Q2 ma 10 lat \o/

Dostosuj

Autor Wiadomość
VIP
V!ct!M

2007-12-06 09:26:08

\o/ \o/ \o/

__

VIP
overeq

2007-12-06 10:55:59

o szita faka ale ten czas zapier... no leci leci

__

VIP
reaktiv

2007-12-06 13:48:17

I? :d Co w tym takiego fajnego?

DK 3D i Q1 maja 11 lat!

__

VIP
Hakan

2007-12-06 14:01:52

A grasz w DK 3D? Bo o Q1 nie mowie? Grasz w ogole w jakas gre, ktora ma 10 lat?

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
V!ct!M

2007-12-06 14:10:44

to ze dzisiaj jest 10 rocznica wydania gry?

:EEE

a poza tym #3

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-12-06 14:41:58

za 2lata i q3 bedzie mialo 10lat /o/ \o/ \o\

__

VIP
reaktiv

2007-12-06 15:08:58

Nie gram, bo mam za uber high kompa na DK 3D i mi za szybko dziala ;sdsd rofl

Co to ma do rzeczy ;d

Rocznica lol , trzeba zaczac zakladac tematy z rocznica kazdej gry < 99 !

__

VIP
Hakan

2007-12-06 15:13:36

Chyba tak na prawde chlopcze nie wiesz, co to jest Quake. No bo skad, skoro miales 9 lat w momencie ukazania sie gry.

A co do zakladania tematow: [url=http://esports.pl/?id=post&post_id=1879393315]przyklad[/url] mozna nawet napisac newsa jakbys nie wiedzial...

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
reaktiv

2007-12-06 15:18:47

Ty juz nie badz do przodu z tym wiekiem...

Akurat w kazda czesc Quake gralem... Jak i w inne gry z lat 95+... wiec nie staraj sie byc fajnym...


A i dodam, ze nie gralem w nie w roku hmm 2007... czy w ogole 2000+ .

__

VIP
V!ct!M

2007-12-06 15:26:02

chyba chodzilo mu o cos innego, ale nvm nie bede prowokowal :D

__

VIP
reaktiv

2007-12-06 15:31:36

A o co moglo mu chodzic poprzez "miales 9 lat"? co mysli ze jak jest o 8 lat do przodu to ja nie moglem miec stycznosci z gra w momencie kiedy ona wyszla? o

Zaloze sie ze nie gral w zadne Q(no moze procz Q3) jakos specjalnie szybciej odemnie.

__

Były Redaktor
so0fka

2007-12-06 15:37:29

tak, a za 10 lat crysis, wic, cod4 będzie miało dziesięć lat!

a za jakieś ~50 rtcw2 i duke nukem forever!

__

VIP
V!ct!M

2007-12-06 15:41:41

tak, czyli gry o ktorych po 2 latach nikt juz nie bedzie pamietal

__

VIP
Hakan

2007-12-06 15:41:42

Masz jakies kompleksy zwiazane z wlasnym wiekiem, bunt wieku dorastania? Bo tak to wyglada.

Moze nie gralem wczesniej ale moze wiecej pamietam...

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
V!ct!M

2007-12-06 15:44:16

Moze to, ze nie grales DLUZEJ w zadna czesc (czyt. nie byles czescia danej sceny) i nie zdajesz sobie sprawy, czym tak naprawde jest Quake, bo nie jest zwykla gra, tylko raczej 'zjawiskiem' (wlasciwie kazda czesc oprocz 4).

__

VIP
V!ct!M

2007-12-06 15:44:32

Moze o to, ze nie grales DLUZEJ w zadna czesc (czyt. nie byles czescia danej sceny) i nie zdajesz sobie sprawy, czym tak naprawde jest Quake, bo nie jest zwykla gra, tylko raczej 'zjawiskiem' (wlasciwie kazda czesc oprocz 4).

__

VIP
reaktiv

2007-12-06 16:00:46

Nie nie mam.

Pamietasz wiecej, lol co to za argument? rofl

Zejdz na ziemie. Bo zaczales wioche robic... sory ze nie widze nic fajnego i super w tym ze Q2 ma juz 10 lat i wyrazilem swoja opinie w 1 poscie na ten temat, a ty odrazu w placz! "on obraza mi gre! co on o niej moze wiedziec!" -.-

__

VIP
reaktiv

2007-12-06 16:01:31

A co ma do tego scena? rozmawiamy o grze, nie o scenie. A Q2 jakos w czasac kiedy wyszedl specjalnie na neta sie nie nadawal... wiec.

__

VIP
Hakan

2007-12-06 16:06:21

Masz racje, zszedlem na ziemie. Odnioslem tylko wrazenie, ze to ty zaczeles plakac jak sprobowalem Cie przekonac, ze tamat ma jakis sens.
Kolejne posty fakt, sensu juz nie mialy.

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
reaktiv

2007-12-06 16:15:16

Wszystkie posty byly bezsensu(moje, twoje).

I nie ma po co dalej pisac bzdur.

Dla mnie to tylko kolejna zwykla gra w ktora gralem na singlu 10 lat temu, dla ciebie moze to cos wiecej bo grasz w nia online i cieszysz sie z faktu ze masz jeszcze z kim pograc.

Jakbym mnie to cieszylo, to robil bym temat o NFS v1 co roku albo o grach z Commodore, ale jakos nie przywiazuje tak wielkiej uwagi gra.

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-12-06 16:15:28

true a quake to legenda ;)

__

VIP
spec_u

2007-12-06 18:27:51

Duke Nukem Forever to ma już z 10 lat... premiere ;asdsaf

dokładnie w 97 pierwsze zapowiedzi były ;- )))

__
ema

Były Redaktor
raul

2007-12-06 19:07:18

Q! ma prawie 12, Q3 8 i 2 dni a Q4 2 :D

__

Użytkownik
sacret

2007-12-11 22:36:02

Ktos napisal ze q i q2 nastawione byly raczej na sp?Bzdura,q i q2 nastawione bylo na lanowe potyczki :)

__

Użytkownik
prohebeat

2008-01-16 21:22:58

eh....pamietamj jak ta gre przeszedlem mając 8 lat. To był mój pierwszy fps-dlatego jest dla mnie szczególna

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

284 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie