Użytkownik
|
Witam wszystkich, mam problem z graniem w CoD4 na serverach.
Gdy wchodze na server, w lagometrze ukazują mi się żółte słupki aka lag spikes.
Co kilka sekund mam lekkie przycinki, które bardzo utrudniają mi grę, przykład - http://www.youtube.com/watch?v=oi972K196H8.
Dodam też, że mam oryginalnego CoD4, próbowałem reinstallów, zmiany Windowsa, format dysku.
Podejrzewam, że przyczyną lag spike'ów jest PunkBuster, gdyż po usunięciu foldera pb z katalogu CoD4, przestałem mieć warpy, lecz nie moge grać bez PB - oczywiście PB mam zaktualizowane.
__
|
Użytkownik
|
wow
__
|
Użytkownik
|
za dużo procesów możne? jakiś program w tle nie wiem, ja miałem coś podobnego ale u mnie to było ze kurz był. To możne Ty tez spróbuj na wszelki wypadek
__ http://www.gamerconfigs.com/configs/gregorian
|
Użytkownik
|
właśnie taki sam problem mam na początku kazdego dolaczenia do gry... po czasie troche spada... wina siedzi chyba gdzieś w PB.
__
|
Użytkownik
|
uninstall
__
|
Użytkownik
|
udera, czy Ty na prawdę jesteś takim dysmózgiem??... pisał reinstall nie pomógł..
__
|
Użytkownik
|
Tylko że on napisał uninstall..:-D
__
|
Użytkownik
|
Nvm jedno i to samo znaczy.. auto lub samochód...
Tak więc znalazłem ciekawy fragment w necie:
Żółte fragmenty wykresu oznaczają, że snapshoty są gubione przez serwer, co nie zależy od klienta. W takim przypadku powinno pomóc obniżenie snaps. Jeśli serwer gubi snapshoty, obniżenie snaps do 10 spowoduje, że klient będzie akceptował tylko co drugi snapshot (zaleca się używanie wielokrotności 10 w tej komendzie lub dzielnika sv_fps), co przywróci synchronizację. Podobny skutek, chociaż inny mechanizm będzie miało zwiększenie średniej ilośći klatek na sekundę, czyli zwiększenie wydajności komputera, co jednak zwykle nie jest to już możliwe lub też zmniejszenie wartości com_maxfps. Żółte fragmenty górnego wykresu mogą posiadać kształt trójkątny lub prostokątny, jednak nie jest wyjaśniona różnica między tymi kształtami.
Wykres zawsze przesuwa się o jeden piksel na jedną renderowaną klatkę, czyli szybkość przesuwania jest wprost proporcjonalna do aktualnego fps naszego komputera.
Niewłaściwe funkcjonowanie serwera w praktyce obrazują poniższe przypadki i jak widać pociągają one za sobą również lagi po stronie klienta
co wywnioskować można żeby zmniejszyć SNAPS
__
|
VIP
|
uninstall - trwale usuniecie
reinstall - usuniecie programu po czym nastepuje ponowe jego zainstalowanie.
to nie jest to samo
__
|
Użytkownik
|
cos kojarze z lana
__
|
Użytkownik
|
Ta komenda - snaps, ma zostać wpisana przeze mnie czy przez server? Bo jak ja to wpisuje to i tak mi nie pomaga.
__
|
Użytkownik
|
@ mateck :
uninstall - odinstalowanie aplikacji
reinstall - odinstalowanie i zainstalowanie jej ponownie...
więc nawet jak on zrobi “uninstall” to i tak zaraz będzie można to nazwać reinstalką bo będzie installować coda... chyba że już nie ma takiego zamiaru; )
/
edit:
jak ja wpisuje snaps to mi to pomaga. miałem na 30 teraz dałem na 15 i jest gitarka nie pozbyłem się problemu całkowicie ale jest lepiej
__
|
Użytkownik
|
niestety musze cie blinku zmartwic ale snapsy powinny byc ustawione na 30 !
Moze twoj dostawca internetu zrobil cos z laczem albo tylko ci sie wydaje ze masz mniejsze warpy.
Sprobuj pokombinowacl z cl_maxpackets i jeszcze tam w opcja promoda masz cos takiego jak duplicate packets z tym tez sie pobaw nie wiem moze pb_sleep 500
__
|
Użytkownik
|
cl_maxpackets 100 i snaps 30 są wymusane przez promoda, więc nic nie zrobisz jeśli będziesz grał na serwerach z tym modem : )
__
|
Użytkownik
|
@ Smacky doo
zwracam honor, bawiłem sie na servie tymi snapsami ale tam nie było moda więc to siedzi gdzieś w pb... i packetsach.. i promod w tym przeszkadza..
ogolnie da sie to przeżyć ale jest tak że chcesz wbic na gre a tu od poczatku warpi i musisz czekac .. 3-4 minuty zeby zaczelo plynnie chodzic a powinno na luzie.. sprzęt mam nast:
650 W Chieftec zasilacz
Intel i5 750
4Gb ram DDR3
GeForce gtx280
i stwierdzam ze nic w kompie wiecej nie bede zmieniac bo nie ma po co...
PS: w cod2 nie mam az takiego problemu jak w czwórce.. właśnie te żółte lag-spike’i ...
__
|
Użytkownik
|
Jakiego masz dostawcę neta ? Jeśli neostrada to wszystko jasne, praktycznie wszyscy co mają neo to mają. Nie wiem czy czegoś nie przekręcam, ale w tym czasie pb coś wysyła na swój serwer a neostrada ma z tym problem, stąd warpy
__
|
Użytkownik
|
Niestety nie mam Neostrady -_-
__
|
Użytkownik
|
mam dokładnie to samo.
w grze mam/powinienem mieć stałe 125 fps, sekundowe zacięcie, spadek fps nawet do 12 i dalej przez chwilę normalnie i tak w kółko.
podkreślam, że wcześniej dokładnie na tej samej konfiguracji nie miałem z tym problemów .
system legal aktualizacje wszystkie (świeżo po formacie), gra legal - patch 1.7, pb_update - zrobiony
system xp home(SP3), P4 3,2GHz, 2 Gb Ram, grafa 8600GT, zasilacz 350W (stabilny), komp nie przegrzewa się.
instalowałem też stery najnowsze : grafa, sound, chipset, dx-runtime2009. nic nie pomaga. Internet 4mb działa stabilnie testowane połączenia na testroute.
w wcześniejszych sagach COD multi działa normalnie, cod6 też normalnie full detale ani jednego zacięcia.
Jakieś pomysły, porady ?
__
|
Użytkownik
|
Dokładnie to samo co kolega wyżej już miałem swój temat, ale oczywiście albo próbujecie być zabawni, co wam nie wychodzi albo wasze rady nie skutkują ; /
__
|