cl_timeNudge i cg_nudge
| Autor | Wiadomość | 
|---|---|
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 16:56:21 
 Witam wszystkim mam takie pyatnie odnosne do komed cl_timeNudge i cg_nudge chciał bym wiedziec do czego sa te komedy bo z tego co wiem to wczesniej sie uzywało w ospie cl_timeNudge i nie znałem zadniej komedy cg_nudge.  Słyszałem ze na cpm powinno sie miec cl_timeNudge i cg_nudge 0 i miec ustawione cg_xerpClients 1 jak ustawiłem tak to niby lepiej sie spawa ale mi warpi przeciwnik :/ a zawsze miałem ustawione cl_timeNudge -15 i było niby dobrze tylko ze sie meczyłem z spawara :/ wie ktos jak moze mi pomoc z tym ?  
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 17:00:42 
 na osp jest cl_timenudge a na cpma cg_nudge - z tym ze jesli grasz na cpma to cl_timenudge powinienes miec 0
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 17:01:24 
 timenudge na cpma nie dziala
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 17:09:07 
 ok a co to jest z kolej to cg_lagHax ? i czy to jest prawda ze jak sie ma cg_xerpclients 1 to sie lepiej spawa ? a cl_timeNudge to mi dziła na cpm tzn na lagometrze midac te z zołte kropki i moze ja mam tylko takie wrazenie ze mi działa ? __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 17:15:53 
 chodzi o to ze komenda cg_nudge w cpma zastapila cl_timenudge, dlatego powinno sie miec cl_t na 0, a zamiast tego uzywac cg_nudge...ale to i tak dopiero jak ping jest wiekszy niz 100ms __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 17:22:35 
 jesli chodzi o xg_xerpclients - w docs pisze ze, jesli masz maly ping to powinno byc 0, wartosc 1 wygladza ruchy enemy jesli łorpuje, ale wtedy trzeba miec cg_nudge 0, natomiast jak sie ma duzy ping i uzywa cg_nudge to ruchy enemy mozna wygladzic wartoscia -1 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-26 20:45:26 
 lepiej sie spawa na xerp , ale tylko na nudge0 - i dodatkowo czucie myszki troche inne jest bardziej sie slizga :> ale ogolnie na + :d __ 
  | 
			
				
			
		 




