Sennheiser hd 555 problem z reklamacją

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
nomad4004

2010-09-14 20:14:48

Witam
Mam problem z reklamacja tych słuchawek a mianowicie pękniętymi pałąkami
http://www.esports.pl/static/files/minor/recenzja/pekniecie1.jpg

Czy ktoś z was miał podobne problemy z gwarancją z tego tytułu i jak sobie poradził.
Słuchawki zakupione w RTVeuroAGD w marcu 2010 więc gwarancja jest ważna.

Czy jest możliwość reklamowania w inny sposób tych słuchawek np przez dystrybutora??
pozdrawiam.

__

Użytkownik
ffsnecffs

2010-09-14 22:25:13

LOL a moze bys napisal jaki masz problem z ta reklamacja ? jak masz paragon i gwarancja jeszcze jest to idziesz do sklepu i reklamujesz, daja ci nowe albo kase lol

__

Użytkownik
nomad4004

2010-09-14 22:36:19

I tak zrobiłem sprzęt przyjeli mineło 2 tygodzie i przysłali list żę słuchawki mogę sobie odebrać ale reklamacji nie uwzględniają ponieważ zacytuje

“W nawiązaniu do zgłoszenie reklamacyjnego uprzejmie informujemy, że nie możemy uwzglednic Pana żądania o naprawę towaru.

W ocenie sprzedawcy nie zachodzi niezgodność twaru z umową. Przyczyną wystąpienia zgłaszanej wady jest użytkowanie niezgodne z instrukcja obsługi, za co sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności."

I mam paragon i teoretycznie gwarancje przez jeszcze 18 miesięcy.

Teoretycznie wypieli się.

__

Użytkownik
qwe

2010-09-14 22:53:45

Huh, nie było mnie tu chyba pół roku.
Te słuchawki same z siebie się nie rozleciały. Nie upuściłeś ich czasem na podłogę etc?
Daj więcej zdjęć. Interesują mnie zdjęcia z boku, ale jeśli masz w lepszej jakości od góry to też możesz dać, tylko proszę Cię- niech będą w dużej rozdzielczości.
Opisz dokładnie Twój problem, kiedy się rozwaliły, czy było to podczas normalnego użytkowania, czy najpierw było lekkie pęknięcie czy od razu wyskoczył taki defekt etc.

Normalnie na gwarancji nie uwzględnią Ci defektów mechanicznych, bo skąd oni mogą wiedzieć czy Ty np. nie dbałeś o te słuchawki i nie rzucałeś ich gdzie popadnie (niektórzy mają tak, że o nowy sprzęt, nawet bardzo drogi, dbają tylko na początku posiadania, później już się “przyzwyczajają", przestają szanować i szybko zużywają mechanicznie/wizualnie swój zakup).
Pomogę Ci, tylko opisz DOKŁADNIE Twój problem.

__

Użytkownik
nomad4004

2010-09-15 06:24:36

Na razie słuchawki są w sklepie na reklamacji, zdjęcie przedstawię później ponieważ żadnego nie zrobiłem a to pochodzi z waszej strony aby zobrazować miejsce pęknięcia. Dodam że wystąpiło ono z 2 stron z jednej jest troszkę mniejsze. Mogę zapewnić na chwilę obecną że nie posiadają one poza tymi pęknięciami innych znamion zadrapań, wgnieceń świadczących o tym że były źle użytkowane.
I ze swojej strony dodam że akurat nie należę do osób które rzucają sprzętem.
Wadę stwierdziłem gdzieś tak na początku sierpnia, a 20 sierpnia odałem do sklepu. Przez prawie cały lipiec ich nie używałem (nie było czasu) słuchawki zakupione 22 marca 2010 roku.
Nikt oprócz mnie ich nie użytkował.

__

Użytkownik
qwe

2010-09-15 10:41:32

Sorry, ale jeśli w taki sposób opisałbyś mi problem ze słuchawkami to na pewno bym Ci reklamacji nie uwzględnił, więc nie twierdź, że ktoś się na Ciebie wypiął.
Pytałem się- czy pęknięcie było małe i pogłębiało się , czy od razu wyskoczył taki duży defekt- to jest ważne!

__

VIP
Pajda

2010-09-15 13:31:04

Te sluchawki same sie rozpadaja i w Sennheiserze bardzo dobrze o tym wiedza. Mi wlasnie rozpada sie 3 palak, kazdy dokladnie w ten sam sposob, pekniecia sa w tych samych miejscach. Centrala Sennheisera powiedziala mi, ze przyjrza sie sprawie, dystrybutor marki na polske firma Aplauz, ze podniosa te sprawe na spotkaniu, a dystrybutor sluchawek i ich serwis na polske firma Konsbud HiFi, ze wiedza o tym problemie, ale (w moim przypadku juz po gwarancji) nic z nim nie robia.

Ogolnie zrob im dym, ze sprawdziles w internecie i jest to znana wada ukryta tych sluchawek, ze mozesz im dac liczne przyklady ze zdjeciami wystapienia tego problemu u innych osob. Wystarczy 5 minut w google by znalezc kilka. Zapytaj tez czy to oni udzielili takiej odpowiedzi na podstawie wlasnej opinii czy serwis odmowil, bo serwisowaniem tych sluchawek jak mowilem zajmuje sie Konsbud HiFi.

Inna sprawa nawet jak wymienia Ci palak to i tak pojawia sie znowu takie pekniecia. Pytanie tylko czy na nich sie skonczy czy pojawia sie dalsze mikropekniecia, az calosc sie rozpadnie na kawalki. Pekniecia zdarzaja sie wiekszosci uzytkownikom, calkowity rozpad niewielu, moze to kwestia intensywnosci uzytkowania, nie wiem.

__

Użytkownik
exile

2010-09-15 14:21:51

Najskuteczniejszym sposobem jest zrobienie dymu w serwisie w obecności kierownika serwisu. Często w takich sieciówkach wymieniają rzeczy byle mieć klienta z głowy.

Jak nie uznają Ci reklamacji zawsze zostaje Ci jeszcze Federacja Konsumentów.
Organizacja ta darmowo udziela pomocy przy problemach m.in. z reklamowaniem produktów i praktycznie robi za Ciebie wszystko (prawnik wysyła pisma do siedziby firmy itd). Korzystałem dwukrotnie z ich usług i 2 razy dostałem nowy produkt ;)

__

Użytkownik
nomad4004

2010-09-15 19:29:31

qwe może i nie konkretnie się wyraziłem pisałem wczoraj na szybkiego.
Więc tak pęknięcie pałąka jest nieduże mniej więcej takie jak na tym zdjęciu z drugiej strony troszkę większe.
Żałuję że nie zrobiłem paru zdjęć ale nie spodziewałem się takiej odpowiedzi.

A mam pytanie czy odebrać te słuchawki ze sklepu a może domagać się konkretniejszego uzasadnienia odrzucenia reklamacji czyli kto dokładnie nie uwzględnił reklamacji oni ich serwis a może serwis Sennheiser.

__

VIP
Pajda

2010-09-16 13:13:57

Musisz sie upierac, ze jest to wada ukryta sluchawek, materialowa lub konstrukcyjna. Z tym kto odrzucil reklamacje chodzi o to, ze jezeli sam sklep to mowisz, aby skonsultowali sie z serwisem sluchawek Sennheisera i z nim zweryfikowali, ze nie jest to uszkodzenie mechaniczne powstale w skutek uderzenia. Mozesz nawet sam zadzwonic do serwisu i zapytac jakie jest oficjalne stanowisko w sprawie pekniec palaka i wymiany tego elementu na gwarancji.

__

Użytkownik
qwe

2010-09-16 14:55:05

W świetle tego co napisali poprzednicy- pęknięcia zdarzają się często i jest to wadą ukrytą tego modelu słuchawek- nie pozostaje nic innego niż tylko pozbierać w kupę trochę opinii z internetu o tym problemie, ew dołączyć zdjęcia zrobione przez innych użytkowników i zwrócić się bezpośrednio do autoryzowanego dystrybutora produktów Sennheiser w Polsce- spółce Konsbud HiFi.

Oczywiście sprzedawca też powinien przyjąć Twoją reklamację w tej sprawie, ale procedura będzie identyczna, ponieważ i tak będzie musiał się z tym zwrócić do dystrybutora, dlatego lepiej zrobić to samemu bo wątpię aby sprzedawca zaciekle walczył o Twoje niż Ty osobiście.

Tego typu części są produkowane tanim kosztem w Chinach, a chińscy producenci bardzo luźno podchodzą do swoich zleceń i jeżeli się ich nie upilnuje to potrafią bezmyślnie wypuszczać całą linię wadliwego produktu.

__

Użytkownik
Zacky

2010-09-16 19:05:33

Mam to samo, tez miedzy literkami N :D (po drugie stronie miedzy N i H ) jakies 1,5cm. Wedlug mnie szkoda zachodu na reklamacje, na nowych zadnej roznicy nie bedzie.
http://forum.pclab.pl/topic/557327-Sennheisery-HD-555/

__

VIP
zoom

2010-09-19 21:44:02

W moich słuchawkach również występuje ten defekt. W najbliższych dniach będę dzwonić do ich serwisu i reklamować.

__
Play more promode.

Użytkownik
SKY`General

2010-09-19 23:18:45

Nie mozna tego tasma zakleic?:)

__

VIP
Pajda

2010-09-20 13:19:42

Tasma nic nie da, bo wyglada na to, ze zaczyna sie od mikropekniec i dalej nastepuje wykruszanie plastiku.

__

Użytkownik
Hang

2010-09-20 17:27:10

U mnie było to samo, mikropęknięcia, których nawet nie zauważyłem. Po jakimś czasie powiększyły się i całkowicie pałąk się rozsypał. Na drugim pałąku było to samo. Nawet nie próbowałem reklamować bo wiedziałem, że mi tego nie przyjmą. Leżą słuchawki w szafie (ponad rok gwarancji jeszcze), wystawię na allegro, albo wywalę do kosza. Ktoś wypuścił gównianą partię bo kiedyś ten model nie miał takich problemów.

__

Użytkownik
nomad4004

2010-09-21 19:42:38

Ten serwis mnie dobija słuchawki dalej są w serwisie (choć reklamacji nie uwzględnili) a powinny być w sklepie ponad tydzień temu i czekań na mnie.
Jutro ich odwiedzę osobiście i dowiem się o co chodzi z tą reklamacją.

__

VIP
zoom

2010-09-23 14:40:41

Daj znać jak będziesz dzwonić do oficjalnego serwisu to również tam zadzwonię może to im uświadomi że każdy model posiada ten defekt.

__
Play more promode.

Użytkownik
nomad4004

2010-09-23 18:11:06

Sam nie wiem co o tym myśleć dzwoniłem do nich i podobno słuchawki są w naprawie i mniej więcej jeszcze ok tygodnia muszę czekać. Status zgłoszenia (towar w serwisie). reklamacja złożona 20 sierpnia, pismo o odrzuceniu reklamacji z dnia 7 września dzisiaj mamy 23 września. czyli już 24 dni robocze. i do końca nie wiadomo czy są naprawiane czy leżą u nich w serwisie i je naprawiają lub nie. poczekam jeszcze tydzień i zobaczymy co z tego wyniknie.
A osobom które mają taką samą wadę proponuje jednak o dać słuchawki na gwarancje jeśli jeszcze je maja. ( Hang ) ;)





UWAGA UWAGA
Edycja posta: :D

Wczoraj odebrałem słuchawki ze sklepu jednak zostały naprawione czyli gwarancja została uwzględniona, minęło blisko 4 tygodnie ale w końcu naprawili.

Do wszystkich którzy mają podobną usterkę ale wątpią w uznanie reklamacji polecam poszukać paragonu i pędzić do śmiało do sklepu aby zgłosić reklamację.

Zrobili małe zamieszanie ale wszystko skończyło się dobrze.
Dzięki za pomoc.

__

Użytkownik
Winez

2016-10-27 18:05:23

niestety moje identycznie pękły, jednak udało się wymienić

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6604 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie