12

@specjalista
dobry stolarz zrobi biurka o jakich nawet nie marzysz

wcale nie trzeba miec 6 zer na koncie, wbrew pozorom wystraczy miec projektantow i podpisac umowe ze stolarzami.
ot to wszystko

Nie sluchaj tych co pisza na gorze, ze Ci sie nie uda bo moga mocno sie mylic.
Jesli chodzi o projekty gamingowe to ciezko bedzie tutaj zaistniec (brak reklamy, no chyba, ze oblecicie wszystkie serwisy esportowe).

__

Użytkownik
exile

2009-01-05 02:01:35

Wątpie żeby taki biznes miał szansę przeżyć. Rozumiem że target to gracze, więc głównie osoby ok 15-19 lat mieszkające jeszcze z rodzicami. Już widze jak taki ktoś mówi “mamo musimy kupić nowe biurko bo dzięki temu będę lepiej grał na komputerze!" ;]

__

Użytkownik
netrunner

2009-01-05 02:14:23

Biurko Rejzer , by sie w usa sprzedawało ^^

__

Użytkownik
EssePL

2009-01-05 02:25:19

outsourcing i jedziecie :p

__

Użytkownik
qwe

2009-01-05 02:48:25

Pomysl nie glupi ale takie “gamingowe” biurka i krzesla produkuje firma Sorano. Sam kupilem ich fotel za 300zl i musze przyznac, ze jest wyjatkowo wygodny.

A czym roznily by sie takie gamingowe biurka od innych??

__

Użytkownik
Kombatant

2009-01-05 13:47:59

pomysl fajny i mysle ma licencji IKA by wypalil : )

__
Pamietasz? jak swoją blizną chwaliłes sie dziewczynie wrogom na głowach rozbijałes butelki ludzie z osiedla cię szanowali dla swoich kumpli byłes wielk...i!!!

Użytkownik
Forem

2009-01-05 14:43:49

qwe: Może blaty obijaliby steelpadami : d

__

Użytkownik
lipt0nwOw

2009-01-05 15:39:42

Tak jak myślałem. musiałby byc to swoisty dodatek do zwykłej produkcji biurek i mebli.

No i to co kolega napisał wyżej - włączone w biurko odpowiednie podkładki - steelpady czy icematy.
co więcej jakis wywiad środowiskowy- na jakich biurkach graja najlepsi.. i wtedy stworzyc jakis uniwersalny model :)

__

Użytkownik
mefistox2

2009-01-05 16:07:14

lepiej zróbcie biurka dla nolife'ów , obok wc , jakaś mini lodówka , krzesło rozkładane do spania i interes się kręci

__

Użytkownik
smirnoff``

2009-01-05 16:17:20

po1 musialy by byc to ''indyviduale'' bo nie wpasujesz podkladki tak zeby kazdemu dogodzic, to samo z wysokoscia i szerokoscia (jedni maja sam monitor na biurku a inni pol bilblioteki)

po2 musialbys naprawne sie postarac z innowacyjnymi pomyslami :D wbudowana lodówka do mnie przemawia ^^

__
try me.

VIP
j3sh

2009-01-05 16:57:13

imo lawka szkolna jest najlepsza XD

__

Użytkownik
Kombatant

2009-01-05 17:09:38

lodowka i wbudowany otwieracz do piwa, to by bylo cos.

__
Pamietasz? jak swoją blizną chwaliłes sie dziewczynie wrogom na głowach rozbijałes butelki ludzie z osiedla cię szanowali dla swoich kumpli byłes wielk...i!!!

Użytkownik
qwe

2009-01-05 17:18:03

WIEM!!!

Biurko w którym można by regulować wysokość. Ponadto przydało by się takie wysuwane ramię z prawej strony by można sobie wygodnie rękę oprzeć. Na dole podpórka na nogi.
Kurde takie biurko to sam bym kupił. Czegoś takiego na rynku NIE MA a myślę, że zainteresowanie by było.

__

Użytkownik
napzord

2009-01-05 17:33:11

wow ludzie moze wall.e to tylko film ale czy widzieliscie ich fotele (ludzi) ? Jestesmy chyba na najlepszej drodze do tego. Czy tak ciezko ruszyc dupsko do kuchni albo cos ?

__
http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo/nato_swastika.gif

Użytkownik
Blademaster

2009-01-05 18:13:13

nawet nie wiecie jak mozna skilla tracic/zyskac, jak sie siedzi przy dobrym biorku i na wygodnym krzesle, w dobrej postawie i przy odpowiednim ulozeniu monitra, naprawde - sprawdzalem i dziala (i to nie tylko na sobie)

__

Użytkownik
Mazarine

2009-01-05 18:37:37

OOO albo takie które blat będzie miało wydzielone na strefy tzn mam na myśli klient ustala że tu chce mieć wklejona podkładkę pod mysz, tu np materiał antypoślizgowy żeby mu klawa nie jeździła i rece nie przylepiały się do blatu w upalne dni.

__

VIP
V!ct!M

2009-01-05 18:49:28

@qwe aczkolwiek takie z regulowana wysokoscia sa :P choc z tego co patrzylem, to takie najbardziej ergonomiczne kosztuja niemalo :)

__

Użytkownik
Borewicz123

2009-01-05 19:21:42

Oni mogliby jechac po najnizszym oprze w sensie ie po jakości ale po kosztach tzn nie musieliby odrazu zyskiwac nie wiadomo co tylko powoli rokrecac. A bajerka by mogla byc jeszcze na glosniki miejsce specjalnie wyznaczone
Dla fanow moto biurko ala gangsta car kierownica od Apollo najtanszy zestaw za 99zl plus fotel samochodowy sam taki mam z Citroena BXa przerobiony pod fotel do biurka pelna welurka. Dla urozmaicenia mozna by zamontowac nad blatem wysuwanym jakies diody ktore by ladnie swiecily na klawe, po prawej stronie tak jak pisal qwe podlokietnik a w nim wbudowany stojak na napoje lub calkiem obok MYSLEC MYSLEC MOZE jak przedstawicie biznes plan to dostanie z panstwa kredyt

__

Użytkownik
qwe

2009-01-05 19:25:33

@vicek
wiem, ze sa ale nie maja podporki na nogi ani ramienia do podparcia prawej reki :)

__

Użytkownik
nOx

2009-01-05 19:35:20

Taaa... a w krzesle najlepiej jak zamontujecie basen i cewnik :P

__

VIP
V!ct!M

2009-01-05 20:44:50

nox szykuj sie bo juz niedlugo bedziesz musial zmieniac :>:>:>

__

PLECELS
PleeC

2009-01-05 21:58:23

z tego co sobie przypominam, to na PGA zaprezentowane były krzesła gamingowe i było można sobie na tym pograc, wiec na pewno nie bedziesz pionierem :)

__

Użytkownik
fantz

2009-01-05 23:24:18

haxy do mebli :C

__

Użytkownik
kermitzor

2009-01-05 23:35:02

@fantz

u made my day :DDDD

dalbym Ci plusa, alee... :(

__

Zbanowany
DIE

2009-01-07 05:50:34

cycki se usmaż ! ahahha xD

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

60 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2019

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie