DeltaCTF coraz bliżej!

Dostosuj

DeltaCTF coraz bliżej!

Capture The Flag to tryb rozgrywek, bez którego żadna gra FPP nie ujrzałaby światła dziennego. Tryb, którzy kochają wszyscy, a przynajmniej większość starych i nowych wyjadaczy. Ci pierwsi powinni być bardziej zadowoleni, ale i najmłodsze pokolenie kwaka będzie zacierać ręce, bo Quake 4 powraca do CTFowskich korzeni, a to znaczy bardzo wiele. Czytając te słowa, już powinniście skakać z radości.

Ogólnie zastanawiano się czy tryb CTF w czwartej odsłonie wstrząsu przyjmie się tak dobrze jak w poprzednich częściach i czy w ogóle do tego dojdzie. Wygląda na to, że jak najbardziej TAK!

Założeniami programistów z Delta CTF jest przywrócenie starego klimatu, starej 'magii' w CTFie, która pojawiła się już przy okazji QWCTF, a później przy Q2CTF. O czym mowa? Wiemy na pewno, że do gry wraca tzw. hook, czyli hak przy pomocy którego mogliśmy bezkarnie i niepostrzeżenie poruszać się po pomieszczeniach, z flagą na plecach i ręką na piersi. Poza starym, bardzo przydatnym hakiem będziemy mogli wyrzucać bronie, naboje i flagę(!). Prócz sporej ilości zmian, a także dodaniem nowych map, pojawi się sporo ciekawych elementów.

Jest o co się martwić? Raczej nie, bowiem Delta CTFem zajmują się znani ludzie, m.in. SyncError z ID Software, oraz AnthonyJ pracujący przy Q4MAXie. Panowie bez wątpienia posiadają spory bagaż doświadczeń. Prace nad modem wciąż trwają i są coraz bliższe końcowi, a zespół wciąż poszukuje mapperów oraz grafików (2d).

Już teraz zapraszamy na stronę Delta CTF po więcej informacji, a wszystkich zainteresowanych rozmowami live - na kanał IRCowy #deltaCTF @ enterthegame.com

ESReality

KomentarzeKomentarze

  • SpOOnman

    #0 | SpOOnman

    2006-04-06 10:28:59

    Zobaczymy, jak przekombinują to się nie przyjmie poprostu.

    Czytałem, że hak w Q3 się nie przyjął gdyż cała gra wyglądała jak \"monkeys with rail\". Gra była zdominowana railgunem, natomiast mniejsze znaczenie miał movement i inne bronie.

    Czytałem, ża autorzy poza hakiem idą w gameplay changes - np. szybkość, ale dodają też np. dropy i orginalne runy. Zobaczymy, zobaczymy. Do tego czasu może wyjdzie Q4PL (hehehhee), to może zaczniemy w to grać :)
  • mefikh

    #0 | mefajpe^

    2006-04-06 13:24:13

    Sting cos szaleje dzisiaj :)
  • Lukin

    #0 | Lukin

    2006-04-06 14:09:09

    Będą m.in. nowe mapy, runy, hak, może szybsza zmiana bronii, nowe przedmioty (\"power screen\"). Generalnie wszystko ma być zbliżone do Q2CTF. I git, bo to najlepszy ctf wszechczasów.
  • SpOOnman

    #0 | SpOOnman

    2006-04-06 14:31:10

    No właśnie. Ja do wielu zmian podchodzę sceptycznie. A Q2 CTF znam tylko z kilku demek, mam nadzieję, że Ty grałeś skoro masz takie zdanie? :) Ja gram w Q3 CTF i też jest bardzo miły, pomimo, że nie ma haka i powerupy zamiast run.

    Dlaczego sceptycznie?:
    - nowe mapy - fajnie, z tego się cieszę, ale to pewnie potrwa tygodnie/miesiące
    - runy (zamiast powerupów) - ok
    - hak - totalna zmiana w stosunku do gry bez niego, ale wiem, że to koronny przedmiot dla tradycyjnych CTFowców
    - szybsza zmiana broni - jak to zmienia rozgrywkę chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Ja wolałbym baseq4.
    - nowe przedmioty - pożyjemy zobaczymy
    - przeczytałem też o szybszym przyspieszaniu - ja wolałbym baseq4.
  • Lukin

    #0 | Lukin

    2006-04-06 15:07:36

    Ja z koleji niewiele grałem w q3ctf - próbowałem, ale to nie było to co q2. Co do tych zmian - tempo zmiany broni też zostawiłbym takie jak jest, a reszta może być.
  • _Vitez_

    #0 | Vitez

    2006-04-07 03:04:55

    Ode mnie bardzo pozytywny odbior jako ze z Q2CTF jestem od dawna scisle zwiazany. To jest to na co dlugo czekalem i mam nadzieje ze jak w koncu Q4PL wyjdzie to sporo graczy zainteresuje sie tym wlasnie modem w Q4CTF.

    Co do zmian:

    - prawie na pewno jednak nie bedzie zmniejszana sila railguna
    - powerupy to disruptor shield (przejmuje 1/2 obrazen ale tylko tych idacych w health), autodoc (regeneruje health i pancerz do 150 pkt, jak sie wezmie megahealth to health nie spada i mozna miec 250h), time accel (2 razy szybsze strzelanie), power amplifier (dwukrotnie wiecej obrazen, kumuluje sie z quadem)
    - szybsza zmiana broni jest koniecznoscia jesli chce sie skutecznie zmieniac na on-hand hook . Czyli hook to kolejna bron i \"strzela sie\" z niego , w czasie latania na haku nie mozna uzywac innych broni... tak wiec szybka zmiana broni szczegolni z/na haka to koniecznosc... byl nie byla instant bo to by bylo przegiecie
    - ze swojej strony bede naciskal tworcow tego moda by byl tylko ammo drop (oraz weaponstay) i flag drop, choc slyszalem juz glos ze ma byc i weapon drop i/lub weapon respawn co 5 sek.
    - nowe mapy maja byc specjalnie dopracowane - glownie pod katem uzycia haka, strejf jumpow i crouch slide\'ow by przyspieszyc ta rozgrywke - dac szanse flag carrierowi na wyslizgniecie sie z bazy poprzez dobrego skilla/nieuwage obroncow a nie jak to w vanilla q4ctf - trzeba solidny atak i eskorte postawic by zdobyc flage. Dotychczasowe mapy maja tez byc przerobione oraz czekaja nas star, dobre i znane mapy z QW/Q2CTF/Q3CCTF
  • _Vitez_

    #0 | Vitez

    2006-04-07 17:53:44

    Btw jest tez kanal ircowy o tej samej nazwie na europejskim Quakenet.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

8608 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie