Wywiad z Rick'em Johnson'em

Dostosuj

Wywiad z Rick'em Johnson'em

Ludzie z GameSpy złapali głównego programistę Raven Software - Rick'a Johnson'a i przeprowadzili krótki wywiad. Już sama pierwsza wypowiedź jest interesująca:


Quake IV pierwszoplanowo będzie grą skupioną na singleplayer, kontynująca fabułę związaną z Quake'iem 2. To nie oznacza, że nie będzie multiplayera, ale naszym nadrzędnym celem jest singleplayer.

W dalszej części wywiadu jest o pracy Rick'a, jakie ma doświadczenia z tworzeniem gry (m.in. iD ciągle udoskonala kod i porgramiści Raven muszą to wziąść pod uwagę), aż na końcu wychodzi na jaw, że programiści Raven dopiero pierwszy raz multiplayer Doom'a w pełni zobaczyli na QuakeCon. Wcześniej mieli tylko okazję chwile pograć na niedokończonej wersji.

Trochę to źle wróży. Wydaje się, że iD jak narazie nie uporało się do końca z MP w D3, zaś chłopaki z Raven czekają, na finalną wersję zanim zabiorą się za MP w Q4. W końcu D3 miał być tylko singlowy (zrobili wyjątek dla 4 osobowego MP), a Q4 miał mieć "flagowy" MP godny nastepcy Q3. Jak narazie wychodzi, że będą dwie gry skupione na SP, a multi będzie kulał. Czyżby iD nie miało pomysłu jak zrobić lepszy MP niż, który jest w Q3??

Wywiad

KomentarzeKomentarze

  • Lucas

    #0 | Lucas

    2003-08-21 11:47:57

  • n1co

    #0 | n1co

    2003-08-21 11:53:28

  • Lucas

    #0 | Lucas

    2003-08-21 12:03:50

  • kaZu^

    #0 | kAzu

    2003-08-21 12:25:53

  • Krypton

    #0 | Krypton

    2003-08-21 12:36:31

  • acci

    #0 | acci

    2003-08-21 12:42:17

  • Krypton

    #0 | Krypton

    2003-08-21 16:55:53

  • acci

    #0 | acci

    2003-08-22 09:21:38

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie