Brightskiny

Dostosuj

Brightskiny

Jedną z wielkich bolączek nowch unreali jest bardzo kiepska widoczność i zlewanie sie postaci z otoczeniem. W UT2003 problem został rozwiązany przez Pakmana, twórcę moda, który zdominował całą ówczesna scene i stał sie ogólno obowiazujacym standardem na serwerach i turniejach. Wnosił m.in. ze sobą brightskiny dzięki, którym w końcu z różnych ozdobników, trawy, skał, ziemi, wyłaniała się sylwetka gracza, a tym samym można było uruchomić bronie punktowe. Dzisiaj niespełna tydzień po premierze sequela UT2003 scena musi borykac sie dokładnie z tą sama bolączką co poprzednicy. Na szczęście naprzeciw twórcom gry tym razem wychodzą gracze i aktualnie mamy już dwie wersje brightskinów, które z pewnoscia umilą, a co najwazniejsze ułatwią czas oczekiwania na TTM2004.

dots3.gifSkriny

Blue1.jpg

Red1.jpg

dots3.gifDownload

Fora inunreal.de

KomentarzeKomentarze

  • Pajda

    #0 | Pajda

    2004-03-21 21:03:22

  • ICARIUM

    #0 | Icarium

    2004-03-21 21:08:44

  • cnt

    #0 | KNT

    2004-03-28 20:03:08

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie