Opencup CTF Fall 2004 - podsumowanie !
Mamy już nowy, oby lepszy rok 2005 więc czas na małe podsumowanie ubiegłego roku pod kątem trybu CTF w rozgrywkach ClanBase. Zacznę od turnieju Opencup CTF. W tej edycji brały udział aż cztery polskie klany a były nimi:
Polish Power Pack,
bl@ck team,
Dywizjon 303 oraz
natural enemy. Jak widzicie mieliśmy dwa "nadprogramowe" klany, gdyż jesteśmy przyzwyczajeni, że w Europie reprezentują nas tylko PPP i bl@ck. Zapraszam do przeczytania całego podsumowania aby dowiedzieć się jak potoczyły się losy naszych rodaków.
Myślę, iż była to jedna z lepszych edycji tego turnieju szczególnie biorąc pod uwagę, iż jego supervisor
erazor zajmował się jednocześnie prestiżowym, "starszym bratem" OC czyli turniejem Eurocup X CTF. A jak dobrze wiemy, nawał obowiązków nie sprzyja dobrze nikomu i nieczemu. Tak jednak nie było w Opencupie z czego bardzo się cieszymy. Liczba aktywnie uczestniczących klanów nie była mała bo 80 (chociaż wiem, że supervisorzy chcieliby za każdymrazem przekraczać magiczną liczbę 100). Przejdźmy teraz do szczegółów, czyli podsumowania dla poszczególnych dywizji.
Dywizja 4
Force of Alias 
qubism 
addicted2Quake 
4. Grab 'n' Run [STARS]

Podsumowanie
Dywizja 3
vires-alit 
Fish Heads 
Roasted Fragging Liches 
4. united Forcez

Podsumowanie
[QPO]senti lub
reCap|twinman. W tej dywizji również mieliśmy naszą "wtyczkę" czyli chyba najlepiej znany w Polsce klan CTF (zaraz po bl@ck :) )
Polish Power Pack. Niestety oni również nie dostali się do fazy playoff. Zakończyli swój udział mając na koncie 2 zwycięstwa i 2 porażki.
Dywizja 2
reCap 
CAPital Skills 
scarab 
4. QuakeLamers

Podsumowanie
bl@ck team. Gdy na stronie Opencupa pojawiła się informacja o bl@ckach w drugiej dywizji, prawie nikt nie spodziewał się wielkiego sukcesu. A jednak ! Zaliczyli oni wspaniały występ dostając się nawet do fazy playoff, gdzie w ćwierćfinale niestety przegrali z QL 5:1.
Dywizja 1
ownage-team 
Wolfclaw 
clan devine 
4. sheepheads

PodsumowanieJa uważam, iż był to udany turniej. Supervisorzy poradzili sobie ze wszystkimi przeszkodami i utrudnieniami bardzo dobrze. Oby następna edycja była jeszcze lepsza co jest bardzo prawdopodobne, biorąc pod uwagę fuzję ClanBase i GGL.
ClanBase





#0 | marver
2005-01-01 23:52:59
#0 | qpr
2005-01-02 09:32:50
#0 | marver
2005-01-02 10:50:21