Jak wyłączyć dźwięk trafienia ?
| Autor | Wiadomość | 
|---|---|
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 17:43:02 
 Chodzi mi o to czy da sie wylaczyc dzwiek takiego “pikniecia”, ktore wystepuje za kazdym razem jak pocisk trafi przeciwnika. Wiem ze da sie np wylaczyc dzwiek “szumienia” raila jesli sie ma go aktualnie w reku wiec mam nadzieje ze da sie tez wylaczyc ten dzwiek informujacy o trafnieniu, za wszelka pomoc bede niezmiernie wdzieczny  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 17:46:48 
 mnie się zdaje, że się nie da, ale gwarantuje, że jak się nawet da, to będzie ci to bardzo przeszkadzać w graniu
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 17:59:18 
 /s_ambient 0
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:12:30 
 s_ambient to komenda wylaczajaca dzwieki otoczenia np. szum wiatru, uderzenai w gong, 'chor' na dm14 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:15:39 
 tez wydaje mi sie ze nie mozna tego wylaczyc, zreszta ten dzwiek jest bardzo przyjemny, zwlacza gdy przez jakis czas przytrzymamy przeciwnika spawara  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:16:09 
 bzdura, mam ambient na 0 i na dm14 chór zawsze słysze __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:18:21 
 serio? ja mam na 0 i nie slysze...
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:18:32 
 moze dziala jak w CS, ze co runde (respa) trzeba wpisywac ;>  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:18:37 
 chor na dm14 jest akurat fajny  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:19:55 
 wiesz ile jest respów w 20 minutoym meczu q3?  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:20:26 
 aaa no ok  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:35:10 
 Zastąp plik z dźwiękiem trafienia na taki z ciczą. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 18:55:21 
 cg_nohitbeep 1 - tylko cpma __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 19:29:50 
 #11 ;-) __ 
  | 
			
| 
					
					 ex-Redaktor 
					 | 
				
					 2006-07-31 19:55:36 
 Pytanie tylko po co go wyłączać, skoro to działa na Twoją niekorzyść? __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 20:59:53 
 ale ja sobie to chcialem zbindowac bylko pod LG zeby nie slyszec tego dzwieku jak spawam tak we wszystkich innych broniach to chce slyszec  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-07-31 21:02:52 
 celownik podaza za przeciwnikiem na lanie, jak masz ping 0  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 22:17:40 
 wiem, rowno 5, nie mniej, nie wiecej  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 22:21:18 
 wiem, rowno 5, nie mniej, nie wiecej  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-07-31 23:39:10 
 Sorry, ale po co chcesz to wylaczac?  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-08-01 01:31:48 
 od kiedy w 20 minutowym meczu q3 masz ZAWSZE 5 respawnow? :e __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-08-01 02:24:33 
 nie bez powodu te " __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-08-01 10:21:46 
 w takim wypadku najlepszym rozwiazaniem ( o ile uzywasz cpma bo vq3 sie nie tykam ;P ) byloby zbindowanie kazdej broni z osobna z odpowiednio ustawioną opcją cg_nohitbeep, np:
 __ 
  | 
			
				
			
		 
.
. A to wszystko dlatego ze jak raz sobie gralem bez dzwieku to mi duzo lepiej wchodzil LG bo nie skupialem sie czesciowo na tym zeby ustawic celownik tak zeby slyszec ten dzwiek tylko cala swoja uwage skupialem na tym zeby celownik podarzal za przeciwnikiem. Moze to i troche glupie ale mi sie lepiej gra bez dzwieku trafienia LG 



