"Co ci się nie podoba w Cpma ?"
| Autor | Wiadomość | 
|---|---|
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 17:23:32 
 dokladnie co z klejacymi scianami i bugami na schodach ??
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 17:23:38 
 No nie wiem... grając na serwerze z 5/10ms vs. gracz z ~25ms ciągle doznaje owego "trafienia RG 3m od modelu".  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:16:18 
 "Bug ze splashem naprawią i mam nadzieję, że zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła ..."
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:18:59 
 No ściany, modeli kolizje itp też nie były zmieniane - to są subiektywne odczucia i nic nie poradzę na to. __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:20:43 
 Jeżeli jednak komuś się coś nie podoba to OK - ja tu nic na siłę nie robie ale  nie może być tak, że to co się komuś nie podoba okrzykiwane jest zaraz wielkim bugiem cpma itp itd
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:29:04 
 jasne... spojrz na wypowiedzi Zero4 toxa czm coollera itd na temat cpma.vq3... __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:45:20 
 Obiecałem że napiszę to piszę:
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:49:43 
 Ewidentnie nie jesteś programistą Cpma i huja wiesz - bugi ze splashem(wiec nie z RG,MG,SG,LG) są związane z wiekompmnym fixem aby splash nie przechodził przez cienkie ściany za czasów 1.11-1.17
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 18:54:52 
 czm, cooler i cała reszta śmietanki q3 - wszyscy oni jeżeli grali przez ostatnie 2 lata to grali cpma.vq3 na turniejach  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 19:52:20 
 Moze nie na temat ale co tam
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 20:16:48 
 Czy ty jestes idiota? Splash = rl, strzelanie przez sciany sg, rg, zabijanie po 1s strzalami w powietrze itd itd itd WSZYSTKO TO WINA NETCODE MUSKU! Zrobilem ci film pokazalem ci bugi a ty mi wpierasz jakies blazenady! Opieram sie na demach, fragach, dowodach a nie na pustym goloslowiu jak ty................................. Biale jest czarne a czarne jest biale OTWORZ OCZY CZLOWIEKU (czy moze mam ci zrobic godzinny film z bugami?!). __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 20:59:47 
 grali w cpma.vq3 bo mieli jakis wybor ??
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 21:02:23 
 to byl by najbardziej innowacyjny film z gier EVER  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 21:02:43 
 w CS'ie mialem 9999  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 21:14:41 
 alien zluzuj szorty, zalozyles temat, w ktorym poprosiles o "o wpisywanie tutaj pytań - nawet tych niewygodnych a czasami wręcz podpuszczających..." 
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 22:32:10 
 po co oddzielac sie od q3 ??  __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 22:36:31 
 dobra spoko tylko gdzie te pytania ? obelgi w sytlu: wszystko to wina netcode nie będę nawet zadawał mu bo to błazeństwo przypisywać jakieś subiektywne odczucia cpma netcode - wszyscy grają tylko 3 się uparło, żeby wszystko co im się nie podoba/nie lubią uważać za bug cpma ... __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-02 22:39:12 
 Drogi Alienie cenie sobie twoja wiedze na temat q3. Dotychczas twoja awersja byla skierowana personalnie albo do kabooma albo do tych co sie z toba nie zgadzali. Czesc z tych osob nie miala w niektorych kwestiach dostatecznej wiedzy, ktora zreszta staralem sie z wlasnej woli im przekazac. Nie podoba mi sie natomiast obrazanie graczy jako calosci (...) zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła. Dolacze sie do slow kabooma o tym, ze zakladasz temat a potem z niepochamowanym gniewem rozpoczynasz krucjate niby Don Kichot. Przejscie na cpma.vq3 jest nieuniknione, i kazdy juz zdazyl to zrozumiec. Tak samo kazdy ma prawo do wyrazania swojej opinii a tym bardziej ma prawo zapytac sie o zauwazone bledy. Po to zalozyles temat, aby osoby chetne mogly dowiedziec sie 'dlaczego cos dziala tak a nie inaczej'. Ty natomiast sprowadzasz dyskusje do tego, ze jak komus sie cos nie podoba to znaczy ze jest debilem albo ignorantem.
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-02 23:59:39 
 "Ty natomiast sprowadzasz dyskusje do tego, ze jak komuś sie coś nie podoba to znaczy ze jest debilem albo ignorantem." - do wszystkich odemnie szczere: Przepraszam WAS ...
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 02:23:19 
 Dzieki za odpowiedz, z czescia sie zupelnie nie zgadzam i mysle ze ma to cos wspolnego z wyrazem "stand-alone" pewnie ... 
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 02:39:16 
 ja mam pytanie skoro skusil sie na przejecie graczy z osp dlaczego przenoszac ta gre do swojego modu nie zostawil jej takiej jaka byla... wraz z Tymi bugami ktore Tobie sie nie podobaja a mi podobnie jak wielu wielu innym wrecz przeciwnie. Choc to czy to blad czy nie to jest tez podejscie subiektywne jak widze po Twoich wypowiedziach alien
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-03 12:34:50 
 Nie ... cały q3 będzie wtedy darmowy ... __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 12:40:58 
 Licencja GPL na jakiej jest wydany kod zrodlowy do silnika q3 daje mozliwosc wydania komercyjnej gry. Sam Carmack mowil w wywiadzie na qconie, na ktorym ogloszono uwolnienie q3engine, ze chcialby doczekac sie jakiejs komercyjnej gry opartej na udostepnionym silniki (nie koniecznie akurat q3, bo dotad nikt nie dokonal tego z zadnym z uwolnionych wczesniej silnikow np. q1 czy q2). Podzielam twoje zdanie, ze CPMA bedzie darmowe, chociaz jak dotad nigdzie nie bylo potwierdzenia, a przynajmniej o istnieniu takiej informacji nie wiem. __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-03 13:25:02 
 1.Kod źródłowy jest darmowy - ioq3 oraz cq3 przecież to tylko poprawione pliki quake3.exe
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 13:57:33 
 ioq3 i cq3 nie maja nic wspolnego z kodem zrodlowym ani z silnikiem, to tylko zkompilowany i zlinkowany program (to tak jak z maszyna wirtualna javy, to taki posrednik). W kodzie zrodlowym (dokladniej w silniku) nie ma zadnej grafiki. Q3 nie bedzie darmowy, bo to zarejestrowany znak towarowy/wartosc artystyczna do ktorej prawa ma id i odp. artysci. CPMA_FREE_GAME to tak, ale nie mozna w takim razie stawiac miedzy tymi dwoma rzeczami (tym bardziej kod zrodlowy != q3:a != cpma_free_game) znaku rownosci. Ja wiem, ze ty to wiesz, zastosowales skrot myslowy. Jesli chcemy byc rzetelni i dokladni, skoro poprawiales innych, to ja moge teraz poprawic Ciebie. __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 14:08:05 
 dokladnie, pisalem juz o tym wczesniej
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 15:44:42 
 A ja wam zarzucę supero Elo melanżową radą  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-03 16:22:48 
 nadal czekam na odpowiedz  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-04 23:34:43 
 To tylko jeszcze bardziej podzieli scene .... ujowa rada __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-04 23:46:12 
 Feel the irony  __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-04 23:50:46 
 To nie tyle do ciebie co do tlukow co nie kumaja dlaczego kuczy "umarlo" __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-12 00:18:54 
 nie do mnie to pytanie, mi to wszystko jedno __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-12 15:15:09 
 Czy ktos tutaj wie dlaczego polacy zaczeli grac na promode ? dlaczego scena q3 w polsce podzielila na 3 rozne i czy dalczego zawsze modyfikacje wykonane przez arqona wywolywaly kontrowersje w mniejszym lub wiekszym stopniu ?? jak sie domyslam niewiele osob wie dlaczego :| __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-12 16:30:33 
 To temat na 2 dni gadania ... __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-12 16:31:03 
 To temat na 2 dni gadania ... __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-12 17:07:35 
 nie do konca .... wystarczy pare zdan ... 
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-13 18:02:01 
 1. Choćby nawet po tygodniu był Promode to i tak CPL użyłoby vq3 i nic to by nie zmieniło.
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-13 18:04:30 
 1. Choćby nawet po tygodniu był Promode to i tak CPL użyłoby vq3 i nic to by nie zmieniło.
 __ 
  | 
			
| 
					
					 VIP 
					 | 
				
					 2008-01-13 18:11:52 
 ad1. Zmienilo by . niewiem czy pamietasz moze pierwsze dni po wyjsciu q3 na kanale #promode ?? bylo full ludzi niezadowolonych i czelako wlasnie an tego moda , byla duza szansa ze stal by sie on standartem
 __ 
  | 
			
| 
					
					 Użytkownik 
					 | 
				
					 2008-01-16 21:13:10 
 mi sie nie podoba cpma bo skaszanilo mi myche i musze kupowac nowa. A tania nie była...Nie podoba mi sie ze wszyscy sie tak tym podniecają. To by było na tyle...ogólnie tego moda mogloby nie byc __ 
  | 
			
				
			
		 
 Takich bledow z rl, rg, sg, lg jest mnostwo i ewidentnie jest to wina tego swietnego NIEDOPRACOWANEGO netcodu. Uwielbiam sytuacje w ktorej spawam puszczam a koles ginie dopiero za pol sekundy... pomijajac juz rg ktorym robie impressivy strzelajac w powietrze :E
 jakoś zawsze prawdziwi gracze grali i nie narzekali hahah 
 Hud jest zmieniony."




