cpma vq3 - coś nie tak ze strafe'ami?

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
K4r3n1n

2006-08-04 00:47:41

Ty lepiej idz z psem na spacer, ew. do kina. elo...

__

Użytkownik
guhard

2006-08-04 00:55:56

jesteś żałosny bo powtarzaż dowcip i to w dodatku nie śmieszny...

__

Użytkownik
PiWo5z

2006-08-04 01:03:36

Ty lepiej idz z psem na spacer, ew. do kina. elo...



ale sie usmialem :ASDASDASDASD
dobreee bez kitu, skad takie joki bierzesz ?

trzeba zrobic jakies (C)
oczywiscie w twoja strone wedruje [+] :ASD

__

Użytkownik
guhard

2006-08-04 01:31:21

Ordnung muss sein !!!
^^

__

VIP
Sh1eldeR

2006-08-04 02:20:21

A kto ma miec racje, jak nie ja, jesli mowa o MOJEJ SUBIEKTYWNEJ OPINII (co niejednokrotnie podkreslalem)?! Pisalem - kazdy ma inny "zloty srodek". Dla kazdego jest to rzecz INDYWIDUALNA. Dla mnie ten srodek wypada w vq3 i koniec. Jak pan chcesz, to se pan twierdz inaczej - ale nie odnosnie mnie. Ty mozesz wolic ciut szybsza rozgrywke, kto inny troche wolniejsza. Ot i wszystko!

_Wydaje_ mi sie, ze vq3 jest bardziej wyposrodkowane niz takie np. cpma i to wlasnie przez to wiecej osob gra w vq3. Jak jest naprawde - trzebaby ich wszystkich zapytac. To jest tak zwany my best guess. Cpma jest mocno nastawione na movement i predkosc, vq3 jest szybkie (od CSa o niebo szybsze!), ale movement nie jest tam byc albo nie byc.

Bron w q2 sie za moich czasow zmieniala *wyraznie* wolniej niz w q3. Nie gralem w to jednak naprawde dlugo i teraz moze to wygladac inaczej.

A czemu grajacy w vq3 maja generalnie lepszy aim niz promodowcy (podalem wczesniej pare nickow, sam porownaj: toxic, prozac, fox, czm, stx-kash, boodah, z4muz, arrw, czy nasz av3k)? Ponownie, najlepszym wytlumaczeniem ktore _przychodzi_mi_do_glowy jest to, ze w vq3 movement ma drugorzedne znaczenie, a aim pierwszorzedne (razem z taktyka). Szczegolnie w tdm liczy sie stabilny, wysoki aim. Promodowcow cechuje czesto niezwykla zrecznosc, umiejetnosc sadzenia combosow, walki z bliskiej odleglosci. Ale czysty aim nie jest dla nich tak krytyczny. Oczywiste jest, ze w promodzie tez teoretycznie da sie wycisnac dokladnie taki sam aim jak w q3. To jest do zrobienia. Nie mniej jednak cpma nie premiuje tak bardzo wysokiego aimu jak robi to vq3 i przez to niejako automatycznie gracze traktuja to jako rzecz drugorzedna, skupiajac sie na perfekcyjnym movemencie. Co z kolei prowadzi do nieco slabszego aima. Moze tez chodzi o to, ze do tak szybko fruwajacych celow lepiej strzelac instynktownie, niemal na oslep (lub totalnie na wyczucie). A vq3 premiuje (i umozliwia) dokladniejsze i stabilniejsze celowanie. Jeszcze inne wytlumaczenie jest takie, ze po prostu scena cpma jest za mala, zeby znalazl sie wsrod niej taki ic-TOXIC.

Roznica aimu nie jest duza i szczegolnie ci najlepsi promodowcy na vq3 i tak nie maja sie czego wstydzic, jednak z moich (i nie tylko moich) obserwacji wynika jednoznacznie, ze roznica istnieje i to na korzysc vq3.

"Z Tobą nie da siedyskutować, bo uważasz że tylko Ty masz racje..."
Taaak, przez te wszystkie komentarze nic tylko wmawiam innym, ze kazdy inny punkt widzenia jest be i ze moje zdanie nie jest subiektywne, tylko obiektywne. Non stop tak mowie i wcale nie mowie odwrotnie. n1.

"q2 jest bardziej efektowna niż w q3 nie tylko z racji innej polityki armorów..."
O to juz sie jest bardzo ciezko spierac. Jesli w q2 tak czesto robia combosy, maja tak wysokie celnosci z hitscanow i zdobywaja podobne ilosci fragow, co w q3, to i efektownosc gry jest podobna. Ja jednak jestem zdania, i takie tez opinie slyszalem praktycznie od zawsze, ze q2 to najwolniejsza gra spod znaku Q. Ze rakiety najwolniejsze i najslabsze w serii, ze biega sie najwolniej... to wszystko nieprawda?

edit:

Co do meczy 2:3, 1:2... Niby kwestia gustu, ale czy naprawde nie potraktowalbys jako urozmaicenie JEDNEGO (ew. dwoch) takiego spotkania na turniej? Bo takich meczy rozegranych pomiedzy dwoma dobrymi graczami, bylo naprawde niewiele. Ja osobiscie niemal nie cierpie wolnej gry i gdyby wszystkie mecze byly takie (lub chocby polowa, czy 1/4), to juz bym pewnie w q3 nie gral. Ale jeden taki przypadek na turniej traktuje jako perelke - pokaz gry na najwyzszym poziomie z najwyzsza ostroznoscia. Wyjatek, nie regule, wyjatek dajacy nieco urozmaicenia i powodujacy, ze nie wszystkie gry sa jednakowe. Jesli jednak jestes w q3 nubem lub po prostu grasz slabo duele i nie rozumiesz tych meczy, faktycznie mozesz sie na nich bardzo nudzic. Lepsi gracze patrza wtedy na genialne ruchy na mapie, przejmowanie itemow, czy pojedyncze, niemozliwe raile. Ucza sie, jak pozostac niewidzialnym na mapie (w normalnych meczach przydaje sie to raz czy dwa razy) i jak atakowac oslabionego przeciwnika majacego swietna defensywe. O takich meczach sie potem dlugo mowi.
Z drugiej strony byl tez gosciu o nicku if22, ktory kazdy niemal mecz gral w ten sposob (a przynajmniej staral sie) i spolecznosc q3 ogolnie uznala go za nudziarza i kogos grajacego totalnie nieefektownie, cs-style. Z drugiej strony byl taki LeXer, ktory potrafil grac chyba wszystkimi stylami. Raz na ztnce klepal amerykancow 30 do kilku. Innym razem zrobil w mgnieniu oka przeciw chaoticzowi legendarny, osmiofragowy come back. Jeszcze innym razem stoczyl ze SteLamem rowniez legendarny mecz na pt4 chyba o final WCG, ktory wygral bodajze 2:1. O to chodzi w tej grze, a nie o 3:2 w co drugim meczu...

__

Użytkownik
K4r3n1n

2006-08-04 02:51:55

W vq3 łatwo przewidzieć jak przeciwnik się poruszy więc łatwiej jest trafić co widać np po celniści z LG toxic'a lub innych prosów. Gdybyś wzioł gracza vq3 na platforme promode nie wydaje mi się żeby było tak różowo jak twierdzisz. Co do q2 wyrwałeś zdanie z kontekstu. Chodzi o bronie w q2. LG z q3 w porównaniu z CG z q2 wypada blado (choć to zalerzy od tego jak kto gra). PG z q3 < HB z q2. GL jest takie samo ale w q2 masz też HG co pwnuje GL. RL w q3 jest o wiele lepsze lecz RG w q2 łatwiej trafić gdyż ma gróbość. do tego taktyka w q3 w porównaniu ze swoim poprzednikiem wygląda miernie. W q3 timujesz armora i jeździsz po spawnach. W q2 trzymasz całe pomieszczenia i nie ma takiego spawnkilla jak w q3 który nie daje żadnych szans przeciwnikowi. Ta losowość którą tak przeklinasz jest właśnie błogosławieństwem. To właśnie w vq3 więcej zależy od szczęścia kto pierwszy zfraguje i zrobi spawn rzeźnie. To dla mnie nie ma nic wspólnego ze skillem. To bardziej zręcznościówka, choć troche fajniejsza niż kurczaki.

__

Użytkownik
guhard

2006-08-04 02:55:02

no coz, ze wszystkim sie musze zgodzić ale co do aim'a vq3 i promode'owcow to jest troche dziwnie i ciężko to porównać. W promodzie mozna ze spawary lepiej celowac bo jest troche szybszy movement. Co jednak nie zmienia ze jak ja z piwoszqiem pewnego razu przesiedlismy sie na vq3 to jednak wszystkie mecze przegralismy (przynajmniej ja) to jednak acc z broni typu instant hit mielismy wieksze o jakies 5 %(ze spawary to calkiem sporo)...

Co innego bylo z rakiety bo troche ciezko(głównie przez to ze w vq3 malo jest starc na close-range a jak juz do tego dochodzilo to dlatego ze nasz przeciwnik akurat sie tak przyczail ze zanim wyladowalismy z bouny hopa to dostawalismy rakiete - po promodzie ma sie troche agresywny styl gry ;-) ale trza bylo nadrabiać spawara :>
pozdro 555
PS Karaj plebs jak to sie mówi :D

__

VIP
Sh1eldeR

2006-08-04 03:50:14

Jesli chodzi o samo % to to nie zawsze ma znaczenie. Ja np. lubie duzo spamowac ze wszystkich broni (ale promodowcy tez tak czesto robia - np. matrox, na wszystkich modach zreszta) i przez to procentowa celnosc spada. W niektorych oficjalnych, ciezkich meczach, gdzie liczy sie kazdy strzal, uzyskuje nierzadko 60% z raila (czy nawet wiecej) nawet pomimo znacznie wyzszego skilla przeciwnikow. A w pickupach mam przewaznie okolo 40%, czasem i 30%. Pamietam, ze po ktoryms meczu, chyba na dm7, sporo osob mi mowilo ze mialem dobre rg, podczas gdy mialem ledwo trzydziesci pare procent (i wtedy IMO strzelalo mi sie slabo). Wiec procentowa celnosc czesto nie mierzy rzeczywistego aima, szczegolnie gdy sie z kims porownujesz.

5% z lg to faktycznie duzo i w zasadzie dziwna sprawa, ze mieliscie wieksza celnosc od reszty. Tzn. jesli graliscie na osp - tam w koncu shaft jest bardziej zlagowany, co powinno wam sie (niestety) dawac we znaki. Ale graliscie na cpma vq3, tak? Poczekaj chwile. Jak minie poczatkowe podjaranie na inny styl gry i (podswiadome) nabijanie statsow, to dopiero zobaczysz jaka masz naturalna, procentowa celnosc. Musisz znalezc tez wlasny styl spamowania (na vq3 moze byc przeciez inny niz na cpm). Mozliwe, ze nawet wtedy bedziesz mial ponadprzecietne LG. Generalnie jesli strzelasz duzo (co najmniej 800 strzalow na mecz), angazujesz sie w walki LG vs LG i LG vs PG oraz nie walisz ciagle na wyskoczniach, to wszystko powyzej 30% trzeba traktowac jako naprawde dobra celnosc (zalezne to jest oczywiscie od pingu). Przynajmniej tak jest na osp, na mniejszym lagu z cpma to juz nie wiem.

Dziwne to, bo przewaznie mowi sie, ze gracze vq3 maja wlasnie lepsze bronie typu hit-scan, strzelajace ciagle. Czyli wlasnie LG (toxic, cooller...) i MG (prozac!!!). Pamietaj jednak, ze ta roznica nie jest znowu taka duza i jest to _generalna_ i jak gdyby _usredniona_ roznica. Jesli na cpma jestes dobrym aimerem, to na vq3 rowniez bedziesz lepszy od wiekszosci graczy, choc prawdopodobnie bedziesz ciut nizej w stawce.

Co do rakiet, to moge ci udzielic jedna rade. Pewnie stare przyzwyczajenia z cpma troche wam przeszkadzaja. W vq3 praktycznie nie da sie zmienic (znaczaco) kierunku czy szybkosci lotu, gdy juz sie jest w powietrzu. Stad na poczatku radze wam po prostu nie podskakiwac w tych walkach. Da wam to wbrew pozorom wiecej zwrotnosci (mozesz niemal natychmiast przestac isc w prawo i zaczac isc w lewo np.) i sprawi, ze nie bedzie was od razu wybijalo w powietrze. Kiedys cK-czm napisal nawet artykul "Strafe jumping will get you killed" o tym, ze w TDM nie warto strafe-jumpowac, bo to prowadzi do utraty zwrotnosci (na rzecz predkosci). Dzisiaj juz gracze jakos nauczyli sie wylapywac te momenty, gdy mozna skakac i w normalnych warunkach czesto sie strafe-jumpuje. Ale w pojedynku na rakiety przewaznie nie warto. Z czasem pewnie nauczycie sie nawet przeskakiwac rakiety (moj ulubiony unik - najzabawniej jest jak skoczysz ta sekunde za wczesnie i dostaniesz rakieta prosto w ryj :D), ale na poczatek radze wam ograniczyc strafe jumpy w walce, szczegolnie gdy maja sluzyc za unik przeciwko rakietom lub railowi.

Generalnie powinno sie strafejumpowac w takich sytuacjach:
-gdy masz prawie 100% pewnosc, ze teren jest bezpieczny i chcesz sie szybko przemiescic po mapie, np. do zbroi
-gdy sytuacja jest krytyczna, np. jest 30 sekund do konca i twoj team rozpaczliwie atakuje wroga, ktory zebral sie w jednym miejscu, lub gdy rzucacie sie wszyscy do quada, czy RA na dm7 (wtedy przyjmujesz do wiadomosci ryzyko, ze wpadniesz na pelnej predkosci do pomieszczenia z wrogami)
-gdy nie masz szans, a przeciwnik jest dosc daleko i uciekasz, tylem do niego
-gdy wykonujesz szarze prosto na wroga, np. w jakims przejsciu - wtedy najlepiej leciec pod lekkim katem w stosunku do niego; bardzo przydaje sie tu umiejetnosc przeskakiwania rakiet; taka szarze czesto sie robi gdy masz shafta, a przeciwnik malo healthow i RLa i ostrzeliwuje sie za rogiem;
-gdy panuje spora rozpierducha i team potrzebuje twojej sily ognia, a musisz isc po jakis przedmiot - wtedy biegniesz w jedna strone, a strzelasz w druga; to chyba najbardziej zaawansowana technika, w Polsce na dobra sprawe nikt tego nie robi, ja to spapugowalem od toxica jakis czas temu. Np. gdy na quadzie na osp5 trwa walka, a ty masz malo hp - biegniesz do apteczki praktycznie bokiem i strzelasz do wroga ktory jest np. o 90 stopni na prawo od twojego kierunku biegu.

Ogolnie polecam troche mniej fikac i mniej polegac na movemencie. Moze czasami oszukasz tak jakichs pickupowcow, po prostu przed nimi uciekajac, jednak na dobrych graczy to zadziala bardzo rzadko, jesli w ogole. Tu juz nie ma takich predkosci i movement nie daje takiej przewagi. W ogole walka toczy sie chyba na dalsze dystanse, z tego co mi sie wydaje (to zalezy pewnie w sporym stopniu od map). To wszystko moze sprawic, ze bedziecie chcieli sobie troche zmniejszyc sensitivity. Ja akurat mam duze (ruch myszka w kazda strone to przynajmniej 180 stopni obrotu u mnie), ale to raczej nie jest regula. High sens daje tu raczej slabe efekty, bo po prostu sie az tak nie przydaje (przydaje sie do movementu i walki z bliska, a tego w vq3 jest mniej).

