ESWC mi podpadło :(

Dostosuj

Autor Wiadomość
PRO
sxl

2005-06-06 22:35:53

Mimo ogólnej, zasłużonej zresztą popularności turnieju ESWC, ostatnio zdarzyło się coś co sprawiło, że organizatorzy zapunktowali u mnie ujemnie. Stało się to mimo mojej wielkiej adoracji Electronic Sports World Cup, która zaczęła się wraz z pierwszym turniejem owej marki.

Nie tak dawno władze francuskiego ESWC podały do wiadomości listę sześciu graczy Unreal Tournament 2004 zaproszonych do wzięcią udziału w tym wielkim wydarzeniu. Reszta graczy ma dołączyć po rozstrzygnięciu się wielu narodowych eliminacji. Oto uszczęśliwione persona:
[list][*][flag=nz] eVeNfLoW
[*][flag=at] Falcon
[*][flag=ca] Gimix
[*][flag=no] rmzs
[*][flag=hu] Varagh
[*][flag=at] Zeta[/list]Niestety, jak dobrze wszystkim wiadomo, nie wszystkie kraje (z różnych powodów) mają szczęście posiadania własnych krajowych eliminacji. Na podanej liście w oczy musiała rzucić Wam się dwukrotnie flaga [flag=at] Austrii. Coś tu nie gra. Dziwnie wygląda. Gryzie w oczka. Hmmmm...
Tak, oczywiście chodzi o podwójne zaproszenie dla reprezentantów Austrii. Chyba nie muszę nikogo uświadamiać, że jest to decyzja conajmniej dziwna. ESWC nie tylko ubiega się o miano turnieju międzynarodowego, co dotąd dobrze wychodziło organizatorom - oni “World Cup” mają nawet w swojej nazwie. A jednak wybierając zaproszenia zachowali się nieco niezrozumiale. Zamiast zaprosić graczy z Afryki, Azji czy nawet bliżej mówiąc naszej rodzimej Polski (ortho?) dobrali drugiego Austryjaka. Z tego właśnie powodu impreza będzie definitywnie nieco bardziej “zamknięta”. Znajdzie się w niej bardzo mało graczy spoza Europy, tymczasem miał to być turniej światowy, eSportowe mistrzostwa świata.
Osoby, które ucieszyły zaproszenia tłumaczą władze ESWC chęcią zrobienia turnieju na jak najlepszym poziomie, co jednak wiele nie tłumaczy gdyż w Afryce jak i Azji znalazłyby się osoby conajmniej blizko poziomu Zeta czy Falcona.

No cóż, lista jest nieco krzywdząca, na jednej z zagranicznych stron o eSporcie wywołała nawet dyskusję. Nic już tego chyba jednak nie zmieni. Tak czy owak, miejmy nadzieję że decyzja w sprawie listy zaproszonych naprawdę wpłynie pozytywnie na widowisko. A dla dobra organizacji, oby nie było więcej przypadków odcinania zewnętrznych środowisk od możliwości rywalizacji z Europą.

__

VIP
Ph0bia

2005-06-06 22:47:33

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

DAWAC TO DO NIUSOW (JAK BYLO) ALBO NA ARTY!!!

__

PRO
sxl

2005-06-06 22:52:50

bylo juz troche podobne, dlatego forum

__

VIP
SweepeR

2005-06-06 22:55:38

Raczej na news to to nie wyglada.

Zas co do tematu... Coz, za duzo nie zmienimy juz teraz. Rzeczywiscie szkoda, ze organizatorzy nie daja szansy nowym twarzom z krajow, ktore nigdy wczesniej udzialu w ESWC nie braly. Z drugiej strony trudno sie temu dziwic - wezma kilka takich osob i poziom turnieju moze dosc mocno spasc. No bo przypomnijmy sobie wystep ortho na WCG, wcale jakos wspaniale mu nie poszlo... Do czolowki swiatowej nie nalezy, wiec nie ma sie co dziwic, ze nie dali mu (ani nikomu takiemu) szansy.

__

VIP
Ph0bia

2005-06-06 22:57:46

i tak powinno sie po nich pojechac, bo ewidentnie lansuja Austryjakow;
a jezeli nie takei serwisy jak ten maja po nich jechac to kto?

__

VIP
SweepeR

2005-06-06 23:02:08

Daj spokoj, to "lansowanie Austryjakow" to chyba troche za daleko wyciagniety wniosek IMO. Nie wiem, nie znam sceny UT2k4, ale byc moze widocznie Ci obaj gracze sa na tyle dobrzy i godni tego zeby jednak zagrac na tym turnieju? Odwolam sie do sceny Q3 i powiem, ze np. mialbym WIELKI problem gdybym mial na turniej zaproszeniowy wybrac albo ZeRo4 albo Fatal1ty'ego (w czasach jego swietnosci w Q3) - gdybym mial taka mozliwosc to najpewniej zaprosilbym ich obu. Nawet gdyby oznaczalo to, ze taki matr0x nie moglby wziac w nim udzialu.

__

VIP
Pajda

2005-06-06 23:09:25

az mi ciastko wypadlo z buzi jak mi svenio oryginal zacytowal ;) ale dzieki ;)

co do azji i afryki... tak naprawde ciezko tam o dobrych graczy, z afryki jest jeden na swiatowym poziomie, a z azji po xanie w ut, ktoremu jednak pomagaly wladze wcg :P chyba jeszcze gorzej. Pare nickow z jap. wprawdzie znam jednak trudno powiedziec by byly one w stanie nawiazac rowna walke.

inna sprawa, ze faktycznie eswc chce byc swiatowe ale srednio im to wychodzi bez takiego zaplecza w danych krajach jakie ma samsung z wcg. I dlatego wciaz myslac o eswc wydaje nam sie to glownie europejska impreza.

__

PRO
sxl

2005-06-06 23:15:33

poziom poziomem ale majac 80% uczestnikow z europy eswc nie zyska sobie nigdy takiej swiatowej renomy jak WCG, a przez mniejsza popularnosc cyber igrzysk nie dogoni - samo wiec sobie szkodzi

__

PRO
sxl

2005-06-06 23:16:29

cholera to tam lezalo w takiej wersji przez 3min. ludzie, co wy zycia nie macie :P

__

VIP
SweepeR

2005-06-06 23:27:05

Well, to juz taka polityka Ligareny. Widocznie maja jakies moze dlugoterminowe cele i plany, ktorych my narazie nie dostrzegamy ;) Swoja droga, rzeczywiscie, ciezko im bedzie dorownac zasiegiem i skala do WCG, np. dzieki wymaganiom jakie stawiaja innym organizacjom, ktore chcialyby zorganizowac u siebie w kraju eliminacje (w 2004 bylo ciezko, w 2005 bylo jeszcze gorzej, boje sie pomyslec co bedzie w 2006.. eswc.pl raczej predko nie ujrzymy). Ale WCG ma za soba Samsunga i caly ich zarzad jest osadzony w Korei i takie tam. Maja takie plecy, taki budzet, takie mozliwosci, ze moga sobie robic praktycznie co chca. A Ligarena musi sama o siebie sie troszczyc i niezle glowkowac jak tu wyjsc z tym wszystkim na plus.

CPL tez swego czasu nazywalo swoje imprezki World Championship, a te przeciez ewidentnie sa dla Amerykanow...

__

VIP
.Xaos

2005-06-07 00:05:55

i dlatego prezes Ligareny chodzil w zeszlym roku z walizka przypieta do reki...
austriacka mamona!

__

VIP
Pajda

2005-06-07 00:14:16

Lansuja jak lansuja, faktem jest ze sa to bardzo dobzi gracze, a same ich nicki sa znane szeroko jeszcze graczom UT, w zasadzie tych nickow lansowac juz nie trzeba

austria w wielu grach kojarzy sie z chlopcami do bicia, w UT bylo inaczej i przez dlugi czas to oni wraz z niemcami zgarniali wiekszosc w tej grze, w UT2kX tez wcale slabi jacys nie sa

__

VIP
Pajda

2005-06-07 00:16:25

No wlasnie ligarena to organizacja ktora powstala by zajmowac sie imprezami gamingowymi, a samsung to wielka korporacja z oddzialami w wiekszosci krajow. Tutaj lezy roznica, dlatego ESWC powoli sie rozrasta na kolejne kraje.

__

VIP
Pajda

2005-06-07 00:22:10

Akurat rozjechalismy holandie 2:0 w NC i to z dosyc ostrymi wynikami, wiec po meczu chlopcy sie nudzili i przy okazji sprawdzili www ;)

btw. glowny znow ? 4 ?

__

Użytkownik
Oyabun

2005-06-07 00:30:46

O ile dobrze pamietam to na wcg czy na jakims innym duzym turnieju ortho wygral wiekszosc swoich meczy (moze wszystkie?) tylko byla taka sytuacja, ze trzeba bylo podliczac fragi i niestety nie przeszedl dalej bo po podliczeniu mial mniej fragow. Tak wiec nie mow, ze nie nalezy do swiatowej czolowki bo jak sam napisales 'Nie wiem, nie znam sceny UT2k4...'

__

VIP
Pajda

2005-06-07 01:37:31

Nie wszystkie.

Przegral z portugalczykiem neutro, ktory wygral ta grupe, a wcale jakis nadzwyczajny nie byl. Dalej wygral z hiszpanem virtu, ale przegral ze slabiutkim slowakiem sentim. W rezultacie 3 graczy mialo 3 wygrane i 2 porazki czy jakos tak i dlatego zamiast wyjscie zwyciezcy bezposredniego spotkania policzono fragi. Tym samym ortho nie wyszedl z grupy. Na ECG gdzie troche ludu brakowalo poszlo mu nieco lepiej. Ale to bylo 2 lata temu jeszcze w UT2k3, od tego czasu nic, wczesniej przed tamtym tez nic. W dodatku wtopa w naszym eCC w grupie mimo, ze gralem w niej jako czwarty bo zett zrezygnowal. Chociaz chyba cos ugral z fs w PCC czyli 4/4 dla polskich klanow hostowanym w esl.

__

Użytkownik
freak

2005-06-07 09:44:54

[url=http://www.esports.pl/?id=post&post_id=1879235510]Nius[/url]. Pisałem o tym już przeszło tydzień temu.

p.s. 2 dni temu ortho na #ut2004.pl napisał że wygrał z ramzesem po czym ten zaczął go wyzywać od cziterów :o

__

Użytkownik
Oyabun

2005-06-07 11:29:38

Dzieki za wyjasnienia :)

__

Użytkownik
AbNormaL

2005-06-07 13:18:38

dziwia mnie troche wypowiedzi odnosnie poziomu turnieju. wedlog mnie z zaproszonych graczy naprawde dobry poziom reprezentuja: falcon i varagh. dla mnie evenflow skonczyl sie waraz z ut99, gimix teraz gra (chyba) w pk. rzms'a jedzie ortho no i pozostal jeszcze zeta. on rzeczywiscie cos potrafi, ale imo to za malo, by go wyrozniac zaporszeniem na najwazniejsza impreze ut2k4. dlaczego nie zaproszono lauke? dlaczego nie zaproszono killu albo daddy'ego? albo zei0 lub donnie (aka. povi z tego co sie orjetuje). takze poziom pozostawia wile do zyczenia. miejmy nadzieje, ze eliminacje w wybranych pasntwach zmienia to na korzysc.

__

VIP
Pajda

2005-06-07 13:23:39

"dlaczego nie zaproszono lauke? dlaczego nie zaproszono killu albo daddy'ego?"

Bo niemcy i holandia mialy eliminacje, zaproszenia sa tylko dla graczy krajow ktore nie mialy. Z niemiec killu i donnie sie zakwalifikowali, a z holandii chyba rox i z drugiego miejsca lauke.

__

PRO
sxl

2005-06-07 13:45:33

wlasnie mialem to napisac ^^

__

Użytkownik
Binio69

2005-08-04 16:30:08

Ja mam znalezione przez wyszukiwarke p2p 3 chodzące cd-keye do Ut2004 chodzą bo na jednym gra mój kumpel i wszytko jest gicio jeśli ktoś jest cvhętny proshe o kontakt

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

284 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie