competitive and the prices were chaotic

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
xiao1236

2017-11-09 03:51:43

companies because of lack of capital investment, there is no technological innovation, they made into a virtual expert; because the product homogeneity, there is no core competency, crazy advertising, exaggerate the facts; because consumers need commitment , But the information is asymmetrical,
go to a bold verbal commitment; not because consumers are too weak, then lie to say again; because the threshold of competition is too high, the opponent is too strong, then fake and shoddy; Think of money, consumers are too emotional, the first to be said again;
because the cost of honesty is too high, not good faith low-cost high-yield, then do not speak good faith. In 2007, the flooring industry in China was fiercely competitive and the prices were chaotic. The brands and the no-name flooring mixed in and spread a wide variety of information.
Related links:
[url=http://afghanimodelschool.org/uk/5301-fence-and-deck-supply-baltimore.html]fence and deck supply baltimore[/url]

[url=http://environmentallyfriendlyflooring.com/solution/1080.html]wood for outdoor deck[/url]

[url=http://environmentallyfriendlyflooring.com/project/75.html]how much per linear foot will composite fence cost[/url]

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2119 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2017

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie