Pomoc przy badaniu magisterskim..

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
elmar

2011-04-15 21:23:11

Witam serdecznie,
jestem studentem IV roku Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Chciałbym zaprosić Was do udziału w badaniu, które przeprowadzam na potrzeby pracy magisterskiej.

Interesuje mnie jaki wpływ na codzienne funkcjonowanie użytkowników ma „zawodowe” granie on-line. Moje badanie dotyczy poziomu tendencji agresywnych i wzorców osobowości pośród użytkowników gier on-line, które zawierają akty przemocy. Chciałbym sprawdzić czy gracze „zawodowi” wyróżniają się na tle innych osób (grających lub nie) pod względem tendencji agresywnych i wzorca osobowości.

Badanie jest całkowicie anonimowe a uzyskane wyniki posłużą wyłącznie celom naukowym. Udział w badaniu jest oczywiście dobrowolny. Badanie prowadzone jest w internecie na stronie www.Qlabo.eu i polega na wypełnieniu przedstawionych tam kwestionariuszy. Czas, jaki należy przeznaczyć na udział w tym badaniu nie powinien przekroczyć 20 minut.
Badanie dostępne będzie przez 3 tygodnie (do 01.05.2011).

Aby przystąpić do badania należy wejść na stronę www.Qlabo.eu/register.php i zarejestrować się, podając swój adres e-mail oraz dowolne hasło. Po potwierdzeniu rejestracji (w wiadomości e-mail, którą otrzymasz) i zalogowaniu się do serwisu będziesz już mógł/a brać udział w badaniu (Poziom tendencji agresywnych i wzorce osobowości a gry on-line).

Do udziału w badaniu zapraszam przede wszystkim graczy Counter-Strike’a i Quake Live, oraz wszystkich, niezależnie od wieku, płci i zamiłowania do gier on-line (lub jego braku :)).

Po zakończeniu badania zostanie wylosowana nagroda w postaci bonu do Empiku o wartości 100 PLN. Wszystkie osoby, które ukończyły badanie wezmą udział w losowaniu.

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy: [email protected]

Pozdrawiam,
Łukasz Łojewski

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji