UT '99 Problem :>

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
SpOoN_Frager

2005-06-19 05:30:53

Witam. Problem polega na tym ze nie mam napisu na jaka bron zmieniam, Hidden Weapon On :P Nie wiem o co biega, moze ktos wie jaka komenda dodaje ten wazny napis? Zwykle jest taki kolorowy na dole ekranu ale teraz go gdzies wessalo :>

Pozdro

__

Użytkownik
clinic

2005-06-19 10:56:06

Ja gram bez tego napisu, ale zapewne gdzies w preferences.

__

VIP
Pajda

2005-06-19 12:21:16

Napis zmiany broni ? Takie cos jest w UT ?
Napisy tego co sie podnosi to sa, ale o zmianie to kojarze tylko poswietlenie na pasku z broniami na dole huda.

__

Użytkownik
SpOoN_Frager

2005-06-19 12:43:53

Pajda: Zerknij na screeny nizej i bedziesz wiedzial o co chodzi :> Napis w prawym dolnym rogu...

[hide=click]
http://www.vne.pl/~spoon/xxx/1.jpg

http://www.vne.pl/~spoon/xxx/2.jpg[/hide]


__

Użytkownik
YZK

2005-06-20 03:04:30

user.ini
[Botpack.ChallengeHUD]
bHideAllWeapons=True

__

Użytkownik
SpOoN_Frager

2005-06-24 00:49:59

You Zack: nie dziala niestety :(

__

Użytkownik
SpOoN_Frager

2005-06-25 00:47:37

You Zack: nie dziala niestety :(

__

Użytkownik
L0B0

2005-07-03 21:04:01

Spoon moze lepiej powiedz od kiedy ci sie tak zrobilo? ; >
Czy wczesniej miales , na jakim user.ini grasz itp.

__

Użytkownik
SpOoN_Frager

2005-07-03 21:45:08

Hmmm no fakt zmienilem UnrealTournament.ini ostatnio na bardziej wydajne jesli chodzi o fps'y ;] Teraz jest -+ 200 fps i to nie ma znaczenia jaka roadzialka i ile bitow. Minusy nie ma tego cholernego napisy i HUD nie jest przezroczysty :(

__

Użytkownik
L0B0

2005-07-03 21:58:04

Ty grasz na takim Hudzie jak pokazales wczesniej? Powiedz na jakim trybie graficznym jedziesz? D3d czy Open GL (te enhanded)?

__

Użytkownik
L0B0

2005-07-03 22:07:55

Jesli masz takiego huda jak pokazales to moga byc dwie mozliwosci:
Jesli zmieniasz i nie widac w prawym dolnym rogu to znaczy ze mozesz miec zmienione pare opcji:
DetailTextures=False - sprawdz czy na True bedzie dzialac , jesli nie to:
HighDetailActors=False - to przestaw na True
W ktoryms z tych przypadkow powinno to zadzialac , bo kiedys u kumpla tak zrobilem jak mial takiego Huda jakiego zaprezentowales o 12:43 19 Czerwca to dzialalo mu;] Sprobuj tej opcji

__


Warning: getimagesize(http://www.vne.pl/~spoon/xxx/1.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.vne.pl/~spoon/xxx/2.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2195 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie