Quake 4 stale 63 fps

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
mbronka

2005-10-31 23:40:12

Witam, ogladajac rozne stronki trafilem na mappak z wycietymi swiatlami, pozostawiono tylko 1 glowne (ambient) co daje stale 63 klatki wszedzie i zawsze. Nawet w trybie ultra high w rozdzialce 1024x768 (shot0002.jpg)

<a href=“http://www.castor.daap.net/qw/">screeny</a>

co o tym sadzicie? te mapki to orginaly pozbawione jakis swiatel, zastapione 1 glownym. nie byloby dobrze wrzucic je na servy?

Jest jeszcze komenda r_singlelight , ale jest cheatprotected, a daje wlsnie to samo co wyciecie swiatel w mapie.

adres mappacka:
<a href=“http://q4.esports.lt”>mappack</a>

EDIT:
wielu ludzi pyta o moj cfg. Z tego screena jedyna rzecza jaka mozecie chciec jest wyglad grafiki, a mozna ja zrobic taka komenda:

<b>image_DownSizeLimit “1”</b>




__

Użytkownik
PiWo5z

2005-10-31 23:39:30

daj adres mappacka :P
nie da sie grac na necie z tym bo pb cie biedzie kickowac :(

__

Użytkownik
mbronka

2005-10-31 23:43:19

z czym niby? z mapami? no pierw admin musialby wrzucic to na serv i dalej sytuacja ma sie jak ze zwyklymi customami , jak np. wydany ostatnio phrantic aka cpm24 z q3

a jezeli chodzi ci o r_singlelight to faktycznie sie nie da z tym grac, a szkoda ;( mysle ze pierwsze patche to naprawia i ludzie beda sie mogli cieszyc z 63 fps nawet na gf4mx :A

__

Użytkownik
Oyabun

2005-10-31 23:45:30

wiedzialem, ze to przez te swiatla jest tak malo fps! niech zyja mapy z jednym swiatlem! \o/

__

Użytkownik
dTh

2005-10-31 23:54:11

Te mapki sa legalne. Wrzucac je jak najszybciej na serwery wszystakie, pisac newsy na wszystkich dowolnych serwisach i cieszyc sie gra!

__

VIP
vader

2005-11-01 00:04:51

to wyglada zupelnie jak picmip 8 w q3 ;-D

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 00:17:10

tak ma wygladac : D zreszta, to nie jest najwazniejsze w tym topicu ! : DD

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-01 00:52:50

tylko na jakim sprzecie to bylo testowane

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-01 00:54:02

tylko na jakim sprzecie to bylo testowane

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-01 00:55:21

tylko na jakim sprzecie to bylo testowane

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-01 00:55:22

tylko na jakim sprzecie to bylo testowane

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-01 00:55:22

tylko na jakim sprzecie to bylo testowane

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-01 00:55:22

tylko na jakim sprzecie to bylo testowane

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 08:41:07

wlasnie najlepszy numer jest w tym ze to bylo testowane na przecietnym sprzecie
(patrz profil) , widizalem jak gosciu mial stale fps na radeonie 9200 .

Wczesniejw tym miejscu gdzie zrobilem oba screeny mialem 35 fps w totalnie okrojonym configu na orginalnej mapie mp/q3dm7 . Po wgraniu okrojonej mapki ze swiatla z tego paka mam w ULTRA HIGHT detalach _STALE_ 63 fps ! rozumiesz?

moim zdaniem na tych mapkach ludzie ze sprzetem 1.5ghz 256 ramu i karta graficzna 64mb (directx 9.0c) beda mieli stale 63 fps ! bylby ktos tak mily i z takim sprzetem to sprawdzil?

na zwyklych mapach taka konfiguracja jestw stanie wyciagnac max 15 fps przy scianie ;)

__

Użytkownik
dTh

2005-11-01 08:55:12

Castor nie przesadzaj:) Z takim kompem napewno nie beda mieli stalej 63 bo to nawet minimalne nie sa, ale juz z takim co teraz spadal do 20 (tak jak ja) spokojnie. Ja mam 64 3.0 1 g DDR i radeona 9800 pro. Na lanie spadalo mi do 35 na no dctors jak biegalem, a teraz kurwa max detale wszystko i za chuj nie ruszy sie z 63. Te mapki to przyszlosc q4 ; p

__

Użytkownik
PiWo5z

2005-11-01 10:25:42

ja mam sprzet taki jak w porfilu i na q4dm11v1 jakos tak :) mialem te 63 fps ale czasami spadalo do 55 czy jakos tak :P

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-01 18:39:18

to + pozadne brightskiny (nie te z q4max lol) i q4 bedzie git :))

__

VIP
Perez

2005-11-01 20:26:38

ati ssie w opengl od zawsze, a q4 to opengl. ja na amd 1,8@3,2 i GeForce 5900XT, 512 ram (2,2,2,11) mam 63 fps, nie wazne czy low details czy medium, ale nie jest to stabilny framerate, bo czasem spada do 50 i to niestety czuc.

na mapach z pojedynczym swiatlem nawet na starych kartach q4 dziala dobrze, bo geometria map jest uboga, nie ma particli zaawansowanych, wiec nie ma co obciazac...

__

Użytkownik
*Jaras

2005-11-01 20:47:49

Mniam. Mi tam na 800x600 chodzi plynnie ale wole wyzsza rozdzialke i plyna gre, nie jestem fanatykiem wszystkiego duzego bo sie w tym jakso nei lapie :D nie czaje tez tego mappacku, chdoz zaraz instalne czy co. Czy quak4 mi bedzie wygladac jak pierwszy screen?

__

Użytkownik
*Jaras

2005-11-01 20:49:10

No bo mi sie od zawsze wydaje ze q4 ssą swiatla ;c

__

VIP
zoom

2005-11-01 20:58:02

Kurcze trzeba napisac list lub petycje do Id software zeby w point realase dodali ta komende &quot;r_singlelight&quot; i sprawa ludzi ktorzy maja slabe kompy bedzie wyjasniona.
A tak w ogole to gra duzo plynniej chodzi i szybciej !

__
Play more promode.

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 21:09:00

nie nie bedzie wygladac jak na 1 screenie, to poprostu moj cfg, chodzilo mi o ilosc klatek w tym miejscu ;o na orginalnej mapie mam tam ok. 35 fps, na tej bez swiatel jest stale 63
screen 2 to poprostu q4 odrazu po zainstalowaniu (nawet moj nick zmienil sie na PLayer - wynik komendy cvar_restart) chcialem tu pokazac ze nawet w max detalach jest tu duzo fps

Powtarzam - ten mappak to orginalne mapy q4 TYLKO okrojone co do swiatel (co jest i tak praktycznie nie zauwazalne - nie ma poswiat u zbroi itd. - pff)

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 21:12:45

no ludzie na esreality sie staraja cos wyskrobac. Wogole znalazlem temat na forum
http://www.quake3world.com/forum/viewtopic.php?t=12669&amp;start=0
gdzie wypowiada sie ex-pracownik raven, ktory mowi ze to co tam ludzie napisza bedzie
przedtswione po czesci szefowi projektu q4 w Raven, co ma zaowocowac lepszym patchem. Z tego co widze duzo pisza tam narazie nooby nt. singla ; o

pozyjemy, zobaczymy.

__

Użytkownik
Tymek

2005-11-01 21:32:08

gf4mx? to ja, to ja! :D mam nadzieję, że to nie była lekka przesada ;P

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 21:35:04

nie przeklinaj tyle synq ;)
bo ci wpiore

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-01 21:53:01

i po co sie tu wogole odzywasz?

__

Użytkownik
*Jaras

2005-11-01 22:02:50

A przeszkadza?

