Serwery ?

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
VIP
OnliNE

2004-09-07 11:35:29

Dajcie jakies serwery na których gra sie 24h bo w nocy nie mam co robić :D

z góry THX

__

VIP
3Months?ping500

2004-09-07 11:37:49

znow zaczynasz? ;-]

__

VIP
OnliNE

2004-09-07 11:39:07

co zaczynam ? :D nie mam co robic po nocach...

__

PRO
igor

2004-09-07 11:42:03

Od czego jest steam ? :- D

__

VIP
3Months?ping500

2004-09-07 11:42:42

byl okres spokoju od online ale znow sie zaczyna milion topicow z pytaniami retorycznymi :D

no offence :D

__

VIP
OnliNE

2004-09-07 11:49:45

he o co Ci chodzi ?

__

PRO
igor

2004-09-07 11:56:02

o co Tobie chodzi... malo jest serwerow do CS'a ?

__

VIP
OnliNE

2004-09-07 12:43:11

nie gralem od ponad poł roku wiec wydaje mi sie ze mało..

__

Użytkownik
devorin

2004-09-07 12:49:14

sun.intertop.pl:27016 Counter-Strike.PL#1
213.134.161.50:27015 Autocom^TeamPLAy[GUMISIE] CONFETTI
81.15.128.131:27015 Tajemniczy Server HerrFlika 1.6
217.97.138.2:27015 IDK MegaSloT [PL]
212.75.118.73:27016 (null)[5] CS 1.6 - cafe iPort
80.51.254.198:27015 LoL AttAcK: 4FUN
212.33.82.2:27015 Bialystok TP // www.Elpos.net
212.75.118.72:27015 (null)[3] CS 1.6 - cafe iPort

cos wiecej :>?

[+] by sie przydal :P

__

Użytkownik
BoaS

2004-09-07 12:50:57

edit - ło ten koles wyzej z komentarzem #8 mnie wyprzedzil ;p

btw. czy znalezienie ip serwerow jest takie trudne, ze wymaga to zakladania nowego threada ? ;S

__

VIP
OnliNE

2004-09-07 14:44:20

tak właśnie ;P

__

Użytkownik
Coolio

2004-09-07 15:29:16

No i jeszcze cs.kaloh.pl - powered by Artnet 153.19.178.4:27015. Nie wchodz na IDK bo tam po.... dziwni ludzie grają :P

__

Użytkownik
devorin

2004-09-07 21:41:46

zostales wyprzedzony o 1 minute i 43 sekundy :D

__

Użytkownik
BoaS

2004-09-08 00:54:23

ta, zbyt dlugo bawilem sie w ctrl+c ctrl+v ze steama ;]

__

Użytkownik
devorin

2004-09-08 10:47:04

najlepsze do wklejania jest HLSW:D dlatego bylem szybszy :D

__

Użytkownik
pr0

2004-09-15 15:52:35

217.113.224.18:27015

__

Użytkownik
KaLoH

2004-09-24 14:40:49

Nazwa: cs.kaloh.pl - powered by Artnet
IP: 153.19.178.4:27015 lub gry2.artnet.pl:27015
Procesor: AMD Athlon XP 2600+
Ram: 1024 MB
Dysk: 40 GB
Łącze: 10 Mbps
Sponsor: Artnet

AMX: 0.9.9
Metamod: 1.17.2
VAC: Włączony
Typ: FFA

Zapraszam :)

update: ups :) Nawet nie zauwazylem, ze jakis dobry czlek dodal juz moj serwerek :)

__

Użytkownik
pr0

2004-09-24 15:33:18

J/w ;-)

__

Użytkownik
Enderfuzz

2004-09-27 21:19:46

A kto zna jakies sprawne i dobre serwery, ale do CSa 1,5??? Misioo, cafe abak... fragmania... Kto zna cosik wiecej?

__

Użytkownik
und

2004-09-27 21:40:16

1.5 sie juz nie gra ;-)

__

Użytkownik
Enderfuzz

2004-09-27 21:48:06

Heh, jakos jednak sie gra - mam celerona 433 i jak na razie nie zapowiada sie na zmiane... wiec chociaz w CSa 1,5 sobie moge grac. Tylko, ze serwerow jest tak malo, ze wiekszosc jest caly czas zajeta kompletnie, trzeba czekac po 20 min, az sie slot zwolni, wiec sie pytam, kto zna jakies adresy :D

__

Użytkownik
roup

2004-09-28 01:43:57

1.5
193.16.255.149:27015 JustGet 1.5 TP
cs.beschwa.co.uk.:27015 Beschwa.co.uk | CS 1.5
mmmm cos jeszcze bylo ... tylko zapomnialem :P

__

Użytkownik
Enderfuzz

2004-09-28 22:27:50

Thx, jak by ktos chcial wszystkie serwery do 1,5 jakie mam, to na prv prosze, a jak ktos zna cos jeszcze, to niech tu dopisze :D

__

Użytkownik
El-Mo

2004-10-22 13:35:30

A zna ktoś jakieś No Steam-owe polskie serwery gdzie są dobre pingi?
Bo chce zgrzeszyć =P

__

Użytkownik
westlan

2004-10-23 17:56:24

to idz samogwalcic sie =d

__

Użytkownik
El-Mo

2004-10-23 19:10:15

Właśnie chce bo granie CS-a to jak samogwałt, a ja wole nacodzień babeczki czyli Quake-a =P

__

Użytkownik
qu3

2004-10-25 13:15:20

ooooo [;

__

VIP
cycoo

2004-11-01 14:55:04

217.17.46.194:27015 Poznan Game Arena (25-27.02.2005) @pifpaf.pl

sprzęt poniżej
http://www.pifpaf.pl/index.php?doc=articles&id=8

__

Użytkownik
mruwa

2004-11-14 17:39:04

193.151.64.14:27015 b2 counter-strike.com.pl FFA 1.5 [CD Req]

__

Użytkownik
rVo^Devil

2007-06-26 07:26:06

Serw ... dobry ? Polecam ten 83.238.44.6:27045 hasło : rvo fajny serw często sa fy mapki i calkiem fajni admini :)

__

VIP
-=eXe=-

2007-06-26 07:46:20

[email protected] San | oFF - wtorek, 07.09.2004, 11:35 - mówi ci to coś?

__
http://www.egu.org.pl || http://www.facebook.com/EastGamesUnited

Szef
rr

2007-06-26 15:16:34

wtedy bylem na fajnym wyjezdzie a mazurach ogolnie fajnie bylo :D

ps jezu kacik archeologiczny

__

VIP
-=eXe=-

2007-06-26 16:28:08

a co dokładnie robiłeś o 11:35?

__
http://www.egu.org.pl || http://www.facebook.com/EastGamesUnited

Szef
rr

2007-06-26 17:22:55

pilem
ale nie pytaj co robilem mniej wiecej od 14 i pozniej bo mam k***a pomrocznosc jasna

__

Użytkownik
reurion

2007-06-26 21:03:59

zobacz ostatni komentarz pasty z którego roku jest..... n/c

__

Użytkownik
sypek

2007-07-06 12:58:57

Serdecznie zachęcam do grania na serverze klanu Immortal-division
IP: 193.33.34.16:27040
pass: qwert
ilość slotów:11
strona : www.immortal-division.eu

SERVER STEAM

Życzymy miłej gry

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-07-06 13:52:46

co to za moda na odkopywanie starych tematow..? :]

__

Użytkownik
Bezołowiowy

2007-07-06 14:44:20

czasami fajnie komus za to pojezdzic ]; ->

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-07-06 17:01:39

no to co k*rwa odkopujesz temat c*uju?! ]; ->

__

Użytkownik
prochal

2007-07-19 15:30:14

193.33.34.18:27052 pw: izm

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1534 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2018

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie