przedsmak cpma 1.45
- 1
 - 2
 
| Autor | Wiadomość | 
|---|---|
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 18:55:49 
 [url=http://www.esreality.com/?a=post&id=1498670]click[/url] __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 19:57:12 
 co to sa te ramp jumpy?  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:06:39 
 qrcze, losowy damage ? no niewiem czy to dobry pomysł...
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:22:00 
 gdzie tam pisze "Random Railgun Damage" ? __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:22:46 
 i tak sie nie przyjmie :> tak samo jak w jakichś starych wersjach cpma (już nie pamietam których, to było nawet dawno temu) arQon dodał możłiwość grania w "arQon promode'a" - czyli jego ulubionych ustawień. Nikt na tym nie grał. Tak tez i tutaj będzie... __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:23:06 
 pewnei mu o to chodzilo
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:23:47 
 heh ale zakonczenie jest dobre  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:25:29 
 double jumpy na powierzchniach ukosnych __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 20:30:35 
 achh.. to te z cpm? __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 21:28:49 
 te o ile się nie mylę z q2 i przeniesione do cpm __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-21 23:10:22 
 gafa tygodnia  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-21 23:23:43 
 To niby są opcje do ankiety czy co ? Bo się wzajemnie wykluczają. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-21 23:39:24 
 To nie są opcje do ankiety  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-22 00:04:44 
 i mówi: "wole szybsze strejfy cq3 niż krótkie skoki vq3 "a zaraz potem "wole krótkie skoki vq3 niż szybsze strejfy cq3" ??? __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-22 12:19:52 
 "Rail damage various from 100 to 75"
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-22 12:24:01 
 Jak przeciwnik jest dalej niż zasięg LG to zadaje mu 75 a im bliżej tym obrażenia zwiększają się do 100. Jest to nagroda za to, że jak nie trafisz a jesteś blisko to możesz dostać bęcki :-] __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-22 13:53:20 
 Z tym railem to jakas paranoja :| __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-22 14:13:19 
 Eh znowu jakieś kombinacje... __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-22 14:56:59 
 to akurat dobry pomysl z tym rail. __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-22 15:12:36 
 Nie widziałem - Ramp Jumpy to nie są Daouble jumpy !
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-22 20:35:42 
 Nudzi się Panom od cpma najwyraźniej..., ale i tak znajdą się osoby, które powiedzą, że jest zajesuperextra i w ogóle jak uważasz, że nie... to jesteś zacofany... __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 12:20:06 
 Porazka z tym railem. Dobrze jest wiedziec ile zostalo przeciwnikowi damage, itd! pozatym rail'a sie uzywa na duza odleglosc bo do tego jest! A teraz bedzie bardziej punktowane trafianie z bliska? Jakas paranoja! Spierdola doszczetnie tego moda :| __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 14:23:49 
 witam czy moze mi ktos pomoc w napisaniu skryptu mianowicie chodzi mi o zmiane koloru raila po kazdym strzale ;D lub moze ktos ma taki skrypt prosze o kontakt na GG  5950754   
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 15:48:30 
 ale kampienie na drugim końcu mapy nie będzie się opłacało tak bardzo __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 19:52:03 
 ahahaha  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 19:56:17 
 to te z dupy  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 19:56:55 
 to te z dupy  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 21:32:20 
 Zostaniemy przy 1.44 (Kaboom :]]]]]) i po problemie. A tera Alien mozesz sie na mnie wyzyc :] __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 22:50:41 
 no co Ty gadasz... :/ __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-23 22:53:59 
 to jest akurat aspekt taktyczny
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-23 23:20:03 
 A niby dlaczego sądzisz, że przejmuje się jakim komentarzem który jednoznacznie utwierdza ludzi w przekonaniu, że autor nie wie iż zmieniają nie vq3, nie cpm tylko fizykę cq3 w którą nikt nie gra - jest więc łatwe pole do testów. vq3 i cpm nie są zmieniane. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-24 00:43:55 
 A to lol, sor :] __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-24 00:44:19 
 A to lol, sor :] __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-24 10:42:13 
 co to cq3 ?B((((((((((((((((( __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-24 12:32:11 
 challenge quake 3  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-24 15:15:55 
 TA WERSJA JEST ŚWIETNA ! __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-24 15:37:00 
 a co to? __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-24 19:03:41 
 cytat xsi z orga
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-24 19:11:59 
 A mnie nie zacytujesz  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-24 20:36:12 
 cos tam pisales, ze sie nie znamy na quake i ze qwe to mistrz ;pp __ 
  | 
			
- 1
 - 2
 
				
			
		 




