Większe znaczy lepsze?

Dostosuj

Większe znaczy lepsze?

O podkładce, której dotyczy ta recenzja, pisał już mój redakcyjny kolega Jaras w swoim teście sprzętu dla graczy. Tekst nie skupiał się jednak na samym Icemacie 2nd Edition, ale był raczej porównaniem konkurujących ze sobą akcesoriów. Dlatego raźno przystałem na propozycję ProGamera i postanowiłem osobiście przekonać się o wadach i zaletach najnowszego produktu ze stajni Icemat. Na kolejnych stronach znajdziecie dokładny (mam nadzieję) test tej podkładki, będącej powiększonym następcą bardzo udanego Icemata Original. Ale czy większe znaczy lepsze? Przekonajcie się sami.



Strona główna | Wstęp - po co w ogóle to szkło? | Co znajdziemy w pudełku | Icemat w praniu, czyli gramy | Co się nie podobało | Podsumowanie

  • 1

KomentarzeKomentarze

  • Lucas

    #0 | Lucas

    2005-02-04 12:25:45

    Nice!!!!

    GW
  • Van Helsing

    #0 | 3r!c

    2005-02-04 12:32:17

    Zwykle nie czytam takich tekstów, tzn tylko początek i tu mnie jakoś wciągnęło i przeczytałem cały tekst.

    Jedyne co mi się nie podoba to na końcu podsumowanie te białe literki na tym \"ledwie\" szarym kolorze były dla mnie troche źle widoczne, tylko to mi przeszkadzało.

    Tekst bardzo miły.
  • chopin

    #0 | chopin

    2005-02-04 13:19:31

    gdybym inwestował w komputer właśnie taką podkładkę bym kupił :D
    (czy to jakaś moda na recenzje hardwaru teraz jest?) [+]
  • lecho

    #0 | lecho

    2005-02-04 13:34:40

    otwieramy sie na nowe rynki ;)
  • ziel1na

    #0 | ziel1na

    2005-02-04 13:43:31

    jest jakies ciche szklo/plastik ? :D
    bo slyszalem kiedys szuranie po steelpadzie i nie mogl bym na takim grac :/ musi byc cicho... wiem ze do grania zaklada sie sluchwaki ale normalnie tez sie korzysta z tej samej podkladki [;
  • SABATHUS

    #0 | SABATHUS

    2005-02-04 14:28:26

    Jak zwykle można się było spodziewać dokładnego testu :) . Mnie co prawda za bardzo wqrza szuranie i te \"lustrzane\" plamy od potu, miałem okazję grać na Icemat Black.

    Jak z tym dacie sobie radę to podkładka jest naprawdę spoko :) [+]
  • *Jaras

    #0 | Zemsta Pana Franka

    2005-02-04 15:00:32

    Test jest naprawdę bardzo dokładny, świetna robota Lecho. Miałem tego pada u siebie przez 3 tygodnie razem ze Steelem 4d. Niestety nie darzę go zaufaniem, nawet nie darzę go szacunkiem... Icemat Original jest cichszy i ma lepszy poślizg - ale jest trochę mały.

    Co do ślizgu - steelpad 4d na obu stronach miał lepszy poślizg, a myszki podklejałem 3 rodzajamy ślizgów. Przy tym był cichszy - ale Icemat oczywiście ma asa w rękawie, jest niewiarygodnie dokładny.

    [+] dla lecha za świetny test - co do komentarzy na \"modę HW\" - to źle ? :P ? Cieszcie się, a zapewniamy, że teraz takie teksty będą coraz częściej.
  • sxl

    #0 | sxl

    2005-02-04 16:11:33

    jak widze tekst Lucasa albo lecha o hardware, to sie wkurzam bo mysle \"znow musze dac plusa...\"
    :-D
  • slawek

    #0 | slawek

    2005-02-04 16:45:57

    To jeszcze nic. Ja się wkurzam, bo żeby dać [+] muszę, cholera, przeczytać te teksty.
  • lecho

    #0 | lecho

    2005-02-04 17:02:24

    ej prosze was :DD odmieniajcie moja ksywe tak jak piwo \"Lech\" albo \"Lech Poznan\" :E
  • WAP

    #0 | WAP

    2005-02-04 17:22:05

    Ja mam mx510 + miceskatez i na icemacie działa bardzo dobrze.Jak pad i ślizgi są czyste to chodzi raczej cicho.Denerwuje mnie tylko ta zabawa ze ślizgami
  • rostek

    #0 | Rostek

    2005-02-04 18:25:14

    aparacik by sie przydal co ? :D fleshem po oczach daje
  • *Jaras

    #0 | Zemsta Pana Franka

    2005-02-04 19:21:12

    Poki co ja zgarnalem najwiecej [+] za test jakiegokolwiek sprzetu dla gracza :P 93% ^^
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-02-04 20:33:49

    Posiadam Icemat\'a Oryginal Black (z tandemu z M$ IE 3.0a) i muszę powiedzieć, że szuranie mi wogule nie przeszkadza. Najbardziej mnie irytuje to, że praktycznie co drugi dzień trzeba tę podkłądke przemyć (ja stosuje środek do monitorów i ściereczkę z mikrofazy [ale to pr0 :P]), bo inaczej myszka \"przykleja\" się do podkładki i ruchy stają się utrudnione. Częściową winę ponoszą za to moje łapska, z których po prostu w czasie grania płynie dość spora ilość potu. Ogólne wrażenie jest jednak b. pozytywne, nawet na \"defaultowych\" slizgaczasz z myszki (czyli bez zadnego teflonu) gra mi się b. wygodnie, i nie daje się narzekać na jakieś większe tarcie. Oczywiście teflon w znaczący sposób poprawia trakcje, ale perspektywa konserwacji (tj. wymiany) skatezów troszke odstrasza. Nawiązując do wypowiedzi autora recenzji, z uwagi na bardziej gładką powierzchnię IceMat v1.0, muszę stwierdzić ze szkło nie starło aż tak mocno ślizgaczy myszki, więc nawet jak ktoś nie bedzie miał ochoty na częste zmienianie skatezów, nic sie nie stanie.
  • e2

    #0 | edwa

    2005-02-04 20:48:22

    Za ostatnią tabelkę wieeeeeeeelki [+] :) recenzję przeczytam później.
  • deadkennedy

    #0 | deadkennedy

    2005-02-04 21:46:33

    masz chyba na mysli szuranie po icemacie :P
    jak ortho mial ice\'a na WITU, siedzac dobre 6 metrow dalej dostawalem nerwicy jak on myszke przesuwal :D
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2005-02-04 21:54:15

    Moim zdaniem hałas świadczy tylko o wysokim tarciu. Hałas nie bierze się znikąd.
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2005-02-06 00:35:29

    GW naprawde pr0fesjonalny opis

    pozdrawiam
  • conish

    #0 | conish

    2005-02-06 12:14:10

    Mam ice`a dwojke blue. Swietnie wspolpracuje z mx510. Sens spadl o 2 w ciagu miesiaca.

    Ale... ja nie dostalem pudserferow... hmmm
  • sxl

    #0 | sxl

    2005-02-06 16:45:38

    i mylisz ze to sie przeklada na to ktory text jest lepszy?
    moze dajmy ankiete \"kto fajniej pisze recenzje hw\" :s
  • *Jaras

    #0 | Zemsta Pana Franka

    2005-02-06 16:53:04

    :PPPPPPPPPPPPPPPP to byl *joke* :P
  • sxl

    #0 | sxl

    2005-02-06 16:54:24

    lans :s
  • *Jaras

    #0 | Zemsta Pana Franka

    2005-02-06 18:48:05

    Zrobili Cie w przyslowiowego \"członka\" :P

    Do kazdego Icemata.2nd dodaje sie zwykle slizgi + wycinane teflonowo-plastikowe podobne.
  • oLEq

    #0 | oLEq

    2005-02-06 19:31:13

    mam od tygodnia tego icemata tyle ze w wersji black. mam mxa510 i wczesniej gralem na golym biurku bo bylo bardzo sloskie, ale po zmianie biurka zaczely sie scierac slizgacze, wiec zainwestowalem w podkaldke, i powiem ze teraz bym sie niezamienil na inna :P niema zadnych przeskokow, niedokladnosci, mysz robi to co ja chce :P wypas i tyle
  • [PAO]_KUBA_[PL]

    #0 | off | paokuba

    2005-02-07 12:15:23

    mam tzn nie mam icemata i kurde jakos ubijam :P na optyku
  • oLEq

    #0 | oLEq

    2005-02-07 12:31:25

    heh no ja tez jakos ubijalem ale teraz ubijam lepiej :P
  • [PAO]_KUBA_[PL]

    #0 | off | paokuba

    2005-02-07 13:00:30

    heheeh no mozliwe:D a cholera wie moze wydam te pare \"sztuk zlota\", moze wiecej ubije :P muhahah niemcy chowajcie sie do dziur!!
  • conish

    #0 | conish

    2005-02-07 18:30:15

    Wedlug oficjalnego stanowiska progamer.pl (bo za takie przyjmuje mail od nich) pudsurfersy nie sa dorzucane do icemata, a Lecho dostal je w prezencie...

    Anyway... cos jest nie tak...
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

599 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2018

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.