q4 hitbox

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
mbronka

2005-11-03 14:20:23

juz wiem czemu moj koles ma ponad 60% z rg na ffa ...

patrzcie na te <a href=“http://forums.ravensoft.com/ib/ikonboard.pl?s=0c73f20a286c3051570ba1582277197f;act=ST;f=10;t=34047” target="_blank”>screeny</a>

lolz.

__

Użytkownik
dRaZe

2005-11-03 14:46:45

wielkie te hitboxy ;o

__

VIP
vader

2005-11-03 15:12:56

huh, calkiem nieprzyjemnie
szkoda ze w CS takich nie ma ;-D

__

VIP
Sh1eldeR

2005-11-03 15:14:36

Ogromne ;o Przydalby sie cos ala model Keela, zeby to wykorzystac. A najlepiej by chyba bylo, jakby te hitboxy po prostu pomniejszyli - to juz zakrawa na przesade, zeby walic metr od goscia i trafiac. 2easy.

Zreszta, co mnie to obchodzi - ja mam w q3 com_maxFps 76 (i to &#039;MAX&#039; jest tam jak najbardziej na miejscu)...

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-03 15:17:36

nie martw sie ! :D
pewnego dnia ty tez bedziesz dziadkiem ..

__

VIP
stR4y

2005-11-03 15:28:49

w PK kolek mogl przeleciec kolesiowi miedzy reka a cialem..

__

Użytkownik
PiWo5z

2005-11-03 15:33:15

albo jak w penisa dostawal to nie trafialo sie :(

__

Użytkownik
bytek

2005-11-03 15:35:21

z takimi hitboxami to nie zdziwilbym sie gdyby najlepsi mieli acc z rg ~100% :]

__

VIP
stR4y

2005-11-03 15:36:15

bo mial malego penisa :(

__

Użytkownik
Tymek

2005-11-03 16:34:37

OMG :o ciekawe czy to celowe zagranie...

__

Użytkownik
chopin

2005-11-03 16:52:48

bo q4 to noskillowa gra z wielkimi hitboxami :DDD

__

PRO
sxl

2005-11-03 18:30:55

Nooo trochę przesadzone :D to, że są hitboxy jest ok, ale nie takie ogromne :o

__

Użytkownik
yareq

2005-11-03 19:04:14

To jest standardowy rozmiar hitboxa. Zauwazcie tez ze to jest box czyli pod pewnymi katami ma sie wieksza szanse trafienia niz pod innymi.

http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_000.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_045.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_090.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_135.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_180.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_225.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_270.jpg
http://strony.aster.pl/yar/Q4/box_angle_315.jpg

__

VIP
Grmx

2005-11-03 19:35:26

:/ oprocze tego ze 1/4 graczy gra stylem cs, czyli rail+kucniecie+za rogiem+czkam 100minut zanim ktos przyjdzie, to jeszcze do tego hitbox taki ze totalna lameria sie robi...
hmmm... z dnia na dzien robi sie coraz gorzej :/

__

VIP
aphex

2005-11-03 19:55:11

pewnie ze celowe, fatality przy zmianie broni na raila ma nizsza czulosc mychy, chodzi o to zeby mial latwiej!

__

Użytkownik
yareq

2005-11-03 20:02:22

Hitbox jak hitbox, normalna wielkosc patrz na screeny ktore dalem, a nie tamto. Wycelowac w 2gi koniec mapy to kazdy moze i powiedziec ze tam jest hitbox.

Pomyslcie troche. Hitbox sie nie przechyla jak model sie przechyla do tylu czy na boki przy bieganiu wiec musi byc &quot;troche zapasu&quot;.

Zreszta na poczatku wszyscy plakali ze model maly, a teraz placza ze hitbox duzy no lol.

__

Użytkownik
bAlb1n

2005-11-03 20:03:36

ale pozniej bedzie coraz lepiej :)))))))))
wiec sie nie przejmujcie tak tylko trzba napiasc do panow od q4 ladne pismo w stylu PL1 i od razu naprawia xDDDDd
pzdr pl1 :DDDD

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-03 20:17:45

yar nikt nie placze ;) ale amsz troche racji ;)

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-03 20:30:27

Q3 hitbox 30x30x56

Q4 hitbox 32x32x77

__

Użytkownik
dave

2005-11-03 20:36:35

ta koles pewnie zapomnial ze SG ma rozrzut i jak strzeli obok przeciwnika to jest mozliwosc ze dostanie ze srutu :D
A pozatym to model jest waski, a hitbox zawsze taki sam. W q3 np model mynx i keela maja te same hitboxy (zreszta jest poprostu jeden heatbox to normalne)- mynx przymierzysz kolo ciala i trafisz, a w keela przymierzysz w glowe i nie trafisz - nie wiem wogole po co takie smieszne topici, niech lepiej koles pokaze te swoje 60% rg nie mowiac juz o ~100% jak ktos pisal :-D

Nie ma to jak komentowac a nie przekonac sie na wlasnej skorze ;&gt;

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-03 20:40:30

? ;sad niewiem o co ci chodzi z tymi ostatnimi zdaniami

smieszny topic ? to nie czytaj ; o

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-11-03 21:41:15

a wie ktos jak coś takiego zrobić, to znaczy aby zmieniała się czułość myszy gdy zmieniamy na Railguna na przykład ?

__

Użytkownik
v1n5

2005-11-03 22:37:12

polowa z was ludzie napewno nie grala zbyt duzo w q2, q3 czy teraz w q4 ze pisze takie bzdety :)

100% z rg... chyba jak wystrzelisz 1/1 :)


a dejvowi pewnie chodzilo o to, ze lepiej byscie weszli na jakis server, i zobaczyli ze trafic z RG w TAK OGROMNEGO HITBOXA (!) wcale takie latwe nie jest... wiec sio mi tu z textami ze q4 lame gra itp :)




btw. Grumx - ja Cie bardzo prosze! :) gralem jak narazie z davem, equadorem, zoomem + kilku graczy ktorych ksyw nie wymienie bo nie znam i tego stylu cs-owskiego jakos nie zauwazylem :)

__

Użytkownik
dave

2005-11-03 23:10:29

topic przeczytalem bo myslalem ze bedzie jakas ciekawostka dotyczaca pola razenia, jakies specjalne punkty zabierajace wiecej healtha albo cos poprostu nowego - a tu marudzenie na cos czego sam nie doznales i sie o tym nie przekonales jak jest naprawde

dawaj tego &quot;twojego kolesia&quot; chce zobaczyc 60% :D

__

VIP
stR4y

2005-11-04 00:26:38

daj spokoj, ogladajac mecze dobrych graczy czegos takiego nie dostrzeglem

__

VIP
Perez

2005-11-04 02:15:58

placza, bo sa karani. ot co :DDDDD

__

VIP
MateoMartinezz

2005-11-04 08:59:31

Grumx kurczowo trzyma się agonii CSa :D

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-04 10:05:48

specjalne pola razenia?&gt; co ty pitolisz? ; o czlowieku wyluzuj czy ja ci kazalem to czytac? znalazlem takie info na forum i chcialem sie podzielic z ludzmi a ty mi tu smucisz ;(

logitech*sid , napewno spotkasz na pifpafie :A

__

VIP
Grmx

2005-11-04 14:15:48

i bogu dzieki. B( bo z checia bym pogral gdzie wynik sie konczy na &#039;dziesietnych&#039;a nie &#039;jednosci&#039; typu 2:1 :E
:K

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-04 14:46:50

widialem demka w pk ( chyba najszybsza gra fpp jaka widzialem) gdzie mecz konczyl sie wlsnie takim wynikiem.

__

Użytkownik
SzakaL

2005-11-04 16:04:37

Rozmiar hitboxa mozna konfigurowac dowolnie... Ustawieniami serwera:

pm_normalheight - jak model stoi, w q3 bylo 56, tu jest 77
pm_crouchheight - hitbox jak kuca, tu jest 49, w q3 bylo 32, albo 48.. nie pamietam.
pm_deadheight - wysokosc hitboxu zabitego gracza (domyslnie 20).
pm_bboxwidth - szerokosc/dlugosc hitboxu, default 32 - to samo bylo w q3.

Jest jak jest... Stawiajacy serwer jednak moga wziac te ustawienia pod uwage (kto chce rozmiar hitboxu na styl tego z q3.. )
pm_usecylinder 1/0 - ksztalt hitboxu - walec/graniastoslup.

__

Użytkownik
dave

2005-11-04 16:49:01

o to jest interesujace ;&gt;

__

Użytkownik
dave

2005-11-04 16:50:14

ok widze ze do ciebie trzeba pisac doslownie, bo z wyobraznia cos nie tak - scisly umysl?

specjalne punkty hitboxu czyli: headshot, wieksze rany jak trafisz w tulow niz w nogi i tym podobne...

__

Użytkownik
yareq

2005-11-04 22:22:59

Dlugosci i szerokosci nie da sie zmienic.

Wysokosc owszem ale wszystko ponizej 74 bedzie &quot;ucinalo&quot; glowe kiedy sie stoi, a ponizej 77 kiedy sie skacze.

Btw. pm_normalheight 56: http://frayedminds.net/yar/q4/bbox/bboxheight56.jpg :E.

__

Użytkownik
guhard

2005-11-05 09:38:05

ależ to jest quake - w tej grze nigdy tego nie było wiec po co coś wymyślać :

__

Użytkownik
guhard

2005-11-05 09:40:44

nie no kurwa - jak mozna szukac takiego stylu u ludzi którzy nie grali w cs dłużej(względnie) wiec nie wiem czy to w ogole ma jakiś sens...

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

686 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie