Quake 3 w 31 mln punktów
| Autor | Wiadomość | 
|---|---|
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-13 19:15:00 
 Quake 3 w rozdzielczości 10240 na 3072 pikseli. Osiągnięcie tak wysokich parametrów pracy w grze wymagało zastosowania 12 serwerów pracujących z systemem Linux i specjalnym oprogramowaniem pozwalającym rozdzielić zadania związane z renderingiem wysokorozdzielczego obrazu między wszystkie połączone ze sobą komputery.
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-13 19:20:08 
 Łał. Przydatne. __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-03-13 19:32:42 
 zieja, czego to ludzie nie wymysla  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-13 19:49:55 
 Siedzenie przed "takim czymś" musi być jak wejście do matrixa  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-13 19:50:02 
 nie pogasz na czymś takim dłużej niż 30 min, bo ci nie wyrobią stawy :} przdatne do symulatorów lotów, a nie do Q3 czy innych fpp. już lepiej miec kask/hełm/okulary, które dają podobny efekt 
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-03-13 20:10:06 
 Faaajneee. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-13 20:16:56 
 Powinni dopisac obsluge renderingu panoramicznego i dac FOV ze 180 bo na normalnych ustawieniach tylko rozciagnietych do 10240x3072 to bez sensu troche  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-03-14 15:31:58 
 btw istnieje juz mozliwosc laczenia kilku kart __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 15:53:09 
 hehehe najpierw napisalem newsa, a potem zobaczylem, że ktos ten temat na forum poruszył  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-03-14 16:05:52 
 Nieźle to wygląda  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 19:30:29 
 Dwie mozna ale kilka jeszcze nie, jakos niedlugo NV ma chyba wypuscic SLI Quad, moze 4x 7800GTX by dalo rade z tym Quakiem  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 19:46:39 
 No nieźle  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 19:51:48 
 Ja myslalem najpierw ze o jakies benchmarki chodzi  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2006-03-14 20:09:53 
 Dell zbudowal juz komputer z 4x 7800GTX, jest dostepny i zapewne ma masakryczna wydajnosc, byl pokazywany m in. na Cebicie __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 20:12:39 
 We wspolpracy z NV moze i zrobili ale oficjalnie to chyba jeszcze nie jest przciez dostepne. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 20:19:58 
 Nie Ty jeden  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-14 20:24:50 
 Geez, to musi być zabawa  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-15 21:23:03 
 heh.... Imponujące, ale zapewne ciężko by się grało... __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-28 12:52:28 
 wow  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-03-28 15:10:36 
 Efekt wizualny? Grafa sprzed 6 lat i te beznadziejne ramy monitora przysłaniające obraz. Ja kocham mojego Samsunga i 1280x1024 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-04-06 09:42:07 
 co do tych ram przeslaniajacych obraz to sie zgodze ! ale co do efektu to chyba twoj samsung sie chowa  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-04-06 16:15:56 
 no chowa sie chowa, ale nie bede mial przez niego wady wzroku -30 po 4 godzinach grania __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-04-07 13:16:21 
 przy takich rozmiarach nie liczysię rozdziałka tylko rozmiar plamki i te sery ;] jak dasz 12000x18000 na monitorze 25m' to nie sądze żeby efekt był lepszy niż na 19' 1280x1024 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2006-04-10 21:43:24 
 Mi sie podoba bardzo fajne  __ 
  | 
			
				
			
		 

.
.