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-01 22:17:15

[url=http://www.esports.pl/?id=post&amp;post_id=1879099208&amp;comments=fullthreads#28]http://www.esports.pl/?id=post&amp;post_id=1879099208&amp;comments=fullthreads#28 [/url]

; )

__

Użytkownik
bAlb1n

2005-11-01 22:19:34

plusik wlasnie wiedzialem o tym troszke wczensiej jednak nie bylem w stanie tego znalezc :)))
to owiele polepszy rozgrywke poniewaz niestety nie jestem w stanie utrzymac ciaglych max fpsow ... :( a w q3 chociaz mam jako taki spzret i tak gralem na r_picmic bo bardzo lubie tak grac wiec mega luz :DDDDDDDD

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-01 23:01:26

ja w q3 picmipa mam nawet na 9 :D

__

Użytkownik
bAlb1n

2005-11-02 08:52:08

ale niech mi ktos jeszcze wytlumaczy gdzie mam te mapki wkleic i jak zrobic by je wlaczyc :DDDDDDDd
piwoszeq biore twoje gg i bede cie molestowal dopoki mi nie powiesz ]:-&gt; xDDDDDd

__

VIP
zoom

2005-11-02 10:54:21

te mapki to jest 1 pak.pk4 :-) i wklejasz to do baseq4

__
Play more promode.

Użytkownik
dTh

2005-11-02 12:07:22

Castor stol pysk ;

__

Użytkownik
gowno5

2005-11-02 12:38:51

Na tych mapkach z SingleLight mam prawie zawsze 50-60 FPS. Na grafie GF2 MX400. Szok! :-). W koncu mozna potestowac fizyke gry i mapki rozsadnie obadac:)..... Dzieki castor&#039;ku za info...

__

Użytkownik
xar!on

2005-11-02 13:42:49

powiem wam jedno testowalem te mapki na prosku athlon 1gb 256mb ram geforce 4 64mb (komp brata) i na ultra high w rozdzielczosci 1024x768 wyciagal 59 fps&#039;ow które nie malaly

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-02 13:47:12

o tym wlasnie mowie ; )

__

Użytkownik
Tymek

2005-11-02 14:00:47

jeśli nie twki w tym gruba przesada, to lecę po q4, bo to dokładnie moja konfiguracja, nawet procesr xp+ więc choć ma 1ghz pracuje jak 1,6 ghz :D niesamowite, zagram w q4 :o

__

Użytkownik
erol

2005-11-02 16:27:24

Ok wszystko chodzi pieknie na tych mapach ale...
Castor na wstepie wspomina, ze komenda r_singlelight daje to samo co podmiana mapek tylko , ze opcja ta jest zablokowana w multiplayer!!

Tak sobie pomyslalem zagram w singla i zobacze co tam sie dzieje :D
I teraz tak defaultowo komnda r_singelight ma zmienna &quot;-1&quot;
Moje pytanie brzmi jaka zmienna podstawic zamias -1 bo jak daje 0 albo 1 albo 2 to wszystko jest czarne tylko nieliczne obiekty sa jasne!! Tak wiec nic nie widac a po omacku raczej nie bede probowal :D

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-02 17:20:21

Tak, ta okmenda nie jest doskonala, dlatego wole mapki bez swiatla. Ta komenda musi byc przestawiana na kazdej mapie, tu jest wykaz:

dm1 : 12 (fragging yard)
dm11v1 : 28
dm2 : 1 (Sandstorm)
dm3 : 8 (Lost Fleet)
dm4 : 4 (Bloodwork)
dm5 : 4 (The Rose)
dm6 : 3 (No Doctors)
dm7 : 75 (Over the Edge)
dm8 : 4 (The Longest Day)

Co do singla to niewiem jakie wartosci ustalac, widizalem na to jakis algorytm w necie, ale niewiem gdzie :G

jak bedziesz mial jeszcze jakies bardzo ciemne miejsca , sproboj r_useSimpleInteraction &quot;0&quot; i daj znac jak poszlo.

__

Użytkownik
crush

2005-11-02 17:30:16

jeżeli dm7 to &quot;The New Edge&quot; to ja jestem fatal1ty. practice practice practice!

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6778 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie