Praca licencjacka na temat e-sportu

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Valdronix

2013-03-23 23:57:51

Hej, jestem studentem 2 roku wychowania fizycznego, do pisania pracy licencjackiej został mi niecały rok, jednak szybko zleci. Chciałbym obadać interesujący mnie temat już zawczasu. W swojej pracy licencjackiej chciałbym omówić kwestię E-sportu, jest to nowa gałąź sportu, przez co mało jest prac badawczych w Polsce na ten temat, nie wiem jak z resztą świata. W pracy swojej chciałbym zamieścić stosowną wiedzę opartą na publikacjach myślę, że najczęściej internetowych, rzetelnych opisujących e-sport w jego ogólnym charakterze.
I tu moja prośba, jeżeli ktoś zna jakiś dobry tekst o E-sporcie, podajcie linka do źródła.
Osobiście jestem graczem Lola, aby nie rozwlekać swojej pracy na całą masę różnych gier, wolałbym się skoncentrować na tej jednej, którą defakto znam najlepiej, a sfera e-sportowa jest z nią żywo połączona, dlatego też publikacji z tej gry w kontekście E-sportu prosiłbym najwięcej.
Prawdopodobnie w mojej pracy zmieści się również wątek ankiety, więc jeżeli macie jakieś pomysły na pytania do tejże ankiety, to byłbym bardzo wdzięczny.

__

VIP
Pajda

2013-03-24 12:59:06

Moim zdaniem jezeli piszesz o esporcie to sie nie ograniczaj do lola, bo w ten sposob omijasz cala historie esportu i jej najwieksze postacie, w tym ciekawe dla takiej pracy przypadki jak Johnatan Wendel, czyli najbardziej znany zawodnik na swiecie, ktory z jednej strony codziennie zamyka sie w piwnicy na wiele godzin by cwiczyc granie, z drugiej zaczyna dzien od dlugich biegow i ma bogate doswiadczenie sportowe, od plywania gdzie dotarl do rozgrywek ogolnokrajowych po tenis gdzie byl kapitanem uczelnianej druzyny.