GL i have a lot of fun, btw.

__

Użytkownik
unit10

2006-08-04 05:15:20

eeee...wiesz co szakira... czekam z nieucierpliwością na Twojego kyrótkiego posta, w ten dznień wywiesze Twohją flage i się urżne jak bokmbowiec tak jak tehraz i zaczne tańczyć i zrobie kake na san,mym rynku mojjego miasta ;-asd

__

Użytkownik
Barb1e

2006-08-04 07:10:14

skoncz wasc wstydu oszczedz :D

__

Użytkownik
enj0y

2006-08-04 11:47:05

yyy? na vq3 to raczej sie tego nie da zrobic

__

Użytkownik
enj0y

2006-08-04 11:54:22

"Sadze ze wkoncu trzeba troszke przebolec i przymrozyc oczy ,i zacisnac piesci i probowac sil w tym co mamy, a nie na wszystko zygac i narzekac."

nie wiadomo czy sie smiac czy plakac jak sie czyta takie brednie, rownie dobrze moglbys napisac, ze powinnismy kochac pis takim jaki jest i nie patrzec, ze sie brata z lepperami giertychami i ojcami dyrektorami, bo mozna przymrozyc oczy zamiast narzekac itd

__

Użytkownik
guhard

2006-08-04 13:11:31

yar mi mówił ze niby sie da to zrobic na vq3... ale w sumie ch*j go tam wie

__

Użytkownik
guhard

2006-08-04 13:17:54

http://www.esports.pl/?id=post&post_id=1879406083#71
:D

__

Użytkownik
freak

2006-08-04 13:18:44

pucybuła :sad

__

Użytkownik
freak

2006-08-04 13:20:16

WPISUJEMY MIASTA KTORE POPIERAJA POST KABUMA!!!1

__

Użytkownik
freak

2006-08-04 13:21:53

Aha, skoro tak, to nie wiem. Nie gralem.

;DDDD

__

VIP
Sh1eldeR

2006-08-04 13:38:22

Dobra kaboom, wlaczylem to cpma.vq3 (ale chyba mam wersje o 1 stopien starsza niz najnowsza) i sprawdzilem te skoki.

Na pro-q3dm6 standardowy skok do raila bez najmniejszego problemu - zrobilem to z 5x czy wiecej i zawsze doskoczylem. Z powrotem na mostek oczywiscie tez bez zmian (tam sie ma duzy zapas predkosci). Na pt4 strafejumpy po gorze i w srodku w domku tez bez problemow. Sprawdzalem to zarowno na com_maxfps 125 (ktore dalo mi 142 - patrz znany bug), jak i na com_maxfps 76. Sprawdzalem to u siebie, nie na zadnym serwerze (bo nie znam IPkow ;-D), wiec moze sa tu jakies przeklamania - ale po necie zawsze _latwiej_ sie robilo te skoki niz na lanie.

Wydaje mnie sie, ze wplyw na to miala geneza mojego muwmentu ;d. Otoz ja juz bylem pro jak mialem gowniany sprzet i wyciskal mi on niecale 76 fps, mialem wtedy com_maxfps 76. Zreszta to bylo wcale nie tak dawno - dopiero w grudniu zeszlego roku zmienilem sprzet i mam stale 125fps. Przez to nie moglem polegac na bonusie w postaci FPSow. A skok od kladki do raila na pro6 jest mozliwy przy kazdej ilosci klatek, trzeba tylko pocwiczyc (mi wychodzilo przy bodaj 40). Kiedys jakis gosc zrobil to przy doslownie kilku FPSach, ale to byl jakis mutant. Nie mniej jednak pokazal tym, ze da sie to zrobic nie majac 125.

Jakie moge dac rady? Zrob te skoki dokladnie, nie na odpieprz. Jesli masz jakies kocie czarne ruchy i ruszasz myszka co chwila w gore i w dol bo myslisz, ze taki movement wyglada fajnie, to na te 2 sekundy z tego zrezygnuj. Zrob po prostu typowy, nubski, dokladny skok. Ja do nie az tak dawna wlasnie w ten sposob musialem to robic.
Kolejny hint, mysle ze wazny - celowac w to takie gowienko po prawej stronie. Nie w samego raila, tylko na ten taki knurek przy scianie. Gdybym tam nie ladowal, to pewnie bym sie co jakis czas spie*****ł w dol. Daje on te pare cm ktore czasem sprawiaja, ze nie doskakujesz :b.

__

Użytkownik
guhard

2006-08-04 14:32:39

no wlasnie tutaj wszystkim chodzi o to ze wczesniej sie dalo tam doskoczyc bez tego "knurka" i teraz whinuja ze fizyka w cpma.vq3 jest be....

popróbuj sobie jeszcze wyskok z tele na t2 :P zeby wskoczyc sobie na ta platforme co jest na tej samej wysokości co teleport :P

__

Użytkownik
kaboom

2006-08-04 14:35:52

no to ja juz doskakuje, jakbys zauwazyl napisalem ten topic po trzech meczach i wykonaniu jakis 10-15 skokow podczas ich trwania, poza tym zagraniczny gracze, a nie byli to jacys poczarkujacy newbie, tylko gracze klanu jac (2 miejsce w opencupie) i jeszcze ze dwoch znanych), takze potwierdziki moje spostrzezenia, bo na warpmupach miedzy mapami sobie gadalsimy

po prostu na osp mialem gleboko w powazaniu ten pimpek po prawej, skakalem gdzies popadlo i w 99 procentach sie udawalo, a teraz musialem lekko przestawic styl skakania

__
Cybersport.pl

Użytkownik
freak

2006-08-04 16:18:26

O ja pierdolę! Gadająca sowa O_O

__

Użytkownik
floyd76

2006-08-04 18:18:03

Nagle wszyscy pro defragowcy sie znalezli:D A tak poogldajcie sobie jakies mecze i sie okazuje ze tylko 2/3 tych skokow po rg sie udaje.Skok na ospdm5 jeszcze rzadziej.I to nie mowie o poczatkujacych,a o znanych graczach.Mozna nawet z ogladanych demek zobaczyc ze Cooler,Toxic,ZeRo4,fatal1ty czy Czm czesto popelniaja ten blad.Mało tego maja tez problemy z Rocket Jumpem.A tu prosze jakich mamy playerow w Polsce z fenomenalnym movementem:D

Cos jednak jest z tymi strafe'ami jak juz tyle osob narzeka.I naprawde jest trudniej wykonac te skoki(zwłaszcza na singlu) nie mowiac juz o tych teleportach(szczególnie t2)

__

VIP
move

2006-08-04 19:53:45

Nie wiem czy dobrze pamiętam, bo mój rozbrat praktyczny z q3 trwa prawie że rok, ale już kiedyś ktoś próbował rozreklamować vq3.cpma na naszej scenie. Skoro dziś wszystko wchodzi od nowa, to znaczy że wtedy niezbyt się to temu komuś udało. Miałem nawet okazję w to pograć na serwerach FF bodajże i powiem szczerze, że nie skończyło się to na "och, ach, jakie to zajebiste". Nawet powiem więcej! Zrobiłem sobie specjalnie nowy config, żeby pograć w to troszkę dłużej i całkiem możliwe - przestawić się na styl vq3.cpma, ale niestety: Fizyka stawia ogromny mur, który dla większości graczy udzielających się na naszej scenie OSP od długiego czasu, jest nie do przeskoczenia (zarówno w teorii jak i w praktyce).

Podsumowując: Największą przyjemność z gry daje nadal OSP jeśli chodzi o movement, a najlepsze warunki do gry daje CPMA. Jeśli tylko znalazłby się ktoś na tyle mądry w światku q3, żeby nie zabierać niczego z movementu OSP'owego, a dodał kod sieciowy CPMA, cały ten pomysł ze zmianą serwerów i regulaminów wszelkich turniejów Q3 na vq3.cpma, miałby sens! Natomiast w tej chwili przewiduję, że znów nastąpi rozłam i pewna część z racji lepszych warunków sieciowych (na CPMA o wiele łatwiej się "szczela" niż na OSP) przejdzie na cpma.vq3, a druga część z powodu czysto ruchowego, zostanie przy starym dobrym i niezniszczalnym OSP.

Szkoda, mogło być tak pięknie...

PS: Shielder, proszę cię - pisz zwięźlej, bo zawalasz tu trochę i zniechęcasz innych do wzięcia udziału w dyskusji ;).

__

Użytkownik
RagnaRock

2006-08-04 19:54:01

lol

__

VIP
Sh1eldeR

2006-08-04 21:00:45

Nie, bo to ja jestem slawny i to wlasnie ja tu dyskutuje :ASD:SA:DS:;asd

Ty no, ten movement powaznie jest taki inny? Ja poskakalem moze pare minut na moim wlasnym serwerze i zadnych drastycznych roznic nie zauwazylem. _COS_ pewnie w tym jest, bo scena wyraznie to zauwazyla. Z drugiej strony niewiele osob tak jak ja gralo przez 6 lat na niestabilnych 76fpsach, wiec moze mi jest po prostu latwiej to ominac. Bez tego knurka kolo raila pewnie tez bym nie doskakiwal, chociaz nie chce mi sie tego sprawdzac.

Anyway kiedys moze i chcieli cpma.vq3 i nic nie wyszlo, ale teraz za wszystkim stoi CPL, wielkie turnieje, wielki szmal i wielka Sława, a nie jakis gosc co zalozyl na forum topic "Przerzucmy sie na cpma" ;-). Zreszta mi na przyklad zawsze przeszkadzali ci 'promode-dudes', piszacy wszedzie, ze cpma uber alles, probujacy na sile to udowodnic (z argumentami bylo juz gorzej) i wciaz powtarzajacy "play more promode" (lol). Teraz stoi za tym cos wiecej, a akcja jest bardzo naglosniona i obejmuje naprawde wielu graczy. Wiec moze sie udac. I to chyba dobrze.

__

Użytkownik
kaboom

2006-08-04 21:20:13

kwestia rozlamu zalezy od tego jaka decyzje podejma centra ligowe europejskie - clanbase, jolt i kuh3liga, w chwili obecnej nie ma warunkow do rozegrania ligi tdm na cpma vq3, gdyz nie ma serwerow

__
Cybersport.pl

Użytkownik
El-Mo

2006-08-04 22:33:35

ale cpma tdm da lepsze warunki do gry za granicami wielu klanom/graczom, więc inna decyzja niż cpma/vq3 będzie dla mnie nie zrozumiała/obiektywna

__

Użytkownik
Barb1e

2006-08-05 00:04:04

;D [+]

__

VIP
w1tek

2006-08-05 10:09:22

CPMA > VQ3

__

Użytkownik
halunnn

2006-08-05 15:40:51

Wydaje mi sie ze ruchy, skoki itd na CPMA sa takie "ostre", a na OSP takie zamulone. Sam nie wiem o co chodzi, ale cos w tym jest. Do przesiadki z promode na vq3 popchnal mnie mecz po dlugiej przerwie z kumplem, ktory tak jak ja gral tylko promode, tyle ze on przerwy nie mial. W zyciu osiagam lepsze wyniki w nauce niz on i ogolnie jestem chyba bardziej inteligenty. Mialo to swoje przelozenie na gre. Na kazdej mapie mial 2x wiekszy DG ode mnie, ale na np. ZTN udawalo mi sie w miare dobrze timowanie kazdego armoru i mega. On biegal soie po mapie i mnie dziabal od czasu do czasu, ale jak sie w niego wjebalem 200/200 to nie pierdnal. W tej konfrontacji wziela gore inteligencja i pomyslunek, nad czystym skillem i tak bylo na kazdej nastepnej mapie. W rozgrywce vq3 jara mnie to, ze ZAWSZE najlepszy skillowiec na swiecie przegra z kolesiem, który bije go na glowe mysleniem podczas gry (a przynajmniej w wiekszosci przypadkow, przy nieduzej roznicy skilla). Timowanie na promodzie ? Na duelu, wieksza wymiana ciosow i juz wiesz, ze za 20 sec bedzie mega. Za dluzsza chwilke nalezy sie tam znalezc, pospamowac troche jakas bronia i biegniesz w strone reda, tam tez troche pospamujesz i biegniesz siac rozpierdol. Do vq3 tez przekonala mnie refleksja nad TDM. Co bedzie jak na dm6 na RA wpadnie koles 100/50 z RL, a bedzie go bronilo 2-3 kolesi z MG po 100/0 ? Zajebie ich wszystkich, a na vq3 ? nie pierdnie. Wynika z tego wniosek, ze na vq3 damage broni jest lepiej zbalansowany.Z kazdej mozna zrobic uzytek i to jest bardziej zajebiste niz na promodzie. A ostatnia rzecz to AIM. Na Asterze OSP.vq3, LG waha mi sie 20-26 %, MG 24-26%. Nigdy nie ma ponad 30%. Na Asterze CPMA.vq3 ostatnio trafilo mi sie 36% z LG, a MG nie schodzi ponizej 30%. Po prostu lepiej sie gra.

__

Użytkownik
freak

2006-08-05 15:53:28

Chciałeś raczej napisać CPMA CPM > CPMA VQ3. Imo na odwrót :p

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:21:05

Grałem ostatnio pare meczy na CPMA z fizyką promode. Grałem z kolesiem od którego miałem lepszy aim z wszystkich broni poza RL. Koleś miażdżył mnie jedynie movementem, bo zanim się zorientowałem gdzie i jak biec to on już był przy mnie po spawnie i dostałem ostro.

Co do q2 to bronie przełączają się szybciej, a rakiety są ohydnie wolne. Ble.

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:37:45

Chcesz zagrać?

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:39:11

Pierdzielisz człowieku. Pierdzielisz.

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:40:42

com_maxfps 126 dawało buga jeśli sie nie myle ;)

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:43:23

Ja się przyzwyczaiłem do movementu po dwóch dniach niecałych. A gram tam, bo łacze z Konina nie pozwala mi za bardzo grać na osp ;/

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:44:44

Generalnie troszke inaczej trzeba skakac, ale mozna sie dosc szybko przyzwyczaic. Nie wiem tylko jak jest z teleportem na t2, bo tam jeszcze nie gralem ;>

__

Użytkownik
SL4VE

2006-08-05 16:47:08

Też to zauważyłem. Z hitscanów mam aim lepszy nawet o 10% na cpma.vq3 niż na osp. Gorzej strzela mi się chyba tylko z PG, bo nie trafiam prawie nic :D:SD:DS

__

VIP
w1tek

2006-08-05 20:13:23

nie, chcialem napisac dokladnie to co napisalem.

__

Użytkownik
fur1

2006-08-06 14:43:33

Nie rozumiem tlumaczenia ze wybrali gre ktora ma lepszy kod sieciowy do gry na lanie? o.O Hitbox jest za duzy fizyka jest inna! Czuje sie jak w q4 niby to quake ale nie mam z grania zadnej radosci.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

9324 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie