Premiera Red Alert 3 za dwa tygodnie

Dostosuj

Premiera Red Alert 3 za dwa tygodnie

Niespełna trzy tygodnie pozostały do polskiej premiery wyczekiwanego przez rzesze fanów Red Alerta 3. Gra trafi do rodzimych sklepów 31 października (natomiast ogólnoświatowa premiera została zaplanowana na 28 października). Mowa tu jednak tylko o wersji pecetowej.

Posiadacze Xboxów 360 poczekają na swoją wersję gry nieco dłużej, zaś fanów konsoli Playstation 3 czeka srogi zawód - Red Alert 3 w ogóle nie ukaże się na tej platformie sprzętowej. PS3 to bardzo silny system, ale jak wiecie jest bardzo egzotyczny i ciężki do produkcji. Nasz silnik nie był przystosowany dla PS3 - takie słowa Amera Ajamiego kilka miesięcy temu cytował serwis VideoGamer. Oto najnowsze trailery gry:

hide_dot.gifSuperweapons Trailer


hide_dot.gifTrailer Imperium Wschodzącego Słonca

hide_dot.gifThe Women & Men of Red Alert 3


Na uwagę zasługuje zwłaszcza ten ostatni film. Możemy na nim (poza reklamą kolekcjonerskiej wersji gry) zobaczyć całą gamę aktorów, którzy wezmą udział w klasycznych dla serii Command & Conquer przerywnikach filmowych między misjami. W obsadzie Red Alerta 3 znaleźli się między innymi Tim Curry, George Takei, J.K. Simmons, Gina Carano, Jonathan Price, Gemma Atkinson, oraz Jenny McCarthy.

CNC ReactoR

KomentarzeKomentarze

  • m4D

    #1 | m4D

    2008-10-13 12:11:38

    uciekl ze szkoly i juz newsiakuje
  • rml

    #2 | rml

    2008-10-13 12:12:45

    rzucam szkołe
  • m4D

    #3 | m4D

    2008-10-13 12:18:54

    rzuć życie
  • rml

    #4 | rml

    2008-10-13 12:23:56

    rzuć klopsa :D
  • k@rto

    #5 | k@rto

    2008-10-13 12:27:17

    romek ja teraz w pracy siedzę i nie mam czasu na trajlery ;>
  • bodzo

    #6 | bodzo

    2008-10-13 12:37:26

    karto boj sie juz :) Bogus nadchodzi !
  • k@rto

    #7 | k@rto

    2008-10-13 12:57:33

    i ty w to wierzysz ^^
    jak się zwracasz do weterana :D
    a btw boguś dlaczego nie łupiemy w betę. zalega tylko na hdd
  • bodzo

    #8 | bodzo

    2008-10-13 13:06:22

    przepraszam ;)
  • rml

    #9 | rml

    2008-10-13 13:28:55

    D:
  • mefikh

    #10 | mefajpe^

    2008-10-13 14:42:02

    Mi się osobiście TEN trailer najbardziej podoba, bo jest nietypowy.

    No i boska Ivana Milicevic grrr :-))
  • diGi

    #11 | diGi

    2008-10-13 17:14:27

    O w mordę, jestem pod wrażeniem, że udało im się zaangażować aż tylu znanych aktorów :o Big [+] dla EA
  • Blademaster

    #12 | Blade

    2008-10-13 18:06:42

    ej rumelek, co ty taki cholera taki redalertowaty sie zrobiles

    ciagle tylko od ciebie widze newsy o tej produkcji - czyzbys mial zamiar zaczac tam swoja kariere profesjonalnego gracza?! :XD
  • Martinoz

    #13 | Martinoz

    2008-10-13 18:58:38

    Jak będzie grał regularnie to da rade.
  • rml

    #14 | rml

    2008-10-13 19:20:21

    dlaczego \"zacząć\" :(

    ps. i tak wole fpsy
  • Blademaster

    #15 | Blade

    2008-10-13 19:33:40

    a byles kiedys pro playerem?;d
  • Martinoz

    #16 | Martinoz

    2008-10-13 20:06:26

    Rmlku, a czemu nie napisałeś ooooo.....
    http://img381.imageshack.us/img381/4194/redalert3pu6.jpg :P
  • unFake

    #17 | unFake

    2008-10-13 20:52:56

    Na razie z tego co słyszę, to RA3 nie zbiera pochlebnych recenzji z bety. Jeśli EA poprawi gameplay, aby był bardziej kompetytywny, to będzie super. W przeciwnym wypadku nowy Red Alert będzie takim rts-em dla niedzielnych graczy, podniecających się grafiką.. Oby się postarali, a nie tylko ciągnęli kasę, liczę na zbalansowaną, dobrą grę :]

  • Martinoz

    #18 | Martinoz

    2008-10-13 21:10:24

    Beta to beta - posiadała w cholere denerwujących bugów, szczególnie z pathfindingiem oraz brak predelaya w niektórych umiejętnościach (kochany King Oni i jego instant szarża)
    A grafika i tak jest średnia :s
  • unFake

    #19 | unFake

    2008-10-13 21:36:02

    Więc sądzisz, ze finalna wersja będzie się znacznie różnic od bety? I rozgrywka będzie wystarczająco zbalansowana, aby ze spokojem organizować turnieje i ligi?
  • Martinoz

    #20 | Martinoz

    2008-10-13 21:44:24

    I tu jest problem - jak ostatnio prawie każdą większa firma robiąca gry czy nawet produkująca filmy jest nastawiona tylko na zysk. O ile niektórych rzeczy w becie nie można już było zmienić (dodać animacje itp) bo beta drastycznie sie powiększyła. Problemem jest to co pokocha 90% casuali - moce wsparcia które zadają za wysokie szkody. 1 kliknięciem można było pozbyć kilku budynków, jednostek już nie bo posiadały opóżnienie w aktywacji.
    Balans jest w miarę \"ok\" - o dziwo 50% taktyk w becie wynależli Polacy, przy czym taka jedna czyli manspam Sowietami jest nie do odparcia. Mało tego mimo tego manspamu masz jeszcze blisko 5000 float kasy.
    Do tego dochodzi spore rozróżnienie między frakcjami (systemy budowy) i odpowiednie zbalansowanie ląd-powietrze-woda. Ogólnie będzie sporo do nadrobienia dla EA LA, takie moje skromne zdanie z którym nie każdy sie musi zgodzić.
  • unFake

    #21 | unFake

    2008-10-13 21:57:30

    Sam nie grałem w betę, a w trakcie czekania na SC2 chciałbym pograć w coś \"na serio\", dlatego zależy mi na tym, żeby RA3 faktycznie nadawał się do gry w ramach lig i turniejów. Co do tendencji producentów do upraszczania gier i robienia z nich maszynek do robienia kasy, to muszę się z Tobą zgodzić. Jest to smutne...
    Co do samego gameplay\'a, to sądzę, że oprócz wymienionych broni masowego rażenia, niezbyt dobrym pomysłem jest to, że większość jednostek to amfibie, co trochę działa na niekorzyść zamieszczenia wody, która równie dobrze mogłaby być zwykłym terenem.
  • Martinoz

    #22 | Martinoz

    2008-10-13 22:22:31

    No poważnie można grać, bo i tak w becie skill sie liczył. Ekonomia nie pozwalała na spam, za co duży plus - niesamowicie duże znaczenie posiadał wreszcie zwiad, bez którego nie można sie obejść. Problemem są drastyczne zmiany w patchach (Cryocopter 200% nerf), które będą sie pojawiać jeszcze długo - przykładowo w becie był bug w którym zmniejszone Apocalipsy oraz King Oni mogły bezproblemowo używać swej drugiej zdolności - czyli Apoc nadal wciągał jednostki swym grinderem, a Kinguś szarżował bezproblemowo wszystko miażdżąc.
    Kolejny problem to umiejętności - użycie Grindera czy szarży nie jest skillem, a poprostu tanią zagrywką. Od patcha 1.5 w becie ogromna ilość graczy sowieckich nastawiała apoci odrazu na grindery - bo te miażdżyły nie tylko pojazdy, ale również budynki. Do tego ogromna ilość hit points powodowała że były prawie niezniszczalne.
    Jest jeszcze problem z dość małymi mapami, dziwnymi pasywnymi mocami wsparcia (50% bonusy do HP, dmg i zasięgu - za darmo, lepiej aby dawały z jakieś 10%).
    Superbronie są na lekki +, nie ma mowy o kampieniu.
    Jakbym miał podsumować bete to:
    + wreszcie wsparcie od EA
    + ekonomia
    + różnorodność frakcji
    + brak możliwośći do kampienia sie w bazie
    - drastyczne zmiany w łatkach
    - przesadzone moce wsparcia
    - niezbalansowane jednostki
    - problemy z wyważeniem frakcji
    - błędy silnika SAGE jak pathfinding
    - Gamespy i jego problemy jak nagłe pady serwera
  • V!ct!M

    #23 | vicek

    2008-10-17 10:59:51

    fajnie :x
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4948 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie