SB X-Fi Xtreme Gamer a głośniki Creative Inspire T6100 5.1 jak ustawić

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
Użytkownik
Gecko

2009-12-24 21:25:37

witam! Tak jak w temacie , jak mam ustawić opcje w karcie dźwiękowej(w trybie Gamer) aby jak najlepiej głośniki oddały dźwięk w grach? Proszę o pomoc.

__
uLow 4ever ;[

Użytkownik
Hunter90pl

2009-12-24 22:30:10

ustaw tak, żeby Ci odpowiadało ^^ Metodą prób i błędów. Chyba, że jesteś tak leniwy, to zrób to byle jak : )

__

Użytkownik
Gecko

2009-12-24 23:19:24

Tak żeby mi odpowiadało , ale porada. Nie znam się to pytam co nie? Jeżeli nie potrafisz mi pomóc a chcesz tylko zaistnieć ripostą to w ogóle się nie wypowiadaj. Dziękuję :) Wesołych Świąt :) Może ktoś inny doradzi jak dobrze wszystko poustawiać żeby wykorzystać w pełni i kartę i głośniki?

__
uLow 4ever ;[

Użytkownik
qwe

2009-12-24 23:25:39

Bardziej bym sie martwil samym rozmieszczeniem głośników niż opcjami na samej karcie graficznej.
Co do ustawien- ja gralem zawsze na default- wszystko zależy od indywidualnych preferencji, bo jakości dźwięku tym nie zmienisz.

__

Użytkownik
Gecko

2009-12-25 08:41:46

qwe Dzięki za sensowną odpowiedź widzę że forum całkiem na psy nie schodzi :) oki do rzeczy jak mam je dokładnie rozstawić? czy mam to zrobić z ,,metrówką w ręku''?

__
uLow 4ever ;[

VIP
zoom

2009-12-25 12:05:23

Gecko bardzo ciężko ustawić idealnie głośniki, jeśli masz możliwość to lepiej grać na dobrych słuchawkach niż głośnikach. Ja w kinie domowym mam funkcję dzięki której mogę ustawiać opóźnienie dźwięku w zależności od tego jak daleko siedzę. Jednak Qwe ma rację podstawą jest dobre ustawienie głośników w pomieszczeniu.

__
Play more promode.

Użytkownik
Gecko

2009-12-25 12:26:52