Latające reklamy na esp

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
varfare

2008-08-01 18:43:27

Mam adblocka wiec na ekranie lata mi jedynie białe pole, ale k*rwa, chyba komuś się w du*pie poprzewracało. Ja rozumiem, reklama pod panalem profilu, reklama na tekście (to idzie przełknąć), ale latające reklamy, których nikt nie odwiedza, jedynie szuka tego super małego krzyżyka? No sorry, jak tak bardzo wam kasy na serwer i domenę to róbcie jak na wiki, donacja co jakiś czas na serwer+domenę.

__

Użytkownik
Nera

2008-08-01 18:57:39

sciagnij adblocka plus :D

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/1865

__

Użytkownik
varfare

2008-08-01 18:58:41

mam adblocka i lata mi białe okienko, którego nawet nie mogę zamknąć.

__

Użytkownik
bananeqqq

2008-08-01 19:00:06

to jakiegos dziwnego masz, nie powinno nic latac

__

Użytkownik
Nera

2008-08-01 19:02:07

adblock i adblock plus to nie to samo :X mi jeszcze nigdy takie okienko tutaj nie wyskoczylo

tzn chyba nie to samo :D wiem ze raz sciagnalem cos o podobnej nazwie i dzialalo bardzo kijowo.

__

Użytkownik
varfare

2008-08-01 19:08:00

przed chwilą odpaliłem operę i była latająca reklama allegro

__

VIP
Preak

2008-08-01 19:11:19

ja mam opere i zadnej reklamy allegro nie uswiadczylem ;]

__

Użytkownik
varfare

2008-08-01 19:27:01

[url=http://img300.imageshack.us/my.php?image=84600126ys3.jpg]So WTF?[/url]

__

VIP
j3sh

2008-08-01 20:05:41

Ja pie*dole, macie ludzie problemy. Już z 10 temat o tym.

__

PLECELS
PleeC

2008-08-01 20:23:30

Opera 9.27 i nie mam żadnych okienek..

__

Użytkownik
varfare

2008-08-01 20:33:33

bo robi sie jak na onecie

__

Użytkownik
Blademaster

2008-08-01 20:38:05

firefox 3.0 ze wszystkimi dostepnymi dodatkami i 0 okienek ;c

__

VIP
exin

2008-08-01 20:42:30

to masz chyba kiepska subskrypcje do swojego adblocka ;p

__
Visca el Barça!

Użytkownik
TroPtyN

2008-08-01 21:11:15

No właśnie, to chyba wina niezbyt dobrych filtrów do AdBlocka. Dziwne, że ja ze swoimi pięcioma linijkami żyję jak w bezreklamowym raju. :D

__

VIP
Van Helsing

2008-08-01 21:16:07

nie przystoi moderatorowi ;)

__
Miejsce na Twoją reklamę!

VIP
j3sh

2008-08-01 22:21:28

Wygwiazdkowałem :DD

__

VIP
j3sh

2008-08-01 22:22:10

Ja nie mam żadnych reklam :/

__

VIP
Onion

2008-08-02 07:22:57

Może i Wam się nie otwierają co nie zmienia faktu ze co raz bardziej wk... formy reklamy się tutaj pojawiają...

__

Użytkownik
ady

2008-08-02 09:27:11

niedlugo Ci spam na maila przyjdzie, i na imsg beda reklamy

__

Użytkownik
m3ribo

2008-08-02 09:39:40

spam na mailu to tylko od FF

__

Użytkownik
ady

2008-08-02 09:43:29

skoro dla Ciebie informacja o konkursie w ktorym mozesz cos wygrac, to gratulacje

__

Użytkownik
m3ribo

2008-08-02 11:47:56

wszystko byloby fajnie jakby przyszedl jeden mail : )))

__

VIP / Fotograf
PawelS

2008-08-02 13:10:57

Myślisz, że gdyby wyłączyć stronę i dać komunikat, żeby wpłacać pieniądze na podany numer konta to wtedy strona odżyje, to by to coś dało? No bez przesady...

__
Senior Pablo Escobar

Użytkownik
Bezołowiowy

2008-08-02 13:28:33

klikasz PPM w dowolnym miejscu na stronie, wybierasz opcje "zablokuj zawartosc", nastepniej LPM klikasz na wszystkie reklamy, ktore chcesz zeby zniknely i w okienku na gorze, ktore ci wyskoczy przy okazji zablokowania zawartosci klikasz "zastosuj" i nie masz reklam.

