cl_avidemo - .tga - jak zrobić .bmp ?
| Autor | Wiadomość | 
|---|---|
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-24 22:58:35 
 Czy można jakoś ustawić, aby przy cl_avidemo quake cpma vq3 zgrywał do .bmp zamiast do .tga ? Jak to zrobić, oraz jak wywalić wszystko z ekranu, a zostawić:
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-24 23:55:24 
 czyżbyś dysponował dyskiem twardym o pojemności liczonej w terabajtach że chcesz na bmp pracować?  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 00:15:12 
 [url=http://warsow.net/forum/viewtopic.php?id=15921]Tutorials for moviemaking[/url] __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2007-10-25 06:39:48 
 /cg_draw2d 0 
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 08:59:23 
 Wtedy zniknie też celownik oraz informacja kogo zabił. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 09:01:11 
 Dlaczego ? W CS 1.6 standardowo zgrywa się do .bmp przerabiasz od razu na avi i wywalasz bmp. po co je trzymać cały czas ? Dysk 80GB spokojnie starcza do zrobienia filmu 10min. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 09:02:27 
 Tutki do Vegasa/AAE, a pytanie o Q3, ale zapobiegliwość. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 10:21:51 
 [url=http://www.crossfire.nu/?x=tutorial]Tutaj poszukaj sobie tutoriali o zbieraniu demek, tga_hook i innych ciekawych narzedziach do obrabiania samych demek[/url]
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 10:48:36 
 zajzyj tez na to forum:
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2007-10-25 16:39:45 
 nie koniecznie, np jak zgrywasz w x264 to ci nie tarczy nawet 150 ;d __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2007-10-25 18:30:37 
 Chyba mylisz pojęcia :C __ 
  | 
			
				
			
		 




