Nowo powstały serwis Quake3duel.eu postanowił zorganizować swój pierwszy turniej na platformie Quake 3 Arena CPMa CQ3 1v1. Puchar wystartuje już 21 grudnia o godzinie 18:30. Zapisać może się każdy. Jedynym warunkiem jest złożenie zgłoszenia na stronie www.cup.quake3duel.eu, oraz przebywanie na kanale #quake3.duel na 30 minut przed startem zawodów.
Dla mniej wtajemniczonych przypomnę, iż tryb Challenge Q3 (CQ3) jest to nieco odświeżony tryb vQ3, znany dobrze z OSP, bądź czystego Quake 3 Arena. Wszystkie zmiany, jakie wprowadza możecie znaleźć pod tym adresem. Turniej zostanie rozegrany na aktualnej wersji modu CPMa 1.46.
Informacje o turnieju:
mapy: pukka4, pukka2, reqtourney1, cht3, jul22 (warto zapoznać się także z q3revoluzzers)
tryb: CPMa 1.46, CQ3 1v1 (/callvote gameplay cq3, /callvote mode cq3dm)
czas: 21.12.2008r. 18:30 CET, od 18 obowiązkowa obecność na kanale #quake3.duel





Źródło: www.quake3duel.eu
- 1
#1 | Deo.
2008-12-16 15:22:32
#2 | raul
2008-12-16 15:32:25
#4 | Deo.
2008-12-16 15:36:32
#7 | AL|EN
2008-12-16 16:17:49
To, że nie przeskakujesz itemów czyni grę bardziej dynamiczną ale nawet dodanie rampjumpów nie zmienia fizyki w dużym stopniu.
#11 | Deo.
2008-12-16 18:31:46
#3 | sch
2008-12-16 15:32:40
#5 | raul
2008-12-16 15:45:51
#6 | ThrawN
2008-12-16 15:59:24
#quake3.duel CQ3 1v1 Cup" ?:
np. "tryb: CPMa 1.46, CQ3 1v1"
Najpierw piszesz "CPMA" a potem "CPMa" - co by nie było wielkość literki wprowadza w zamieszanie.
PISZE SIE "CPMA"
dla nie rozumiejących:
CPMA = mode
VQ3, CQ3, CPM - tryby= gameplay
#9 | raul
2008-12-16 16:25:14
#16 | lobuz
2008-12-17 08:45:17
VQ3, CQ3, CPM - tryby= gameplay"
CPMA = mod
VQ3, CQ3, CPM - tryby= gameplay = mode
#8 | m4t3k
2008-12-16 16:24:31
#10 | ij1
2008-12-16 16:57:53
#12 | aiken
2008-12-16 20:10:18
#13 | Deo.
2008-12-16 20:51:36
ed: Ktos do ostrego treningu? jak co to pisac :)
#14 | kaboom
2008-12-16 22:04:08
#15 | ij1
2008-12-16 23:09:54
#17 | OFF @ Grumx
2008-12-17 10:55:42
#18 | kaboom
2008-12-17 11:03:26
poczytaj wiecej tutaj
http://www.quake3tdm.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=24
#19 | aiken
2008-12-17 11:33:33
W sensie nie przeszkoczysz nad nim, bo model "hitboxowy" jest wiekszy. To dla jasnosci :).
#20 | kaboom
2008-12-17 13:45:40