__

Użytkownik
varfare

2008-08-02 14:47:11

nie chodzi o to, utrzymanie domeny to pewnie jakieś 100zł, utrzymanie serwera, zależy. Jeśli 100 osób wpłaci nawet 1zl to jest domena, nie chodzi o blokowanie strony tylko o nie wiem, panel ile trzeba kasy na domenę+serwer. W ogóle, to ja nie wiem, ktoś klika w te reklamy? Chyba jest ich za mało, wywalą te super irytujące jak ktoś zacznie w nie klikać.

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 09:44:01

fajne są te reklamy na esports........:DDDDDD

już na tyle żałowe, że czasami nie da sie trafić w X by je zamknąc.

naprawde esports sie psuje strasznie, rozumiem, ze kasa na serwer jest wam potrzebna (chociaz skoro esp stoi na shooterze to nie rozumiem za bardzo) ale bez przesady zeby stosowac tak zanujace reklamy w kazdym mozliwym miejscu, w malo wyrafinowany sposob.

ech, naprawde za czasow lukasa bylo lepiej. teraz odechciewa sie tutaj zagladac i widac, ze coraz wiecej osob tak sadzi.
pytanie tylko skoro dzis sa reklamy potrzebne na utrzymanie "domeny" i "serwera" to czy kiedys jak nie bylo reklam skad pochodzily na to pieniadze ???

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 09:45:52

wprowadzcie zamiast avatarow reklamy o rozdzielczosci 70x70 pixeli kurde :/

a potem zamiast logo maskotka jakiegos sklepu, w miejsce obrazkow do newsow to tez reklamy.

w koncu jak robicie maniane, to na calego !!!!!! a co wam szkodzi juz do 3 reklam dodac kolejne dwie kategorie ???

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 09:47:13

to juz 3 kategorie, od topu, ponad panelem i te kontekstowe.
niedlugo pojawia sie pewnie googole, pozniej jakies melina kontekstowe, pozniej zamiast awatarow :D

wiecej reklam niz tresci ... brawo cwirek i ekipa

__

Redaktor Naczelny
rml

2008-08-13 10:07:57

A co cwirek ma do tego ? A co ma ekipa cwirka ?

__

Redaktor Naczelny
rml

2008-08-13 10:10:36

kto cie przysłał? :D w ciagu paru minut 3 identyczne posty :D

__

Użytkownik
Yakcyll

2008-08-13 10:11:36

Skoro Ci się nie podoba, to nie wchodź wcale. Widać nie rozumiesz, o co idzie gra, skoro narzekasz. Temat wałkowany od roku, a nowi zawsze się znajdą...

P.S. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 po raz enty.

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 10:12:54

a powiesz mi ze to nie on w jakis sposob odpowiada za to co widze na stronie po wpisaniu esports.pl ?
jesli nie on, to kto? jesli nie jego obwiniac to kogo?
dziwne, bo sami piszecie, ze "koszta serwerow, koszta domen poprzez obecnosc tutaj reklam trzeba oplacic", to kogo mam obwiniac skoro sami to ludzie z esportu pisza i odpisuja na zarzuty przez ludzi stawiane ? :D

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 10:13:42

zli ludzie w czarnych dresach :D

__

Redaktor Naczelny
rml

2008-08-13 10:17:09

jakby przestał wchodzić to i by jego trollowania nie było widać, a wiesz jak to funkcjonuje

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 10:17:15

typowa odpowiedz czlowieka ktory nie potrafi uagrumentowac.

wiesz, sek w tym ze w sieci pracuje juz od x lat, i jakos nie przeszkadzaja mi reklamy na portalach, reklmy na innych niektorych serwisach, bo wbrew pozorom zdaje sobie sprawe ze to motor finansowy jest dla wszystkich stron, ale kurde, trzeba znac umiar :]

w ciagu kliku tygodni pojawily sie wszystkie mozliwe typy reklam bez skladu i ladu na tej stronie, jakby badna dzieciakow dopadla portal i obrala sobie za cel: ubranie choinki tak, zeby swiecila najbardziej kolorowymi lampkami jakie tylko sa dostepne na rynku...

wiec o co mi chodzi ?? ;)

__

Redaktor Naczelny
rml

2008-08-13 10:23:51

Jeśli zdajesz sobie sprawę ze to motor finansowy jest dla wszystkich stron to po co tyle jadu ?

Pojawiło sie kilka rodzajów reklam, bo trzeba żeby strona wreszcie zaczęła chociaż częściowo na siebie zarabiać, po tym okresie kiedy działała bez żadnych reklam czysto deficytowo. Masz zastrzeżenia do treści merytorycznej - pisz, a jak masz zamiar pluć jakimś jadem o to że sie baner totolotka pojawia raz na jakiś czas to naprawde szkoda życia.

To nie jest tak że daje sie na 20 minut w niewidocznym miejscu na samym dole strony banerek najlepiej tekstowy od Google i serwer jest za to opłacony przez trzy kolejne miesiące

Życzę Ci żebyś był tak cierpliwy przy poświęcaniu własnych pieniędzy jak ludzie którzy w ostatnim czasie utrzymywali eSp

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 10:25:05

ło, to po tym jak Lukas napisal artykul o trolach, to kazdy teraz z esp szpanuje tym, ze zna sie na trolach, zna ich cele, zasady, motywy, sposoby postepowania, rozpoznaje ich w mgnieniu oka .. :D

dziewne, ze przed tym jak napisal ten artykul jakos malo kiedy przy okazji dyskusji (ktorych ludzie z esportuu nie potrafili obronic) nie pojawialy sie z waszej strony okreslenia typu "troll"

naprawde jestescie szmieszny :D

no ale okej, przeciez nie zabronie wam sie cieszyc uczonymi tutaj slowami "troll" i slynna juz "konstruktywna krytyka"

:D

__

Użytkownik
polk

2008-08-13 10:31:01

no jesli niejaki tester trzyma wam serwis na swoich serwerach, a ma przeciez z tego zysk w postaci w miare dobrze prosporujacego serwisu na ktorym ma swoj bannerek, to chyba jest ok, wiec nie sa chyba potrzebna az tak drastyczne formy reklamowania najwiekszego totalizatora ktorego to reklama wyskakuje mi na twarz za kazdym razem jak zjade w dol strony

(tak wiem zaraz cala rzesza ludzi napisze mi ze mam za malo dodatkowo w swojej przegladarce, ale nie w tym sek).

__

Użytkownik
Yakcyll

2008-08-13 10:35:43

wiesz, sek w tym ze w sieci pracuje juz od x lat



Podoba mi się to. Wiesz, co to jest oporny przypadek?

Potrafię uargumentować co tylko chcesz, szczególnie to, co mówię. eSports.pl, o ile pamiętam, na samym początku pytało użytkowników, jak to ma być z tymi reklamami. Co z tego wynikło, nie wiem, można poszukać w archiwum. W każdym razie reklamy się pojawiły, a za nimi natychmiast tematy z whine'm i, co najważniejsze, sposobami jego uniknięcia (wspomniany adblock) oraz wyjaśnieniem po co to wszystko. A po co? Programiści nie pracują jako wolontariat, poza tym część idzie na płace dla redaktorów i całą resztę. Od, ja wiem, trzech lat czekamy na nowy layout, a ten sam się nie zrobi. Nie wnikam, gdzie te pieniądze, ale idź po rozum i nie narzekaj, że nie możesz trafić w przycisk na bannerze. Przy czym wcale nie musisz klikać, to Twoja sprawa.

__

Użytkownik
Yakcyll

2008-08-13 10:39:00

wiesz, sek w tym ze w sieci pracuje juz od x lat



Podoba mi się to. Wiesz, co to jest oporny przypadek?

Potrafię uargumentować co tylko chcesz, szczególnie to, co mówię. eSports.pl, o ile pamiętam, na samym początku pytało użytkowników, jak to ma być z tymi reklamami. Co z tego wynikło, nie wiem, można poszukać w archiwum. W każdym razie reklamy się pojawiły, a za nimi natychmiast tematy z whine'm i, co najważniejsze, sposobami jego uniknięcia (wspomniany adblock) oraz wyjaśnieniem po co to wszystko. A po co? Programiści nie pracują jako wolontariat, poza tym część idzie na płace dla redaktorów i całą resztę. Od, ja wiem, trzech lat czekamy na nowy layout, a ten sam się nie zrobi. Nie wnikam, gdzie te pieniądze, ale idź po rozum i nie narzekaj, że nie możesz trafić w przycisk na bannerze. Przy czym wcale nie musisz klikać, to Twoja sprawa.

"Sęk w tym", że ci ludzie na kasie nie śpią i z czegoś muszą żyć. Tak, jak z początku pecetom poświęcali się tylko pasjonaci (stare dobre czasy!) i z biegiem czasu i w tę dziedzinę wdarła się komercja, tak jest i z e-sportem - skończyły się czasy, kiedy granie dla wszystkich nie było niczym jak hobby. Jeśli nie rozumiesz ostatnich dwóch zdań, to nic nie pomoże.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

25 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2019

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie