sc2 ciag dalszy.. : o

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
Użytkownik
encefelopatia

2007-05-19 11:07:45

yo, poprzedni temat wzbudzil troche kontrowersji. mysle ze teraz nikt nie bedzie mial watpliwosci czy to fake czy nie : )

http://media.pc.ign.com/media/850/850126/img_4560183.html

__

VIP
Van Helsing

2007-05-19 11:18:27

ależ fejk xD

__
Miejsce na Twoją reklamę!

Użytkownik
Sgt.Oskar

2007-05-19 11:22:02

http://eu.starcraft2.com/ :)

__

VIP
V!ct!M

2007-05-19 12:10:55

o k.

__

Były Redaktor
raul

2007-05-19 12:28:33

to nie screen z tego modu do C&C?

__

Użytkownik
encefelopatia

2007-05-19 14:13:41

nie ; )

__

Użytkownik
qwe

2007-05-19 14:24:21

zobacz sobie offtopic starcraft 2...

troche sie spozniles... :(((

__

Użytkownik
Sgt.Oskar

2007-05-19 14:34:04

encefelopatia - sobota, 19.05.2007, 11:07
Fr4gStar - sobota, 19.05.2007, 11:17

O RLY?!

__

Były Redaktor
raul

2007-05-19 14:55:39

[source=http://www.youtube.com/watch?v=hVjb2s_LHPs]StarCraft 2 Artwork Trailer[/source]
[source=http://www.youtube.com/watch?v=kkoJ8NDPNT8]StarCraft 2 Cinematic Trailer[/source]

__

VIP
AvangarD

2007-05-19 21:34:18

Ten caly SC2 i tak wyglda jak genrals

__

Użytkownik
demisen

2007-05-19 21:46:25

Czym wy sie tak podniecacie ? Kolejna gra z serii ładna grafika + MASS UNITS = 0 MICRO tylko zaznacz jednostki i wcisnij A.

__

VIP
-=eXe=-

2007-05-19 21:57:30

coś mi się wydaje że akurat w tej grze będziesz mógł się naprawdę popisać swoim micro, a inne gry z tego gatunku nie będą miały nawet porównania z sc2, nie zapominaj kto robi tę grę, czy blizzard wypuścił by jakiegos bubla? nie wydaje mi się

__
http://www.egu.org.pl || http://www.facebook.com/EastGamesUnited

Użytkownik
qwe

2007-05-19 22:37:43

zalosne jest to co napisales...

__

Użytkownik
demisen

2007-05-20 09:17:55

Bo ? Przy limicie 100 fooda juz sie robi mass, a co powiedziec przy 200 jak jest w SC:BW ? Pff gl & hf skoro lubisz gre "kto ma wiecej naciska A i wygrywa" bo juz widze jak micrujesz 200unitami ahahah

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-05-20 11:46:35

debil jesteś i tyle - mass to może być C&C3 ale StarCraft ??? pojebało cię ???
Draco ostatnio wspominał, że większość dobrych graczy z europy zajmuje sie tylko micro a zapomina o wielu innych rzeczach ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
demisen

2007-05-20 11:56:33

Pierwsze 15min w SC:BW to jest jeszcze micro, ale pozniej ? 200/200 i jedziemy z koksem :| w SC:BW nie ma pokazywania HP pod ALT wiec juz widze jak kolo klika na kazdego unita i sprawdza czy ma HP na czerwono i go cofa, jasne ma 20 barakow w bazie i po co cofac jak odrazu po 30s ma 20 nowych jednostek. POZDRO
Tak na marginesie debil to do taty wołaj, wypadało by wykazać jakiś poziom kultury osobistej ?

__

Użytkownik
Sgt.Oskar

2007-05-20 12:09:14

"Tak na marginesie debil to do taty wołaj, wypadało by wykazać jakiś poziom kultury osobistej ?" Tak jak Ty?

__

Użytkownik
encefelopatia

2007-05-20 12:10:27

http://www.youtube.com/watch?v=Sog2k6s7xVQ

2:14 ...

__

Użytkownik
demisen

2007-05-20 12:19:11

Po co wtrącasz swoje 5gr ? To ja go obraziłem pierwszy ? Zamilcz w pokorze.

__

Użytkownik
syerrmiro

2007-05-20 13:32:35

koleś ale ty tu głupoty opowiadasz, wez lepiej nic nie pisz jak sie nie znasz i jak byś chciał wiedzieć to większość meczy trwa góra 20 min i nawet nie do chodzi to limitu mówie tu o meczach pro a nie jakiś noobow z osiedla. A tak wougle to chyba na oczy nie widziałeś sc a pier ......... głupoty

__

Użytkownik
demisen

2007-05-20 13:47:39

http://sc.gosugamers.net/news.php?id=6303
Gameplay z SC2 :)

__

PRO
Lucas

2007-05-20 13:54:52

Zaraz poleca bany.

Mass bany.

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:03:35

umyj dupe bo IMO tylko w starcrafcie jest pro micro
widac ze jestes noob i bawisz sie lalkami barbie

__

PRO
Lucas

2007-05-20 16:06:34

Jeszcze jeden taki i ban.

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:08:55

tak sie sklada ze moj kumpel byl w TeamPoland i dopiero po 15 minutach zaczyna sie prawdziwe micro...
nie znasz sie NIE WYPOWIADAJ SIE

ps obejrzyj sobie mecz into the rainbow vs chojja... zobaczysz, ze jestes w BAAAAAAARDZO duzym bledzie...

ok jeszcze jedna kwestia

"wiec juz widze jak kolo klika na kazdego unita i sprawdza czy ma HP na czerwono i go cofa" sorry ale gralem w starcrafta rok i umialem takie cos bez problemu zrobic...

masz jakis kompleks lamera ??
masz 30 APM i przerzucasz sie na strategie gdzie wystarczy tylko taktyka

powiem Ci chlopcze jedno
obejrzysz troche demek w stara i zobaczysz ze przecietny gracz majac 3x wiecej jednostek od przeciwnika (jakiegos topowego gracza) pzregrywa kazda bitwe...

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:10:24

ok druga wypowiedz juz poprawilem :))

sorry ale jak gosc takie smuty pisze, wiesz mnie to drazni ://

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:12:06

boze czlowieku ale ty ..... jestes :///
jak sie umie grac w stara to sie wie, ze nie mozna dopuscic do sytuacji gdzie przeciwnik idzie w mass
LOL
zal...

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:15:48

sorry, szkoda ze nie zauwazyles, ze to Signle Player...

zaaaaaaaaaaaal...

__

VIP
-=eXe=-

2007-05-20 16:17:12

po 1 to było tylko zaprezentowanie co i jak mniej więcej będzie wyglądać i to nie jest ostateczna wersja gry! po 2 to nie był żaden mecz pro playerów więc nie wiem o co ci chodzi po 3 skończ z tymi komentarzami, poczekaj aż gra zostanie wydana

__
http://www.egu.org.pl || http://www.facebook.com/EastGamesUnited

Użytkownik
demisen

2007-05-20 16:20:37

Od kiedy to APM jest wyznacznikiem skilla ? Średnio stukam apm na poziomie 100-120 bez nędznego nabijania.

__

Użytkownik
demisen

2007-05-20 16:21:53

Smuty czy nie, nie upoważnia cię to do obrażania mnie. Pisz na poziomie, albo wyślij PW żeby sobie ulżyć.

__

Użytkownik
demisen

2007-05-20 16:23:24

Proszę bardzo. Nie moja wina, że ludzie nie potrafią prowadzić dyskusji na poziomie i zawsze ktoś musi wtrącić swoje 5gr / bluzg, ale to już jest choroba ...

__

Użytkownik
demisen

2007-05-20 16:25:46

Czego ty cierpisz do mnie co ? Zapodałem linka z filmikami a ty z grubej rury do mnie :O mam nadzieje, że do balansu zostaną zatrudnieni PRO made in Korea i gra po wyjsciu nie bedzie wymagała 20 patchy z balansem.

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:49:34

Ty chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem... :(((
gdzie ja pisze, ze APM jest wyznacznikiem skilla ? no gdzie?! powiedz mi bo nie widze
APM jest wazne, nie mowie, ze nawazniejsze ale APM na poziomie 120 dobrze nie wrozy...

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:51:30

sorry stary ale jak nie umiesz logicznie myslec i masz 0 pojecia o temacie to nie wypowiadaj sie bo ja zaraz tez sie wypowiem o W3 mimo, ze gralem w to 2x

zreszta poczytaj sobie wywiad z jedna z najlepszych swego czasu postaci sceny w3 i starcrafta jak wypowiada sie na temat w3
w3 to farcenie, sc to czysty skill

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:53:49

wiesz keidy wydawano starcraft'a w 1999 roku takie pojecie jak esports praktycznie nie istnialo, dopiero kiedy zaczeto grac na PRO poziomie zauwazono wiele niedorobek.
nie byla to pierwsza sytuacja tego typu i pewnie nie ostania.
w3 na pocztku tez byl chol*** zbalansowany...

__

PRO
Lucas

2007-05-20 16:55:29

To wskaz rzeczowo gdzie nie ma pojecia i gdzie sie myli a nie jedz "zal".

__

PRO
Lucas

2007-05-20 16:56:17

Ja rozdaje bany rowno.

Tym co prowokuja i tym co sie znizaja do do takiego samego poziomu.

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 16:59:40

sorry ale gosc jest jakims fanem w3 i pisze takie bzdury, ze az plakac mi sie chce
jesli ktos zna sie troche zarowno na scenie SC jak i w3 to widzi, ze co 2 jego post jest wynikiem nieznajomosci sceny jak i hisotrii w3 i SC...

__

Użytkownik
qwe

2007-05-20 17:02:40

"SYF SYF SYF SYF Grafa jak z Generalsa a ta była beznadziejna, dupne 3D z kiepskim systemem gry. Jedyny silnik 3D, który się nadaje do RTS jako platforma turniejowa to ten od W3."
(c) o|o


rzeczywiscie zaczales dyskusje na poziomie, brawo

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2297 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie