Doom3 benchmark

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
edix

2004-08-08 15:30:04

co tu duzo gadac :) sami sie przekonajcie :>

http://members.lycos.co.uk/edek/Doom3_benchmark.jpg

__

Użytkownik
belekto(PL)

2004-08-08 16:10:46

qrna ta gra zarżnie mi sprzęt
trzeba na złom pieca oddać
jak tak dalej pójdzie przesiade sie na konsole

__

VIP
sEctOr

2004-08-08 16:22:27

hm...... dziwi mnie troche wynik fx5200 ale to pewnie przez tego p4 ;-p
na gf4ti 4200 podkreconym mozna grac na 1024x768 ultra i 0 ciecia wiec

__

Użytkownik
ziel1na

2004-08-08 20:21:51

mnie tam nie dziwi... lucas kiedys pisal ze ta karta to pomylka i ze jest gorsza od gf4 :)

__

VIP
sEctOr

2004-08-08 22:51:15

tak fx'y 5200 oprocz tego ze osbluguja pelnego dx9.0 to sa wielkim gownem ;-) jednak widzialem kiedys gffx 5200 ultra od prolinka chyba co przewyzszal mojego gf'a ;-) ale to byl jedyny taki egzemplaz

__

Użytkownik
yareq

2004-08-09 12:48:17

To jest sciema jak nic :S GF'y i ich shadery w doomie wysiadaja.

Mam Radeon'a 9700 i GeForce'a FX 5950 Ultra - ta druga powinna bić na głowę Radeon'a wg. tego co tutaj jest pokazane, a w praktyce karty maja porownywalny performance w D3(ale juz np. w Painkillerze FX pokazuje swojego powera i zaczyna zachowywac sie jak karta z wyzszej polki) :S

Wniosek: jakbym kupowal karte do D3 to tylko Radeon'a :o

__

Użytkownik
guhard

2004-08-09 13:02:15

zauważ ze procek na ktorym ten bechmark był robiony jest takze z gornej połki ( 3.06) a ty masz "zaledwie" athlona 2400+ ktory pewnie jest taktowany mniej wiecej na 2gHz :/ i dlatego - tak samo przecierzbyło z twoim FX u mnie :P( moj gf 4 440 wyapdał lepiej w PK i q3 niz twoj fx :/

__

Użytkownik
yareq

2004-08-09 13:03:49

Tak? To dlaczego w PK jest roznica ;] ?

__

Użytkownik
guhard

2004-08-09 13:05:40

pewnie dlatego ze procek ci spokojnie moze wyrobic do pk przy radeonie i przy FXie ale juz przy dumie nie do konca - poprostu doom jest bardziej wymagajacy w porownaniu do takiego pikusia PainKillera ;]

__

Użytkownik
yareq

2004-08-09 13:07:19

Ni. Poprostu shadery od NV ssa, a w PK nie ma ich za duzo - efektow jest bardzo malo, w D3 kazda sciana to pixel shader itd...

__

Użytkownik
edix

2004-08-12 02:59:16

sam osobiscie mam gf fx 5200 i mam mala nadzije ze nie bedize mi sie tak mocno ciac d3 bo to juz bedzie poraszka i bende zmuszony zmienic karte :]

__

Użytkownik
ziel1na

2004-08-12 03:11:21

mysle ze gf fx 5200 nie jest gorsza do gf 4 mx wiec nie bedzie az tak cielo zeby nie dalo sie grac :D

__

VIP
sEctOr

2004-08-12 09:48:46

800x600 medium i plynnosc bedzie :-C

__

VIP
OnliNE

2004-08-12 09:55:17

no to juz wiem co mam kupywać:D

__

Użytkownik
edix

2004-08-12 11:17:10

to zes mnie pocieszyl :P

__

Użytkownik
yareq

2004-08-12 14:55:08

800x600 medium i plynnosc bedzie :-C



a teraz quote z profilu edixa:

procesor: AMD Athlon XP 2500+ BOX Barton
pamięć: Kingston DDR 256MB PC-333
grafika: GeForceFX 5200 PixelView Ultimate 128MB tv / DVI BOX 128-bit



wiec: eee chyba zartujesz ;O Nie byl bym tego taki pewien - 256MB jak ta gra zajmuje ~800-1250MB po zaladowaniu mapy bezposrenio ;] Z dysku bedzie musial za duzo doczytywac i sie zadusi..

__

VIP
sEctOr

2004-08-12 21:06:20

ja tez mam 256 i gf3 moj gf jest troche lepszy a gwam wlasnie na 800x600 i medium na 256 ramu i NIE TNIE ! a napewno nie mp ;-P wiec...

__

Użytkownik
yareq

2004-08-12 21:24:57

Wiec tak jak mowilem juz kiedys: rozni ludzie maja rozne zdania odnosnie znaczenia okreslenia "nie tnie" ;-)

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

241 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie